.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 21:19:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NG] Problem z przełącznikiem benzyna-gaz
PostNapisane: 01.gru.2006 22:59:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Otóż mój problem jest następujący :

Kiedy jade na gazie momętami na nierównościach zaczyna coś brzęczeć (jakby przekaźnik w przełączniku i przerywał) w przełączniku bęzyna gaz. A po chwili samochod przestaje dostawać paliwa i staje muszę przełączyć go na bęzynę i jest ok, samochód dalej jedzie kiedy wracam na gaz nieraz jest ok a nieraz dalej brzęczy i problem się powtarza. Myślałem że jest to wina przełącznika a więc długo nie myśląc kupiłem cały sterownik STAG-2WL z przełącznikiem, kablami i silniczkiem krokowym, ponieważ miałem całkowicie zwykłą instalacje I generacji. Zamontowałem nowy przełącznik nie zmieniając przy tym wiązki kabli i cały sterownik z silniczkiem krokowym, niby było ok. Pojechałem wyregulować gaz i było dobrze ale problem znowu zaczął się powtarzać. Dopatrzyłem się, że gdy brzęczy przełącznik to przęczy także przekaźnik który jest przy parowniku i podłączony jest do zaworu zamykającego dopływ gazu, więc myslałem, że może to byc jego wina. Ale po wymianie dalej jest to samo.


O co chodzi bo nie wiem???

Instalacja jest firmy BRC.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2006 09:16:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Mi to wyglada na elektrozawor od gazu. Sprawdz czy kabelki na nim dobrze siedza (wsuwki). Dla pewnosci przeczysc je i lekko dognij zeby mocniej trzymaly. Pewnie ktoras slabo dociska i na nierowniosciach raz laczy a raz nie i zawor sie zamyka.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 15:07:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
photokom napisał(a):
Mi to wyglada na elektrozawor od gazu. Sprawdz czy kabelki na nim dobrze siedza (wsuwki). Dla pewnosci przeczysc je i lekko dognij zeby mocniej trzymaly. Pewnie ktoras slabo dociska i na nierowniosciach raz laczy a raz nie i zawor sie zamyka.


Niestety to nie to. Przeczyściłem wszystkie wsuwki (chociaż były czyste i siedziały dość sztywno) i nie pomogło :zly: :zly: :zly:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 20:03:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
To sprawdź jeszcze przewód od cewki WN lub innego elementu podającego info o obrotach silnika (np. czujnik położenia wału) do centralki/kompa LPG. Za przełączanie benzyna/gaz odpowiada właśnie ten sygnał. Jak jest słaby albo zakłócony to komp może świrować. Poza tym obejrzyj dokładnie wszystkie "masy".
Wszystko wskazuje na to, że jest to problem połączeń elektrycznych.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 20:36:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
To nie jest taki znowu dokładny komputerek. A objawy te pojawiły sie jeszcze za nim podłączyłem komputer i są aż do tej pory nawet po jego zamontowaniu.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 14:18:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Nie ma znaczenia czy dokładny czy nie, ale nieważne. Skoro miałeś to przed dołożeniem kompa, to sprawdź dokładnie wszystkie "masy". Słaba masa to dość częsta przyczyna tego typu niedomagań.
Może któryś kabelek ma przetartą izolację i dotyka czasem do masy i przełącznik świruje :?: .

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 21:30:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Ok, jeszcze popatrzę na weekendzie bo narazie jestem w Lublinie a autko zostawiłem w garażu w domu, nie chcę jej trzymać pod blokiem :/

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: