FAROW mozna sie postarac, zeby ABK spali wiecej od AAH, coz za problem. Ogolnie mozna przyjac, ze wiekszy silnik, owszem, spali wiecej od mniejszego, ale w ruchu miejskim - stanie w korkach, czeste przyspieszanie nie sluza oszczedzaniu.
Natomiast w trasie, na ilosc spalonego paliwa juz nie ma decydujacego wplywu poj. silnika ( bo czy 2.0, 2.3, 2.8 - one wszystkie musza wykonac podobna prace, bo masa auta jest podobna ) W trasie, najbardziej decyduja o spalaniu styl jazdy i obciazenie auta.
Tak wiec jesli robisz przewaznie trasy, to nie boj sie pojemnosci, bo wyprzedzic cos, od czasu do czasu tez bedzie trzeba
a w miescie - coz, po co, stojac w korku futrowac 6 garow, skoro mozna tylko 4
ale to wszystko gdybanie i tak najwazniejszy jest stan techniczny auta.
ps. Drugi raz ABK w C-4 juz bym nie kupil
ps II Cene instalacji LPG pomijam, bo ona, ile by nie kosztowala i tak sie zwroci i nie ma sensu dzisiaj zakladac II generacji, tylko od razu wkladac sekwencje ( no chyba ze to bedzie 2.3, do niego tylko blosa )