.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 19:55:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c4 AAD] Jaka generacja gazu do BLOS'A
PostNapisane: 17.maja.2008 16:28:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Witam
Od dłuższego czasu zastanawiam sie nad założeniem gazu do swojego autka.
Przedzwoniłem do gaziarza który stwierdził , że jeżeli kupie Blosa on mi go zamontuje i ustawi.I teraz moje pytanie , której generacji instalacje powinienem założyć z Blosem do silnika 2.0 tym AAD KE-Motronik mechaniczny wtrysk. Auto ma lambde więc powinna być 2 generacja , ale zastanawiam sie czy nie wstawić I skoro ma to od razu mieć BLOSA. Jeżeli bym wstawił pierwszą generacje to czy komputer nie będzie łapał błędów?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2008 17:13:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Jeżeli będzie ustawiony blos prawidłowo i skład mieszanki będzie optymalny w całym zakresie obrotów to komp nie powinien łapać błędów.

Do blosa potrzebujesz instalki I generacji i brak miksera :peace: :):

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2008 17:33:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Jakiej firmy instalke najlepiej założyć? I jakiej mocy parownik skoro silnik ma 115KM.(może jakiś konkretny sprawdzony model)
Rozumiem ze przy przełączeniu na gaz będzie rozłączana pompa paliwa, czy również rozłącza sie regulator ciśnienia paliwa?
Czy z tego powodu komputer nie nałapie błędów?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2008 18:04:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
rookie napisał(a):
Jakiej firmy instalke najlepiej założyć? I jakiej mocy parownik skoro silnik ma 115KM.(może jakiś konkretny sprawdzony model)


proponuję LOVATO SUPER ;) (do 200KM) - będzie miał zapas i będzie mniej obciążony (koszt 240zł.)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2008 18:26:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
rookie napisał(a):
Rozumiem ze przy przełączeniu na gaz będzie rozłączana pompa paliwa, czy również rozłącza sie regulator ciśnienia paliwa?
Czy z tego powodu komputer nie nałapie błędów?

1. tak, 2. nie 3. nie
ale
można zastosować stopke k-jet obniżającą ciśnienie paliwa w trakcie pracy na lpg do kupienia w kazdym IC.

lucas3512 napisał(a):
rookie napisał(a):
Jakiej firmy instalke najlepiej założyć? I jakiej mocy parownik skoro silnik ma 115KM.(może jakiś konkretny sprawdzony model)


proponuję LOVATO SUPER ;) (do 200KM) - będzie miał zapas i będzie mniej obciążony (koszt 240zł.)


zwariowałeś :D do 115ps??
z abdukcji - lovato elektronik, z AT07 również niezauważyłem problemów, reszty nie wkładałem.

p.s na blosie raczej nie utrzymasz równomiernej mieszanki przy każdych obrotach przeważnie na wolnych jest bogato a w miare wzrostu z mieszanką jest lepiej.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2008 18:51:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Jeszcze jedno mnie martwi , mianowicie silnik już swoje przeszedł przejechane 380000km i teraz nie wiem czy zakładając gaz po prostu go nie dobije ? Mierzyłem ciśnienia na cylindrach i wszędzie mam po 13kG/cm^2 czyli w miarę ok. A jak wygląda sprawa zapiekających sie wtrysków ?Jak tego uniknąć?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2008 08:28:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jak nie będziesz jeździł na samym gazie to sie o wtryski nie martw a ciśnienie na tłokach masz prawie jak w nowym :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2008 11:56:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Mauzer napisał(a):
rookie napisał(a):
Rozumiem ze przy przełączeniu na gaz będzie rozłączana pompa paliwa, czy również rozłącza sie regulator ciśnienia paliwa?
Czy z tego powodu komputer nie nałapie błędów?

1. tak, 2. nie 3. nie
ale
można zastosować stopke k-jet obniżającą ciśnienie paliwa w trakcie pracy na lpg do kupienia w kazdym IC.

lucas3512 napisał(a):
rookie napisał(a):
Jakiej firmy instalke najlepiej założyć? I jakiej mocy parownik skoro silnik ma 115KM.(może jakiś konkretny sprawdzony model)


proponuję LOVATO SUPER ;) (do 200KM) - będzie miał zapas i będzie mniej obciążony (koszt 240zł.)


zwariowałeś :D do 115ps??
z abdukcji - lovato elektronik, z AT07 również niezauważyłem problemów, reszty nie wkładałem.

p.s na blosie raczej nie utrzymasz równomiernej mieszanki przy każdych obrotach przeważnie na wolnych jest bogato a w miare wzrostu z mieszanką jest lepiej.


a dlaczego parownik do 200ps nie nadaje się do silnika 115ps :?:

czy musi zawsze być "na styk" :?:

rzeczywiście, zapasu ten elektronik to ma jakieś 20ps...

przecież jak jest wydajniejszy to lepiej a cena nie jest porażająca :peace: :diabel:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2008 12:39:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
myślę ze włożę mocniejszy parownik różnice w cenie są znikome , ale mam jeszcze jeden dylemat , do pracy pokonuje trasę ok 3-5km , w pracy pokonuje odcinki kilka razy po 1-2km . Zastanawiam sie czy autko więcej nie będzie mi jeździć na benzynie niż na gazie . Z drugiej strony gdy założę z I generacja po odpaleniu na benzynie będę mógł przełączyć od razu na gaz. Tylko ciekawe czy zimą po takim manewrze nie będzie mi marzł parownik.

Pytanie z innej beczki czy w Ke-Motroniku będę musiał podłączyc kompensacje ?Czy ma ktoś może zdjęcia założonego BLOSA w AAD w C4 ?

Doczytałem sie jeszcze jednego , a mianowicie ze przy zapalaniu na benzynie gdy wyłączyło sie silnik na gazie może dojść do zalania lub do strzału przy zubożeniu mieszanki podczas odpalania na gazie.Jak to wygląda w rzeczywistości?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2008 10:53:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Do blosa wystarczy zapas mocy reduktora o ok 20% wiec zwykły wystarczy, zdaje sie wyrabia do 140 KM.
Moim zdaniem wogole nie gazuj auta, bo przy takim przebiegu zwroci sie po ... 20 latach :D
W zimie na takich dystansach będziesz jezdził tylko na benzynie . Reduktor powinien miec co najmniej te 25 st C aby przejsc na LPG ( oczywiscie mozna odpalac z LPG ale, szczegolnie zimą nie jest to dobre dla reduktora )
Do blosa nie potrzeba kompensacji.
Najczęsciej strzela na gazie przy odpalaniu z uchyloną przepustnicą lub przy przyspieszaniu ze zbyt niskiich prędkosci obrotowych silnika - otwarta przepustnica.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2008 11:53:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
hmm tak jak liczyłem to w miesiącu przejeżdżam ok 1000-1200km wydaje coś w okolicy 500zł także wydaje mi sie zwróci mi sie trochę szybciej liczę , że w ciągu 10 miesięcy koszt instalki to

I gen 1100PLN
BLOS 300PLN

Zakładając ze utnę w miesiącu 200PLN to dość szybko mi sie powinno zwrócić, jeżeli sie myle to proszę mnie poprawić

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2008 19:26:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Bylem u gaziarzy powiedzieli że mi założą ale bardzo kręcą nosem. Po pierwsze stwierdzili ze blos oczywiście może jeszcze bardziej strzelić , po 2 on równieź ogranicza dolot , po trecie bardzo sie zrzymal gość ze to auto z sondą lambdą i powinna być elektronika.Jak zacząłem sie upierać to powiedzieli ze mają niby zaworki i niby puchy z elektroniką. Jeszcze jedna rzecz mnie martwi że zakładają sprzęty tylko Elpigaz AC a lovato i brc niet. Zastanawiam sie czy u nich montować czy może poszukać kogoś innego.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: