.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 04:38:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 18:19:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
sebco napisał(a):

Jestem po wymianie membran i oringów w parowniku, założyłem też filtr fazy lotnej ja poradzałeś. Czyściłem parownik 1,5godz ze szlamu i syfu.
Dziwne bo zostały mi 2 duże oringi i 3 małe dlaczego nie wiem a parownik rozebrałem na elementy pierwsze.




Te dwa duże które Ci zostały to pewnie do kolanek wodnych, a te małe to niewiem :) Generalnie zawsze coś zostaje bo zestaw jest do wszystkich typów tych reduktorów dlatego dają więcej.

sebco napisał(a):

Ciśnienie pokazuje mi 1,7bar na komputerze to raczej dobrze.
parownik ten co mam jest na 3wartości: 0,9 lub 1,2 lub 1,7 bar w zależności od mocy silnika. Tak pisze na stronie OMVL


Jeżeli masz reduktor o oznaczeniu HP to jest to książkowe ciśnienie, do tego silnika jest aż za duże ale nie będziesz miał problemu z przełączaniem na benzynę przy dużym obciążeniu

sebco napisał(a):


Czy ktoś regenerował listwy wtryskowe LPG?
Ponoć pasują jakieś oringi z zapalniczek, czy to prawda?



Nie baw się w jakieś o-ringi z gumek od zapalniczek bo zwykłe o-ringi wytrzymują max 1000 km. Musisz kupić gdzieś oryginalne takie zielone gumki, na nich zrobisz spokojnie 20 000 - 30 000 km.
Gdybyś nie miał skąd załatwić -pisz na priva to coś wymyślimy :D

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 21:41:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
gulash napisał(a):
sebco napisał(a):

Jestem po wymianie membran i oringów w parowniku, założyłem też filtr fazy lotnej ja poradzałeś. Czyściłem parownik 1,5godz ze szlamu i syfu.
Dziwne bo zostały mi 2 duże oringi i 3 małe dlaczego nie wiem a parownik rozebrałem na elementy pierwsze.




Te dwa duże które Ci zostały to pewnie do kolanek wodnych, a te małe to niewiem :) Generalnie zawsze coś zostaje bo zestaw jest do wszystkich typów tych reduktorów dlatego dają więcej.





W kolankach wodnych też wymieniłem

sebco napisał(a):

Ciśnienie pokazuje mi 1,7bar na komputerze to raczej dobrze.
parownik ten co mam jest na 3wartości: 0,9 lub 1,2 lub 1,7 bar w zależności od mocy silnika. Tak pisze na stronie OMVL


Jeżeli masz reduktor o oznaczeniu HP to jest to książkowe ciśnienie, do tego silnika jest aż za duże ale nie będziesz miał problemu z przełączaniem na benzynę przy dużym obciążeniu






Włąsnie mam problem przy duzym obciążeniu kiedy wcisnę pedał do dechy to przy 4500 obr/min przełącza mi.
Na komputerze wskazuje wacha się 1,7-1,8bar na wolnych obrotach i normalnym przyspieszaniu natomiast na pełnym obciążeniu schodzi poniżej 1bar.

Jeżeli dobrze poznałem budowę tego parownika to czy ciśnienie można wyregulowac za pomocą krućca podciśnienia? Kruciec naciska na podkładkę a ta na spręzynę a ta na membranę.
Ale skoro mam wzorowo to dlaczego schodzi szybko ciśnienie. Zawór na butli odkręcony do końca.
A może trzeba by pojeżdzić po wymianie membran aż się dobrze nie ułoża i jeszcze raz kalibrację co wiem że się powinno zrobić.



sebco napisał(a):


Czy ktoś regenerował listwy wtryskowe LPG?
Ponoć pasują jakieś oringi z zapalniczek, czy to prawda?



Nie baw się w jakieś o-ringi z gumek od zapalniczek bo zwykłe o-ringi wytrzymują max 1000 km. Musisz kupić gdzieś oryginalne takie zielone gumki, na nich zrobisz spokojnie 20 000 - 30 000 km.
Gdybyś nie miał skąd załatwić -pisz na priva to coś wymyślimy :D

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2007 21:12:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
Ale jak przełącza Ci na benzynę to przełącznik piszczy, tak jak by się skończył gaz, czy poprostu przełącza, a jak zdejmiesz nogę z gazu to wraca na gaz?

Ten kruciec słuzy właśnie do regulacji ciśnienia:)
Wkręcając go, zwiększasz ciśnienie, a wykręcając zmniejszasz.

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 08:24:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
gulash napisał(a):
Ale jak przełącza Ci na benzynę to przełącznik piszczy, tak jak by się skończył gaz, czy poprostu przełącza, a jak zdejmiesz nogę z gazu to wraca na gaz?

Ten kruciec słuzy właśnie do regulacji ciśnienia:)
Wkręcając go, zwiększasz ciśnienie, a wykręcając zmniejszasz.


Przechodzi z powrotem na gaz. Działa prawidłowo. Ale wydaje mi się że zbyt szyko ucieka ciśnienie co powoduje przejście na PB już przy 4-4,5 na pełnym gazie na 3 biegu. Na 2 biegu daje rade choć też mu się zdarzy przełączyć

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 20:40:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
Jeśli wraca na gaz później to nie jest to wina ciśnienia, to jest raczej objaw zbyt małych dyszy wtryskiwaczy( OMVL ma coś w rodzaju zabezpieczenia przed zbyt dużym otwarciem wtryskiwaczy, przy ok.25 ms czasu otwarcia przełącza się na benzynę)
Musisz sprawdzić na kompie jaki czas jest na wolnych obrotach i kombinować z dyszami albo spróbować to regulować ale prościej i pewniej zmienić dysze.

Prawdopodobnie masz standartowe dysze 2,5 mm, na początek spróbuj 2,8 mm a później 3 mm

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2007 09:41:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
gulash napisał(a):
Jeśli wraca na gaz później to nie jest to wina ciśnienia, to jest raczej objaw zbyt małych dyszy wtryskiwaczy( OMVL ma coś w rodzaju zabezpieczenia przed zbyt dużym otwarciem wtryskiwaczy, przy ok.25 ms czasu otwarcia przełącza się na benzynę)
Musisz sprawdzić na kompie jaki czas jest na wolnych obrotach i kombinować z dyszami albo spróbować to regulować ale prościej i pewniej zmienić dysze.

Prawdopodobnie masz standartowe dysze 2,5 mm, na początek spróbuj 2,8 mm a później 3 mm


Być może masz rację na najnowszym sofcieie 4,6,7 omvl tam jest wskaźnik dotyczący doboru dysz i pokazuje że mam za małe. Wskaźnik jednak jest blisko granicy dobrego doboru dysz. Ciekawy jestem tylko dlaczego na starym parowniku przełaczanie było na 5500-6000obr/min. Skoro mówisz że to dysze to dlaczego ciśnienie szybko spada na parowniku co widać na komputerze w czasie przyspieszania.
Przecież to jest pomiar ciśnienia na wtrysku a jednocześnie mówiącego o cieśnieniu na parowniku chyba?
A jeśli miałbym dysze większe to ciśnienie szybciej by schodziło.

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: