kezorm napisał(a):
- podswietlenie zegarow: kompletny brak, zanim rozbiore i zaczn emiernikiem sprawdzac prosz emi powiedziec jakie tam sa zarowki (takei male wciskane 1,2W)??
żarówki miałes poprawne. Sprawdź bezpiecznik, opis bezpieczników masz na wewnątrznej stronie górnej pokrywy bezpieczników, na podszybiu, po lewej stronie. Albo może masz na maxa zciemnione podświetlenie? Reguluje się obracając "kołek" od ustawiania zegara (ten z lewej strony zegarów)
kezorm napisał(a):
- wskaznik temperatury silnika, nie pokazuje nic, czy czujnik jest w glowicy czy w chlodnicy??
jest on na króćcu wodnym prowadzącym wodę z głowicy do chłodnicy, w pobliżu 2. cylindra, Duży, 3 lub 4 piny. Brak wskazań może oznaczać również walnięty któryś bezpiecznik, sprawdź wszystkie
kezorm napisał(a):
- klamka zewnetrzna: po otwarciu nie wraca do stanu "plaskiego" czy jest w niej wymienna sprezyna??
Na 90% uda Ci się to rozruszać, po obfitym spryskaniu WD40. Spryskaj po czym cierpliwie machaj klamką
kezorm napisał(a):
- wlacznik zespolony z akierownica: strasznie mi sie rusza, czy on powinien byc przykrecony do kolumny??
przełącznik mocowany jest obejmą, którą zaciska jedna śruba z łbem na śrubokręt "+". Dostęp ukośnie od dołu, przez jeden z otworów. Jeśli urwany masz szary cienki (0,5 mm2) przewód od wyłącznika świateł, to nie będzie podświetlania deski i oświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej. Sprawdź to
kezorm napisał(a):
- nagrzewnica i sterowanie: nie mam nawiewu, w ogole, czy jest dospteny jakis opis kabli, ewentualnie schemat elektryczny systemu nawiewu??
nagrzewnica i kable? Albo masz ogrzewanie wentylacje (trzy pokrętła), albo klimę manualną (przycisk "A/C") albo masz klimatronic (czyli sterownik klimy a'la "radio") Co masz? Jesli wogóle nie wieje, to nie kręci silnik dmuchawy. Sprawdź bezpiecznik, oporniki silnika itp.
Pedałuj do newbie przedstawić się: Kto?, co?, skąd?, dlaczego? :peace: