sebco napisał(a):
Jestem po wymianie membran i oringów w parowniku, założyłem też filtr fazy lotnej ja poradzałeś. Czyściłem parownik 1,5godz ze szlamu i syfu.
Dziwne bo zostały mi 2 duże oringi i 3 małe dlaczego nie wiem a parownik rozebrałem na elementy pierwsze.
Te dwa duże które Ci zostały to pewnie do kolanek wodnych, a te małe to niewiem
Generalnie zawsze coś zostaje bo zestaw jest do wszystkich typów tych reduktorów dlatego dają więcej.
W kolankach wodnych też wymieniłem
sebco napisał(a):
Ciśnienie pokazuje mi 1,7bar na komputerze to raczej dobrze.
parownik ten co mam jest na 3wartości: 0,9 lub 1,2 lub 1,7 bar w zależności od mocy silnika. Tak pisze na stronie OMVL
Jeżeli masz reduktor o oznaczeniu HP to jest to książkowe ciśnienie, do tego silnika jest aż za duże ale nie będziesz miał problemu z przełączaniem na benzynę przy dużym obciążeniu
Włąsnie mam problem przy duzym obciążeniu kiedy wcisnę pedał do dechy to przy 4500 obr/min przełącza mi.
Na komputerze wskazuje wacha się 1,7-1,8bar na wolnych obrotach i normalnym przyspieszaniu natomiast na pełnym obciążeniu schodzi poniżej 1bar.
Jeżeli dobrze poznałem budowę tego parownika to czy ciśnienie można wyregulowac za pomocą krućca podciśnienia? Kruciec naciska na podkładkę a ta na spręzynę a ta na membranę.
Ale skoro mam wzorowo to dlaczego schodzi szybko ciśnienie. Zawór na butli odkręcony do końca.
A może trzeba by pojeżdzić po wymianie membran aż się dobrze nie ułoża i jeszcze raz kalibrację co wiem że się powinno zrobić.
sebco napisał(a):
Czy ktoś regenerował listwy wtryskowe LPG?
Ponoć pasują jakieś oringi z zapalniczek, czy to prawda?
Nie baw się w jakieś o-ringi z gumek od zapalniczek bo zwykłe o-ringi wytrzymują max 1000 km. Musisz kupić gdzieś oryginalne takie zielone gumki, na nich zrobisz spokojnie 20 000 - 30 000 km.
Gdybyś nie miał skąd załatwić -pisz na priva to coś wymyślimy