.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 02:04:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 100 c4 pali bardzo dużo gazu dlaczego?
PostNapisane: 08.gru.2010 06:28:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2010 18:37:53
Posty: 2
Lokalizacja: lubań
witam posiadam audi 100 c4 2.3 +lpg jest to zwykla instalacja gazowa regulacja na tak zwaną śrubkę dla przykladu na 10 litrach lpg przejade co najwyżej 30 km czyli na 100 km spali 33 litry pomocy co z tym zrobić ?bo zbankrutuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 06:53:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Regulacja -sprawdzenie u gazownika.Może reduktor szlag trafił.Filterek wymieniany?Robiłeś(czytaj sprawdzałeś) kiedyś swoją instalację?

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 15:37:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2010 18:37:53
Posty: 2
Lokalizacja: lubań
błem u gazownika miesiąc temu coś tam pokręcił i paliła 20 l na sto km ale znów pali 30 nowe świece ,kable ,kopułka dziwi mnie to że oprucz zaworka do regulacji jest jeszcze silniczek krokowy zawsze jest tylko jedno z dwóch a śmierdzi gazem z wydechu tak jakby nie przepalał wszystkiego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 16:14:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
pawel292 napisał(a):
błem u gazownika miesiąc temu coś tam pokręcił i paliła 20 l na sto km ale znów pali 30 nowe świece ,kable ,kopułka dziwi mnie to że oprucz zaworka do regulacji jest jeszcze silniczek krokowy zawsze jest tylko jedno z dwóch a śmierdzi gazem z wydechu tak jakby nie przepalał wszystkiego



Moze zmien gaziarza...

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 16:25:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
nie wiem jak to jest, co chwila ktoś pisze, że ma 2.3 i mu dużo pali a każdy ma gaz "na śrubie" jak to piszą, kolega rozstał się w zeszłym roku z AARem miał II generacje bez żadnego registra, tylko attuator i przy normalnym uzytkowaniu była bardziej oszczędna niż moje 2.0 16V, może warto powyrzucać te śrubki i zrobić to normalnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 18:31:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
hubos21 napisał(a):
może warto powyrzucać te śrubki i zrobić to normalnie
Wstawić blosa :peace:
Skoro nie przepala mieszanki ( czuć gaz z rury ) to najprawdopodobniej wina reduktora.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 19:59:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ZiPi napisał(a):
hubos21 napisał(a):
może warto powyrzucać te śrubki i zrobić to normalnie
Wstawić blosa :peace:
Skoro nie przepala mieszanki ( czuć gaz z rury ) to najprawdopodobniej wina reduktora.


reduktor to podstawa ale żeby ustawić na śrubie zazwyczaj ustawiają przy średnich obrotach a na wolnych jest za bogato, mechaniczny z gazem może chodzić w miare dobrze ale najpierw trzeba wydać troche na dobry reduktor a później to ustwić, wywalić śrube i wstawić sterowanie, wiadomo, że dokładnie to nie dawkuje i z opóźnieniem bo na sondzie pracuje ale lepsze takie niż żadne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 22:01:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2011 21:44:54
Posty: 119
Lokalizacja: LC/LBL
zmień gazownika, niech ci ustawi na analizatorze spalin, kiedyś podjechałem do typka ten pokręcił dwie minuty i 70 zł zakrzyczał, a ja ni chu... chu... dałem 30 i się i tak okazało, że gówno zrobił


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 23:11:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
gonzales napisał(a):
zmień gazownika, niech ci ustawi na analizatorze spalin, kiedyś podjechałem do typka ten pokręcił dwie minuty i 70 zł zakrzyczał, a ja ni chu... chu... dałem 30 i się i tak okazało, że gówno zrobił


Ale co tu da kręcenie jak instalacja jest I generacji, i albo ją skręcą że mało pali i nie jedzie , albo rozkręca że jedzie i dużo pali, tam trzeba tak jak kolega wyżej pisze dołożyć jakąś prostą elektronikę z krokowym na przelocie, wkręcić dodatkową nowa sondę najprostszą na jeden przewód , do tego dobrać odpowiedni mikser i to będzie chodziło nawet bez blosa.Swego czasu nawet V8 miałem tak podmajstrowane i latało jak złe. :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 23:56:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
mam taki sam silnik i II gen pod maska takze stwierdzam ze za duzo to tam do spr nie ma.. takze samemu w garazu mozna krok po kroku dojsc OCB takze zacznij od parownika itp ja np do ABK(swojej poprzedniej OOOO) jak mialem problem to kupilem na szrocie za 40 zł(sic!) caluski zdrowy parownik poskłądałem do kupy i od razu wiedziałem w czym problem.... takze wytrwałości a dla lajkonika to polecam popytac po dobrych znajomych ktorzy by to zrobili bo swoja aar jak poprowadziłem do gaziarza i od tamtej pory wiem ze następny raz zajrze do tych panów jak będzie kolejne auto z s e k w e n c j ą bo tam już rozkładam ręce...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 11:44:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2011 22:25:52
Posty: 28
Lokalizacja: Nałęczów
Po pierwsze to ten silnik chyba nie lubi gazu.
Po drugie jaki przebiega masz na tym parowniku?
Jeśli wcześniej było ok to może po prostu regeneracja/ wymiana parownika, potem trochę regulacji przy parowniku, o ile można nazwać to regulacją w I gen.

Najlepiej jak Panowie wyżej trochę elektroniki dołóż to przynajmniej będzie można coś podłączyć i spróbowac wyregulować.

_________________
pirat drogowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2011 08:24:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2010 20:21:37
Posty: 6
Lokalizacja: biała podlask
ja mam 2.o v16 quattro pali mi 27l i zamaszyście faluje zmieniłem już 3 silniczki ale to nic nie pomogło w czym mam szukać problemu z falowaniem. pomocy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: