.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 13:21:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] Regulacja drzwi przód, jak to zrobić?
PostNapisane: 23.mar.2007 20:23:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Witam,

Chyba mam lekko "opadnięte" przednie drzwi. Mam wrażenie, że szpara między drzwiami a karoserią od góry patrząc jest minimalnie szersza niż z dołu. Gdy zbyt lekko zatrzasnę to się niedomykają.

Czy ktoś wie jak to wyregulować? Z góry dziękuję.

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 01:19:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Ja też mam to u siebie. Muszę dosyć mocno trzasnąć przednimi drzwiami żeby się zamknęły.Z tyłu ten problem nie występuje, można zamknąć jednym palcem. Chętnie bym się dowiedział jak to zrobić bo chce wyciszyć autko a poco dwa razy rozbierać.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 09:50:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Taka podstawowa sprawa, co? Tam są dwie śruby, tak mi się wydaje. Nie wiem jak się do tego zabrać, nie wiem czy gdy skończę nie będzie jeszcze gorzej ;(
Rady please!

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 09:20:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sty.2007 22:18:04
Posty: 739
Lokalizacja: k/Garwolina
tam są właśnie takie śruby regulacyjne, podaj maila to Ci wysle schemat, bo tu na forum nie mogę go wklieć :(

_________________
Krzyniek :o) A4 1XXKM 3XXNM ;)


sprzedam koła 15"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 10:47:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
krzyn!ek napisał(a):
tam są właśnie takie śruby regulacyjne, podaj maila to Ci wysle schemat, bo tu na forum nie mogę go wklieć :(


Ok, email poszedł na PW.

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2007 07:39:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lut.2007 14:39:11
Posty: 64
Lokalizacja: POLSKA
Jeśli można to proszę kolegę o pomoc w tej samej sprawie! W mojej 80 tak samo przednie drzwi trzeba nieco trzepnąć aby się domknęły. Jak je wyregulować? proszę o schemacik lub o pomoc! ckk@mbpleszno.pl

_________________
Pozdrawiam wszystkie siostry i wszystkich braci w AUDI! :580:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 11:45:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Ja również poproszę o schemacik do 80 b4 avant atur80-80@tlen.pl

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2007 12:24:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Co prawda jeszcze nie mam większego problemu ale też poproszę ten schemacik daney@wp.pl . Kiedyś może się przydać :) .

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Obejrzeć i zrobić
PostNapisane: 01.maja.2007 21:12:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
Ja mam A6 C4 i tez mam problem, kupiłem nawet nowe drzwi bo były lekko puknięte i zdzewieją, potem obejrzałem dokłądnie w czym może być problem że się lekko nie zamykają jak wszystkie inne więc opiszę co i jak zrobić.

1 etap to oględziny w czym tkwi problem :
- luz na zawaiasach (jeśli jest zawias wymienić)
- wyrobiony zamek ( jak wiadomo w starszych autach zamek w drzwiach kierowcy może się szybceij wyrobić ze względu na największą eksploatację drzwi.
- nieprawidłowe wygerugowanie drzwi po wymianie lub naprawie blacharsko- lakierniczej ( poprawić )

U mnie problem tkwił w tym że ktoś źle skręcił drzwi, w A6 C4 drzwi składają się z 2 części: PIERWSZA to płat drzwi od strony zewnętrznej (polakierowana blacha) natomiast DRUGA część to ramka szyby wraz z całym mechanizmem opuszczania i podnoszenia. Jak już znadmieniłem ktoś źle to skręcił, ramkę przykręcił ok 5 milimetrów wyżej niz powinna być i niby wszytstko ok ale trzeba włożyć więcej siły aby zatrzasnąć drzwi a więc wziąłem się za dokładne oględziny innych drzwi, sprawdziłem szpary pomiędzy drzwiami i innymi elementami nadwozia od zewnątrz i od wewnątrz auta i zauważyłem że :

1.) przy zamknietych drzwiach guzik ( ten co trzeba wcisnąć w maluchu aby zamknąć się od śrdka ) jest ok 5 milimetrów w dół w stosunku do reszty drzwi w których p zamknięciu auta guzik jest na równo z tapicerką.

2.) Widać ślady na uszczelce co świadczy o tym że problem tkwi już jakiś czas, po prostu na kazdych drzwiach widać na uszczelce że ramka drzwi dociskana jest idealnie naśrodku uszczelki (gdzie jest miękka) a w drzwiach kierowcy odbicie było widoczne dużo wyzej, uszczelka czym wyzej wychodzi na zewnątrz auta i to stwarzało problem uszczelka blokowała ramkę drzwi i się ciążko zamykało, po odkreceniu tapicerki popuszczeniu śrub i obniżeniu ramki wszystko chodzi jak w nówce.

Mam nadzieję że niektórym pomogłem.
Rada na przyszłość, dobrze popatrzeć , pozamykać po otwierać itd.. czyli dobre oględziny to 90% sukcesu.

Pozdrawiam

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 13:55:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2006 01:44:42
Posty: 39
Lokalizacja: Lublin
to i ja poprosze schemat tych drzwi byl bym bardzo wdzięczny. bo mi to juz nawet tłuka przy zamykaniu. zanim zamek je zamknie to sluchac taki stuk tuz przed zamknieciem. poprosze o ten schemat. email: gosu10@o2.pl

Pozdrawiam

_________________
B3 2,0 3A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2007 14:05:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2006 12:55:56
Posty: 131
Lokalizacja: Wałbrzych
ja tez bardzo bym prosil o schemacik jakby nie buylo problemu dzieki 19piotrek19@wp.pl

_________________
AUDI A6 95r 2,6quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2007 18:20:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2006 19:27:04
Posty: 16
Lokalizacja: Sochaczew
ja tez uprzejmie proszę o schemacik na wsek@op.pl.
U mnie drzwi zwisają (kierowcy), dopiero po zatrzaśnięciu bolec zamka ustawia drzwi na swoim miejscu.
Z góry dziękuję za pomoc.

_________________
80 B4 2.0E srebrna strzała na lekkim gazie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 09:51:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2007 09:27:19
Posty: 200
Lokalizacja: Lódź
Auto: Audi A6 C6 3.0 Tdi Q
Witam.
W Newbie juz sie odchaczylem :diabel:
W upatrzonym przezemnie Audi A6 C4 wystepuje rowniez ten sam problem z opuszczonymi drzwiami.Prosilbym o przeslanie schematu na maksiu@mnc.pl
Pozdrawiam i przy okazji tez tu sie witam:)
DrMaksiu :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 10:52:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lut.2006 18:32:04
Posty: 321
Lokalizacja: małopolska
ja również poproszę schemacik :)

konrad@konto.pl

_________________
A8 AKE
W wolnym czasie: www.konradwojcik.xt.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 12:44:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Widze ze wszystkich meczy temat ustawiania drzwi, nie jest to latwe i raczej , hmmmm ..... wkurzajace i pracochłonne :>
Ustawianie jest zalezne od modelu, w "cygarze" np. poszli na calosc i sa takie specjalne podkladki do regulacji ktore w zaleznosci podkladasz lub usuwasz (beznadzieja :zly: ) W C4 juz troche pomysleli i nie ma tego wymyslu, sa dwa (lub jeden) "kliny" pos srubami do regulacji. Jesli to komus ma pomoc to opisze po krotce jak to robie.

1. Zakladajac ze zakladasz ramke na nowo, przykrecasz orientacyjnie sruby (nie za mocno ale zeby trzymalo) i domykasz drzwi delikatnie (nie trzaskajcie zeby przypadkiem nie rozwalic czegos, czytaj szyba ;) :diabel: )

2. Sprawdzamy organoleptycznie gdzie jest problem, gdzie jest za nisko (bo tak z reguly jest i delikatnie popuszczamy sruby (nie odkrecajac) i najlepiej jakims drewienkiem (deska lub jakis "drąg" :): ) podnosimy ramke wypierajac o dół drzwi. Dokrecamy sruby i znowu sprawdzamy stan drzwi.... monotonne i czasami sie z tym schodzi dlugo ale w ten sposob da sie ustawic.

3. PAMIETAJCIE :!: Ramke nie ustawia sie tylko gora dol ale takrze odchyla sie ja od karoserii i w strone karoserii, tu pojawia sie najwiecej problemow zeby wszystko zgrac ze soba.

UWAGA... Kolejna rzecz ktora moze powodowac ciezkie zamykanie sie drzwi moze być szyba :!: Czasami jak ktos przekladal wczesniej np. podnosnik od szyby wychodzi tak ze szyba po domknieciu wciska sie w uszczelke na sile i preży góra i powoduje cieżkie zamykanie drzwi. Reguluje sie to taka specjalna teflonowa blokada osadzona na srubce przy podnosniku od szyby, to powoduje ograniczenie maksymalnego docisku szyby. Analogicznie jak komus wieje po domknieciu szyby moze miec poprostu za mocno skrecony ten ograniczniu i nie domyka mu sie szyba do konca.

Mam nadzieje ze komus pomoże to co napisałem, wiem że dla wielu to tylko teoria ale tak mniej wiecej wyglada żmudny proces ustawiania tego dziadostwa.

....Powodzenia....

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 12:46:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2006 15:30:52
Posty: 139
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Uprzejmie proszę także o schemacik :) Bo przydałaby sie i u mnie regulacja drzwiczek :) matpir@o2.pl

_________________
100 C3 2,0TD DE 1989r. - super limuzynka :) - Jest :)
A6(C4)Avant 2,5 Tdi AEL 1997.r POWER to podstawa :) - Jest :)
Audi 100 c3 2,0 D 1984r. - Był
Vw golf MK1 1,6 D 1978r. - Był
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 13:19:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
mAlIbOr napisał(a):
Widze ze wszystkich meczy temat ustawiania drzwi, nie jest to latwe i raczej , hmmmm ..... wkurzajace i pracochłonne :>
Ustawianie jest zalezne od modelu, w "cygarze" np. poszli na calosc i sa takie specjalne podkladki do regulacji ktore w zaleznosci podkladasz lub usuwasz (beznadzieja :zly: ) W C4 juz troche pomysleli i nie ma tego wymyslu, sa dwa (lub jeden) "kliny" pos srubami do regulacji. Jesli to komus ma pomoc to opisze po krotce jak to robie.

1. Zakladajac ze zakladasz ramke na nowo, przykrecasz orientacyjnie sruby (nie za mocno ale zeby trzymalo) i domykasz drzwi delikatnie (nie trzaskajcie zeby przypadkiem nie rozwalic czegos, czytaj szyba ;) :diabel: )

2. Sprawdzamy organoleptycznie gdzie jest problem, gdzie jest za nisko (bo tak z reguly jest i delikatnie popuszczamy sruby (nie odkrecajac) i najlepiej jakims drewienkiem (deska lub jakis "drąg" :): ) podnosimy ramke wypierajac o dół drzwi. Dokrecamy sruby i znowu sprawdzamy stan drzwi.... monotonne i czasami sie z tym schodzi dlugo ale w ten sposob da sie ustawic.

3. PAMIETAJCIE :!: Ramke nie ustawia sie tylko gora dol ale takrze odchyla sie ja od karoserii i w strone karoserii, tu pojawia sie najwiecej problemow zeby wszystko zgrac ze soba.

UWAGA... Kolejna rzecz ktora moze powodowac ciezkie zamykanie sie drzwi moze być szyba :!: Czasami jak ktos przekladal wczesniej np. podnosnik od szyby wychodzi tak ze szyba po domknieciu wciska sie w uszczelke na sile i preży góra i powoduje cieżkie zamykanie drzwi. Reguluje sie to taka specjalna teflonowa blokada osadzona na srubce przy podnosniku od szyby, to powoduje ograniczenie maksymalnego docisku szyby. Analogicznie jak komus wieje po domknieciu szyby moze miec poprostu za mocno skrecony ten ograniczniu i nie domyka mu sie szyba do konca.

Mam nadzieje ze komus pomoże to co napisałem, wiem że dla wielu to tylko teoria ale tak mniej wiecej wyglada żmudny proces ustawiania tego dziadostwa.

....Powodzenia....


Dokladnie tak to trzeba zrobic:) Mi zajelo to pol dnia ale udalo sie.

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 23:13:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja Wam podam najprostrzy "schemat" blacharski rególacji dzwi to: złapać we dwóch od dołu i podnieść na maksymalnie przymknietych do góry co sił, tak żeby az samochów "podskoczył" ,jeżeli zawiasy nie wyrobione to wszystko będzie zamykac się idealnie....jest jeszcze kilka szybkich sposobów , ale te już zostawie dla siebie ;) . Doziekliwym nie radze rozkręcać ramek, zaraz będzie świstać, obcierać odstawać i dzień roboty pójdzie na marne.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2007 14:36:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2006 22:03:01
Posty: 6
Ja też prosze o schemacik. Widze ze opadnięte drzwi z przodu to jakaś wada produkcyjna. Audi żadnych innych nie posiada :) :D :D :D :diabel:

_________________
Audi 80 B4 AVANT 93r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2007 14:37:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2006 22:03:01
Posty: 6
No o najważniejszym zapomniałem To mój mail krzysiek.wankowski@wp.pl
Z góry dziekuje i pozdrawiam

_________________
Audi 80 B4 AVANT 93r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: