scob napisał(a):
a ja pociągnę offtopa.
jmm: 1985 i 1986 to JEST KONIEC produkcji B2
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
(...)
Mechitro: kształt tylnich lampek ze zdjęcia (masz takie?) sugeruje model 81-83 - więc bez ocynku. MJ 85 (zwany pzez wielu nieładnie "przejściówką"
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
miał lampki na kształt tych w 200-ce albi 100 avancie z rocznika - zdaje się, że nawet były wymienne.
Nie mogę zasnąć to odpowiem...
Koniec produkcji B2 to 87 r., a dokładnie koniec marca.
Thx za dokształcenie w kwestii rozpoznawalności wersji przejściowej ale ja tu nic nie pisałem o ocynku, czy jego braku w egzemplarzu jaki posiadam
A jako ciekawostke powiem Wam, że widziałem 90q '85 tak skorodowane, jak żadne inne B2 TYP81, nawet na złomie. I nie mówie o tym, że auto nie posiadało podłogi bagażnika, czy progów (choć nie posiadało)... nie miało od dołu ok 20cm drzwi (poza zewn. płatem, bo tam mniej), a z tyłu te braki ciągneły się aż po szyby. Oryg. podłogi już nie było, a zamiast niej powspawywane blachy (na całej długości auta
![n :!!:](./images/smilies/012.gif)
), które już były pogniłe, co znaczy, że auto musiało skorodować już znaczny czas temu. Szczerze nie wiem do czego umocowane były wózki... Oczywiście dziury w błotnikach i odchodzące płaty lakieru - nawet na dachu.
A najlepsze jest, że ta 90q normalnie jeździła
![n :):](./images/smilies/052.gif)