scob napisał(a):
a ja pociągnę offtopa.
jmm: 1985 i 1986 to JEST KONIEC produkcji B2
(...)
Mechitro: kształt tylnich lampek ze zdjęcia (masz takie?) sugeruje model 81-83 - więc bez ocynku. MJ 85 (zwany pzez wielu nieładnie "przejściówką"
miał lampki na kształt tych w 200-ce albi 100 avancie z rocznika - zdaje się, że nawet były wymienne.
Nie mogę zasnąć to odpowiem...
Koniec produkcji B2 to 87 r., a dokładnie koniec marca.
Thx za dokształcenie w kwestii rozpoznawalności wersji przejściowej ale ja tu nic nie pisałem o ocynku, czy jego braku w egzemplarzu jaki posiadam
A jako ciekawostke powiem Wam, że widziałem 90q '85 tak skorodowane, jak żadne inne B2 TYP81, nawet na złomie. I nie mówie o tym, że auto nie posiadało podłogi bagażnika, czy progów (choć nie posiadało)... nie miało od dołu ok 20cm drzwi (poza zewn. płatem, bo tam mniej), a z tyłu te braki ciągneły się aż po szyby. Oryg. podłogi już nie było, a zamiast niej powspawywane blachy (na całej długości auta
), które już były pogniłe, co znaczy, że auto musiało skorodować już znaczny czas temu. Szczerze nie wiem do czego umocowane były wózki... Oczywiście dziury w błotnikach i odchodzące płaty lakieru - nawet na dachu.
A najlepsze jest, że ta 90q normalnie jeździła