.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 12:52:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 tdi 115 km 93r] problem z kontrolka swiec
PostNapisane: 19.paź.2006 19:17:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2006 20:08:04
Posty: 44
witam.mam dziwny problem.od czasu do czasu po przekreceniu kluczyka nie gasnie mi calkiem kontrolka swiec zarowych i jak krece go to nie odpala.problem pojawia sie i znika.dodam ze kontrolka swiec nigdy mi nie swiecila dluzej jak 2 s.nawet przy niskich temp.
dziekuje za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.5 tdi 115 km 93r] problem z kontrolka swiec
PostNapisane: 20.paź.2006 16:24:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
system1981 napisał(a):
witam.mam dziwny problem.od czasu do czasu po przekreceniu kluczyka nie gasnie mi calkiem kontrolka swiec zarowych i jak krece go to nie odpala.problem pojawia sie i znika.dodam ze kontrolka swiec nigdy mi nie swiecila dluzej jak 2 s.nawet przy niskich temp.
dziekuje za pomoc.


kontrolka sygnalizuje jaki blad w sterowniku:
moze to byc

stop
nastawnik
czujnik położenia nastawnika
czasem czujnik wzniosu iglicy
czasem nawet błąd immo albo cholera wie co jeszcze ...

podepnij Vag'a odczytaj bledy i bedziemy radzic ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 17:39:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2006 20:08:04
Posty: 44
narazie nie mam mozliwosci zrobic testu,jestem poza granicami naszego kraju.wydaje mi sie ze jesli mi nie wylacza kontrolki swiec zarowych to one chyba grzeja ciagle,ale nie moge odpalic i wylaczam zaplon bo przeciez nie moge trzymac swiec 1 min no nie?ten czujnik zawsze byl dziwny jak ja kupilem bo nigdy mi nie podgrzewalo swiec dluzej jak 2 s.jesli bylo - 12 st dopiero reagowal i dluzej grzal.dzis mialem ten sam problem i o dziwo uporalem sie z nim w dziwny sposob:na chwile odlaczylem groby przewod masowy od silnika.przykrecilem i tyknela!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 18:31:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Błąd w sterowniku, czas zapiąć VAG`a (lub alternatywny interface).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 19:06:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2006 20:08:04
Posty: 44
w polsce bede za 2 miesiace i dopiero podepne kompa,bo tu nawet nie wspominam o cenie, ale narazie cos zmieni sie jesli wymienie ten czujnik ponizej korka wlewu oleju przy przewodzie paliwowym wtrysku(dwa przewody)????????czy to calkiem co innego.jesli odpinam kostke od niego silnik wchodzi na wieksze obroty.prosze o podpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 19:14:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
system1981 napisał(a):
w polsce bede za 2 miesiace i dopiero podepne kompa,bo tu nawet nie wspominam o cenie, ale narazie cos zmieni sie jesli wymienie ten czujnik ponizej korka wlewu oleju przy przewodzie paliwowym wtrysku(dwa przewody)????????czy to calkiem co innego.jesli odpinam kostke od niego silnik wchodzi na wieksze obroty.prosze o podpowiedz

uuuuu stary - przy takim poziomie wiedzy nie tykaj sie tego auta :!!:
jest to wtrysk sterujacy ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 19:32:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2006 20:08:04
Posty: 44
Bilu napisał(a):
system1981 napisał(a):
w polsce bede za 2 miesiace i dopiero podepne kompa,bo tu nawet nie wspominam o cenie, ale narazie cos zmieni sie jesli wymienie ten czujnik ponizej korka wlewu oleju przy przewodzie paliwowym wtrysku(dwa przewody)????????czy to calkiem co innego.jesli odpinam kostke od niego silnik wchodzi na wieksze obroty.prosze o podpowiedz

uuuuu stary - przy takim poziomie wiedzy nie tykaj sie tego auta :!!:
jest to wtrysk sterujacy ;)


tak ok ale jak mam dotoczyc sie do kraju? :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 19:36:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
system1981 napisał(a):
Bilu napisał(a):
system1981 napisał(a):
w polsce bede za 2 miesiace i dopiero podepne kompa,bo tu nawet nie wspominam o cenie, ale narazie cos zmieni sie jesli wymienie ten czujnik ponizej korka wlewu oleju przy przewodzie paliwowym wtrysku(dwa przewody)????????czy to calkiem co innego.jesli odpinam kostke od niego silnik wchodzi na wieksze obroty.prosze o podpowiedz

uuuuu stary - przy takim poziomie wiedzy nie tykaj sie tego auta :!!:
jest to wtrysk sterujacy ;)


tak ok ale jak mam dotoczyc sie do kraju? :(


poswiec troszke grosza i zdiagnozuj autko ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: