.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 17:00:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 15:55:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Stamlej napisał(a):
Oj Teodor Teodor...
Powiem Ci tak...
No nie wiem jak się zabrać za to :/
Jak nie zależy Ci na bixenonie z soczewy to zrób tak (mama nadzieję że Hev mnie nie zje :peace: ;) )
- odeślij palniki
- odeślij soczewy
- kup H7 w stylu d2s (czyli bez przesłony na bańce!!) - kolor jaki tylko chcesz - polecam 5000K-6000K
- rozklej reflektory i wyczyść szybę oraz Twój obecny układ optyczny (chyba że nie chcesz czyścić szyby od środka to próbuj wyjąć soczewę bez rozklejania - ale nie wiem czy na 100% Ci się uda (ale powinno)
- składaj całość do kupu i ciesz się ostrymi i dobeymi lampami.

A za zaoszczędzoną kasę zakłądaj na długie paliniki i będziesz miał praaaaawdziwy bixenon :peace: :): (ja innego nie uznaję no chyba że trixenon :D )



Kurde czyli te H7 HID mam złe?? To przez nie tak kiepsko świeci??
To te pajace wkładały mi ten zestaw za 300zł nie dość że chcieli mi wepchnąć przetwornice które zakłócają radio to jeszcze w palnikach się pierdo....li co za ......!!!!

czyli jak bym założył normalne palniki H7 bez przesłony na bańce to powinno byc dużo lepiej??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 16:01:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Będzie znacznie lepiej...
Akurat chińczyki robią dobrze wyogniskowane H1/H7/H9/H11 - ale d2x im nie wychodzą za dobrze...
Jezeli przesłona skierowana jest w dół w reflektorze to efekt będze umiarkowany, ale jeżeli jest w dowolną stronę ustawiona to w reflektorze masz miszmasz ;)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 23:41:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Stamlej:
Cytuj:
Ja bym polecał tak:
- jeżeli d2s to palniki xenarc osrama albo 85122+ (zobaczymy za jakieś 250 godzin czy mi się rozpalą )
- jak chcesz mieć ideał i nie oszczędzasz to kup palniki CM


Zastanawiam się czy CM nie będą zbyt niebieskie, chciałbym uniknąć efektu mega niebieskiego "ksenonu", ale może przesadzam i będzie prima sort.
W tej chwili użytkuje Osram (4150K) które są na wykończeniu i świecą niezwykle niebiesko plus zielono plus żółto, hehe, jazda bez trzymanki, a w nocy dają tyle światła co by tylko zaznaczyć że jestem na drodze, a widze tyle co nic :/

Cytuj:
Boner z Twojego linka wynika że:
85122+: D2S CM (Plus). 5000K. Aftermarked only. Ment to pair up with used 85122. Released Q4, 2002. (ale chyba tu sobie autor zrobił fuzję małą ;D )


He, też na to patrzyłem i czytałem kilka razy, bo aż trudno uwierzyć,
tak czy siak biorąc pod uwagę ilość i różnorodność informacji dostępnej w necie trudno cokolwiek przyjąć za pewnik dopóki sami tego nie przetestujemy.

Może jednak skusze się na CM i zobaczymy co oferują, będziemy mieli przynajmniej jakiekolowiek porównanie.

Apropo:
teodor zobacz jaki Stamlej ma porządek w garażu hehe :): weź się do roboty i ogarnij troszke co by audiczka stała w reprezentacyjnych warunkach :peace: sic!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 00:20:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Boner a więc moje obserwacje z dziaiaj :D

Lampy się rozświecają i jeżeli nie jest to tylko akcja samozachowawcza mojego mózgu to świecą wyraźnie bielej i jaśniej. Dalej widać poświatę żółtą ale jest to kolor neutralny i bardzo mi podchodzi. Z daleka czyli mijając auto podaczas jazdy wygląda już jak standardowe auto na xenonach - delikatnie niebieskawa poświata z daleka a z bliska biel.
Coraz bardziej sie do nich przekonuję i rzeczywiście plusy są warte dopłaty i opłaca się je wziąć.
Jedyną wadą jaką w tej chwili widzę jest pociskanie przez ciemnotę która je sprzedaje że posiadają 4900K - bo jest to bzdura (taką temperaturę uzyskają pewnie po 2000 przepracowanych godzin)

Wracając do osadu w bańce - to że występuje jest rzeczą naturalną bo są to opary rtęci i innych metali które znajdują się w bańce.

A co do CM - Boner - wydaje mi się że nie będą wieśniacko niebieskie. Jezęli tylko chcesz zainwestować to nie będę Cię odwodził od tego zamiaru bo uważam to za dobrą alternatywę plusów (nigdy więcej chińszczyzny na d2s!!)
W razie czego zawsze możesz sie ze mną zamienić za moje (a powoli się już rozświecają ;) ;) )

Tak na koniec - ja naprawdę przekonuje się do nich i barwa raz że powoli przestaje mi przeszkadzać a dwa to że staje się bardziej odpowiadająca moim preferencjom :D

W porównaniu do chińczyków i do wypalonych philipsów obecne dają dużo więcej światła - WIDZĘ!! :D a pozatym światło jest precyzyjnie rozprowadzane czego nie było można uświadczyć w palnikach wyprodukowanych przez małe chińskie rączki ;)

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 23:27:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
witam kolegów.

Czy ktoś ma wiedzę czy lampy do c5/4B sprzed liftu (do 2001) są zamienne z tymi po lifcie (po 2001)?
I drugie pytanie:
Czy są dwie wersje lamp na xenon i hH1/H7 czy jest tak jak w a4 - jedna uniwersalna lampa z mocowaniem na soczewce do d2s i H7??

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 23:15:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Stamlej ... czy nastapiły jakieś nieoczekiwane zmiany w trakcie użytkowania żarników?
jak kolor? :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 23:24:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
O tak :peace:
Kolor jest już przyjemny :): Z żółtego niewiele zostało. Teraz zapanowała biel. Czekam na fazę lekkiego błękitu bo zapewne za niedługo taka nadejdzie.

W związku z powyższym - polecam plusiki każdemu (choć w przypływie gotówki pewnie kupił bym CM'y)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 10:34:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 23:05:19
Posty: 9
Lokalizacja: Jędrzejów / Warszawa
Stamlej
Mam ogromną prośbę bo widzę, że trochę w tym siedzisz i znasz się wiec jeśli możesz to doradź mi, mam A6 C4 ze standardowymi soczewkami.
Poza tym co wiem, tzn.:
- że od niedawna mam rozszczelnione światełka bo mi zaparowały
- a w związku z tym pewnie i zabrudzone od środka
- tak więc w najbliższych dniach biorę się za ich rozbieranie, czyszczenie i składanie na nowo

Jeśli wiesz to podpowiedz jaki powinien dochodzić do nich prawidłowy prąd?
Na co najlepiej je składać żeby było solidnie?
I co poradzisz mi żeby wsadzić do nich, żeby było jaśniej, ładniej było widzać i wyglądało, a nie chciał bym w nich rezać bo przede wszystkim nie mam teraz niestety tyle czasu i odpowiedniego warsztatu.

Jeśli możesz to doradź co i jeśli masz kogoś sprawdzonego to podpowiedz u kogo warto się w to zaopatrzyć.

Serdeczne POZDRO!!!

_________________
A6 C4 2,5 TDi 1995 r. od jakiegoś czasu złapałem bakcyla na audi ale teraz się rozkręcam na dobre


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 10:46:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
jaszku napisał(a):
Stamlej
Mam ogromną prośbę bo widzę, że trochę w tym siedzisz i znasz się wiec jeśli możesz to doradź mi, mam A6 C4 ze standardowymi soczewkami.
Poza tym co wiem, tzn.:
- że od niedawna mam rozszczelnione światełka bo mi zaparowały
- a w związku z tym pewnie i zabrudzone od środka
- tak więc w najbliższych dniach biorę się za ich rozbieranie, czyszczenie i składanie na nowo

Jeśli wiesz to podpowiedz jaki powinien dochodzić do nich prawidłowy prąd?
Na co najlepiej je składać żeby było solidnie?
I co poradzisz mi żeby wsadzić do nich, żeby było jaśniej, ładniej było widzać i wyglądało, a nie chciał bym w nich rezać bo przede wszystkim nie mam teraz niestety tyle czasu i odpowiedniego warsztatu.

Jeśli możesz to doradź co i jeśli masz kogoś sprawdzonego to podpowiedz u kogo warto się w to zaopatrzyć.

Serdeczne POZDRO!!!


Odpowiem za Stamleja :D :

- Co do rozbierania to jest sprawa prosta , wykręcasz lampę razem z kierunkiem [kierunek odłaczasz]
- Lampa nie jest klejona ,posiada klamerki zatrzaski - chyba jest ich 8 ...

1. Odkręcasz śrubkę która znajduje się na końcu listwy dolnej pod lampą ...
2. Jak odkręcisz listwę to zobaczysz 2 śruby które zasadniczo trzymają lampę .. odkręcasz je [uwaga na śróbki które mogą spaść na obudowę ]
3. Następnie odkręcasz śrubki z góry które trzymają lampę
4. Sciągasz zatrzaski ,rozbierasz lampę ... Jeżeli szkło po sciągnieciu zatrzasków nie chce odejśc nalerzy je czymś delikatnie podwarzyć ale ostrożnie bo można uszczerbić szkło
5.myjemy szkło lampy i samą uszczelkę
6. Uwaga na czyszczenie odbłuślnika\lustra , nie nalezy urzywać zadnych mocnych sodkót na bazie alkocholu :!: , co do czyszcenia soczewki to mozna śmiagło urzyć jakiegoś dobrego płynu do czyszczenia okien ;)
7. Po wyschnięciu wszystkiego składamy całość..

jezeli myślisz o xenonie , to barwa 4300k spokojnie wystarczy a poza tym nie rzuca się w oczy policjantom ;) , zresztą w dzień możesz smigać na przeciwmgielnych :peace:

tyle odemnie ..

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 11:35:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 23:05:19
Posty: 9
Lokalizacja: Jędrzejów / Warszawa
znalazłem coś takiego:

http://moto.allegro.pl/item509585144_xe ... t_wwa.html

oczywiście rozumie że do tego jeszcze potrzebuje przetwornicy - znalazłem coś takiego:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=528143628

Czy to o to chodzi? Oczywiście pytam o moją A6
A najlepiej jeśli mogę prosić to napisz mi albo prześlij linki jeśli jakieś masz z tym czego dokładnie potrzebuję

_________________
A6 C4 2,5 TDi 1995 r. od jakiegoś czasu złapałem bakcyla na audi ale teraz się rozkręcam na dobre


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 11:44:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 23:05:19
Posty: 9
Lokalizacja: Jędrzejów / Warszawa
Gustav lub Stamlej
jeszcze raz ja, znalazłem taka stronkę:

http://www.lighting.philips.com/pl_pl/c ... ng&lang=pl

do mojej niuni doradzili mi taki rodzaj oświetlenia:

Philips type number - 85122
Technical number (ECE) - D2S

Wypowiedz się na temat tego co znalazłem i doradź (tzn. najlepiej zaproponuj coś konkretnie) bo niestety w sprawach oświetlenia jestem laikiem

_________________
A6 C4 2,5 TDi 1995 r. od jakiegoś czasu złapałem bakcyla na audi ale teraz się rozkręcam na dobre


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 11:50:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
co do wyboru między ori przetwornica + żarnik philips/osram LUB chiński zestaw hid , zawsze montowałem zestawy hid :/ u swoich klientów , ogólnie są zadowoleni , co do wyboru zestawu wszystko jest zalezne od ceny opakowanie itp , zgłoś się do Heveliusza , On znam temat - nie ukrywając jest mistrzem w tym fachu ...

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Prawidłowe ustawienie snopa światła
PostNapisane: 18.sty.2009 12:24:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Witajcie. Mój problem sprowadza się do kwestii prawidłowego ustawienia świateł. Poczytałem sobie inne wątki dotyczące świateł i ksenonów, ale nie doszukładm sie tam sposobu regulacji wysokosi padania snopa (wiązki światła).
Chodzi zasadniczo o to,że po obniżeniu TYLKO przedniego zawieszenia lampy świecą "blizej". Chcę obniżyc jeszcze ylne zawieszenia, ale do czasu jego obniżenia chciałbym prawidłowo ustawić reflektory. Dodaję zdjecia reflektorów i jakichs śrubek-byc może służa do regulacji. Prosze o porady, jak wyregulowac reflektor aby światła świeciły "dalej", bo póki co świecą mi na 15 m przed samochodem.
Dziękuję za porady.
Załączam wymagane zdjecia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 13:20:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Spekuluję (bo lampa jest po lifcie), że masz xenony. Jeśli tak, to musisz pomóc sobie Vagiem (ale nie tylko).

Wchodzisz w grupę 55 - Xenon Range -> basic settings -> grupa 001 -> wciskasz GO!. Czekasz, aż lampy same się ustawią na pozycji serwisowej, wtedy używasz tych srub, które masz na zdjęciach (tych białych imbusowych) i ustawiasz lampy tak jak chcesz (a raczej tak, jak powinno być). Po ustawieniu przechodzisz na grupę 002 i wtedy pozycja lamp zostaje zapisana.

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 13:41:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Dziękuję Heveliusz. Nie mam VAGA, nawet nie wiem co to jest i nie znam się na grupach. Pogadam z kumplami z podlaskiego Audi Clubu, moze coś poradza do czwartku, bo we czwartek na godz. 17 jestem umowiony w autoryzowanym serwisie Audi Auto Breczko w Białymstoku. Wyregulują mi światła za 70 zł.

Sądziłem,że byc moze wystarczą dwa imbusy i kawałek muru lub ściany w garażu.

Dzękuję. Kończę swój wątek. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 13:51:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Vag jest to program serwisowy umożliwiający ingerencję w sterowniki i odczyt błędów itp. (to tak na szybko).

70zł to grube przegięcie...

Popros kolegów, na pewno ktoś ma VAG'a.

A doraźnie możesz spokojnie najpierw pokręcić śrubami, zeby to ustawić. Potem ustawisz prawidłowo.

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 17:00:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Ok. Tak zrobie. najpierw pogadam z kumlami. Z nimi to jest tak,że nie biorą odpowiedzialności za o co robią, ale nawet jak coś spieprzą w ustawieniach, to naprawię to we czwartek. Moze sie uda.

To jest podejście, co ?

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 23:08:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
@ Jaszku
Gustav łądnie Ci napisał jak rozebrać i wyczyścić lampy. Po takim zabiegu będzie ok.
Jakie masz fabryczne źródło światła?
Jeżeli H1/H7 to proponuję kupić zestaw HID z allegro (tylko jakiś lepszy)
NAtomiast w przypadku D2S/D1S - kup palniki D2S Philipsa lub Osrama - poczytaj ten topic to się na coś zdecydujesz - i do tego przetwornice HIDowe z allegro. Nie ma co przepłacać bo efekt będzie identyczny jak z przetwornicami helli/valeo itd Jak masz ciut więcej kasy to kup sobie przetwornice na procesorze.

@ GSX
Wewnętrzne śruby na reflektorze służą do regulacji góra/dół natomiast zewnętrzne do niwelowania zeza ;)
Jeżeli nie dysponujesz vagiem to ustaw się w odległości 5-10m od jakiejś ściany i ustaw ładnie lampy. Później próba dorgowa - nie mają świecić dalej niż 60m - trochę za połowę odległości pomiędzy słupaki hektometrowymi. Następnie ewentualna korekcja.
Vah jest potrzebny tylko do ustawienia silnikczków w pozycji wyjściowej. Jeżeli nie dysponujesz interfacem to nie łam się - tak jak pisze Hev - na p otrzeby doraźnego ustawienia nie ma co nawet podpinać go.

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2009 20:44:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Światła ustawione. Pomógł mi jeden z białostockich Forumowiczów.Wziął ze sobą VAg-a. Jednak nie mógł się połączyć z ustawieniem świateł. Łaczył się z silnikiem i innymi elementami, ale ze swiatłami nie mógł sie połaczyć.
Okazało się,że nie ma ksenonów, tylko lampy soczewkowe. Ustawiłem na wiązkę światła na pożądaną wysokość i zrobiłem próbę drogową, ale były za nisko. Podkręciłem więc światla trszkę wyżej. W sumie zrobiłem siedem obrotów dłonią, co daje w rzeczywistości 3,5 obr śruby imbusowej. Tej na poniższym zdjeciu (patrz na dół)

Obrazek

Sprawa bajecznie prosta. Dodam jeszcze,że sprawdze moje ustawienie na stacji diagnostycznej, bo teraz to jedna wielka prowizorka, a ma być ustawieone prawidłowo.
Okazało sie,że nie mam wiateł ksenonowych, a siedza tam prawdopodobnie żarówki H1 lub H7. Vag nie mógł sie pomłaczyc ze sterownikiem silniczków xenonowych, bo pewnie ich ta wcale nie ma.

Jeśłi się mylę to mnie poprawcie. jak poznac ,ze mam ksenony ?
Obrazek

i z zbiliska:

Obrazek

Dzięki za boprady dla Heveliusza i przede wszystkim Stamleja, bo to dzięki Tobie upewniłems ie w sposobie regulacji wysości swiateł.
PS: "zeza" dla tych lamp nie ustawiałem, bo nie chcialem ingerować w wyższy poziom.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2009 22:17:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Czy masz xenony?? Jeśli nie poznałeś "na oko", to sprawdź, czy z lampy wychodzi w górnej częsci dekla gruby kabel, który leci pod lampę i wchodzi w metalową, kwadratową puszkę. Dodatkowo jak odepniesz dekiel, to na żarówce będzie czerwona wtyczka z "błyskawicą". Jak jest zwykła kostka, to masz lampy H7, a jak wtyczka idąca do przetwornicy to xenon.

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: