.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 00:14:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 16:58:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2010 10:14:00
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
A co powiecie na taką konfiguracje :

stag 300plus
wtryski magic jet
2x kme gold
rurka 8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 18:08:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
sterownik: bardzo dobry
wtryski: dał bym lepsze np hana
reduktory:goldy nie wiem, ale proponuję zavoli S
przewód 8: jak najbardziej

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 01:22:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2010 10:14:00
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Jakie hany wybrać zielone czy jednak niebieskie ??
Audi S8 silnik AHC 340km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2011 00:34:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
Przepraszam, że zadam pytanie w tym temacie, ale posiadam obecnie butlę 80L w bagażniku i mnie drażni, chcę wsadzić w koło, ale pytanie jak dobrać takowego torusa...

Audi V8 :) zależy mi na tym, aby butla miała jak największą pojemność bo obecnie spalanie około 23l więc nie chcę tankować co 150km :)

Z góry dziękuję za pomoc :)

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2011 09:51:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
u barta.w gazownik podmienil reduktory na 2xMagic i spisuja sie bardzo dobrze. mierzylem cisnienie i temperature pod obciazeniem i 4,2 nie robi w takiej konfiguracji na nich wrażenia. wczesniej zamontowany 1xgold zamarzał po 10sek buta.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2011 12:09:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
jajopn84 napisał(a):
Jakie hany wybrać zielone czy jednak niebieskie ??
Audi S8 silnik AHC 340km


To zależy jak będziesz stał z ciśnieniem podczas pełnej mocy, jakie to będą reduktory :?:

Chociaż montując wszystko według sztuki, przy ciśnieniu 1 bar w silniku AHC zielone wyrabiają się idealnie. Lecz ten 1 bar jest przy maksymalnym zapotrzebowaniu silnika na paliwo, max obciążenie. A żeby to zrobić trzeba odpowiednio wyprostować prawą nogę w odpowiednim momencie.

Co do Magic III, uważał bym na ten produkt, moim sprawdzonym rozwiązaniem do 4.2 to 2 zavoli zeta S.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2011 18:51:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
A moim właśnie Magic III. Dla mocy rzędu 300KM (np ABZ) wystarczy jeden powiekszony Magic III Power/BIG. Dla silników 340-360 KM zalecałbym dwa "małe" MIII - wyrabiają bez najmniejszych problemów, termicznie są potęgą. Kwestia obaw o prawidłowe ich działanie w dużej mierze zależy od pozycji w jakiej zostaną zamontowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 09.kwi.2011 08:11:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
SebastianS napisał(a):

Miedź i wielozawór:
Silniki od 310KM w górę, powinny mieć wielozawór przerobiony w celu uniemożliwienia przydławienia przepływu przez wielozawór w sytuacji gwałtownego wzrostu zapotrzebowania.


Możesz rozwinąć o co chodzi z tym przerobieniem? Może jakiś przykład jaki model najlepszy i co w nim trzeba zrobić aby ładnie to grało.

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 09.kwi.2011 08:23:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
sebos17 napisał(a):
SebastianS napisał(a):

Miedź i wielozawór:
Silniki od 310KM w górę, powinny mieć wielozawór przerobiony w celu uniemożliwienia przydławienia przepływu przez wielozawór w sytuacji gwałtownego wzrostu zapotrzebowania.


Możesz rozwinąć o co chodzi z tym przerobieniem? Może jakiś przykład jaki model najlepszy i co w nim trzeba zrobić aby ładnie to grało.


Rozwiercasz tyle ile się da ale trzeba wiedzieć co i gdzie ;)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 09.kwi.2011 16:09:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
sebos17 napisał(a):
SebastianS napisał(a):

Miedź i wielozawór:
Silniki od 310KM w górę, powinny mieć wielozawór przerobiony w celu uniemożliwienia przydławienia przepływu przez wielozawór w sytuacji gwałtownego wzrostu zapotrzebowania.


Możesz rozwinąć o co chodzi z tym przerobieniem? Może jakiś przykład jaki model najlepszy i co w nim trzeba zrobić aby ładnie to grało.

W wielozaworze jest zaworek nadmiernego wypływu. Wywalić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2011 08:46:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
Panowie czy listwy wtryskiwaczy dokladnie takie jak na obrazku da się zastąpić innymi , które da się schować pod pokrywe w ABZ ?
Obrazek

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2011 09:47:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Hanki wchodzą pod pokrywę bez problemu :)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 18:06:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Ale nie bez problemu BRC je wysteruje tak, żeby dawały cokolwiek wspólnego z pojęciem prawidłowej dawki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2011 20:20:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
Instaacja ma 5 lat. Wtrysakiwacze mają 3 lata i w piątek jeden mi padł, z reszta razem z jakimś czujnikiem cisnienia na listwie. Redukltor regenerowałem 3 miesiące temu. Instalacja najzwyczajniej wymaga opieki a ja szukam najlepszego rozwiązania. Chciałbym wymienić wtryskiwacze oraz reduktor. Pomyślałem więc, że dobrze byłoby schować je pod pokrywe.
Pytanie brzmi co zrobić... warto kombiniować ? czy po prostu kupić nowego GENIUS MAXa i nowe pomarańczowe wtryski ;)

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2011 18:02:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
przepraszam że się wcinam ale nie chce zaśmiecać forum kolejnym tamatem!
Mam pytanko odnośnie wymiany reduktora w V8
Motor 3,6 obsługiwany przez jeden reduktor i jak do tej pory dawał radę a że instalka ma już trochę nalatane czas ją trochę uzdrowić!
Monterzy w moim mieście proponują wymienić reduktor na zawoli !!!
Co wy na to,jaki byłby najlepszy do wykarmienia 250 ps i czy warto brać zawolaka :?:
Dane instalki:,reduktor OMVL,układ elektroniczny STAG300-8 ,wtryski niebieskie :!

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2011 21:00:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
marcino8 napisał(a):
przepraszam że się wcinam ale nie chce zaśmiecać forum kolejnym tamatem!
Mam pytanko odnośnie wymiany reduktora w V8
Motor 3,6 obsługiwany przez jeden reduktor i jak do tej pory dawał radę a że instalka ma już trochę nalatane czas ją trochę uzdrowić!
Monterzy w moim mieście proponują wymienić reduktor na zawoli !!!
Co wy na to,jaki byłby najlepszy do wykarmienia 250 ps i czy warto brać zawolaka :?:
Dane instalki:,reduktor OMVL,układ elektroniczny STAG300-8 ,wtryski niebieskie :!
zavoli zeta to jedne z najbardziej popularnych w naszych silnikach v8 ,tak się zastanawiam czy jeden zeta s wystarczy żeby ogarnąć spadki ciśnienia .bo to że producent pisze ,że obsługuje tyle i tyle koni ma się nijak do rzeczywistości polecam 2x zavoli zeta n lub jeszcze lepiej 2x zavoli zeta s jakieś dobre wtryskiwacze do tego

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2011 07:21:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
mariuszj0808 napisał(a):
marcino8 napisał(a):
przepraszam że się wcinam ale nie chce zaśmiecać forum kolejnym tamatem!
Mam pytanko odnośnie wymiany reduktora w V8
Motor 3,6 obsługiwany przez jeden reduktor i jak do tej pory dawał radę a że instalka ma już trochę nalatane czas ją trochę uzdrowić!
Monterzy w moim mieście proponują wymienić reduktor na zawoli !!!
Co wy na to,jaki byłby najlepszy do wykarmienia 250 ps i czy warto brać zawolaka :?:
Dane instalki:,reduktor OMVL,układ elektroniczny STAG300-8 ,wtryski niebieskie :!
zavoli zeta to jedne z najbardziej popularnych w naszych silnikach v8 ,tak się zastanawiam czy jeden zeta s wystarczy żeby ogarnąć spadki ciśnienia .bo to że producent pisze ,że obsługuje tyle i tyle koni ma się nijak do rzeczywistości polecam 2x zavoli zeta n lub jeszcze lepiej 2x zavoli zeta s jakieś dobre wtryskiwacze do tego

Jakie wtryski polecali byście,do zavolaka,magic jet?

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2011 19:07:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
Miał być Zavolak a tu co do czego i....Kme gold...
pchać się w to?Niby obrabia 320ps i ma wystarczyć u mnie :/
Co Pany powiecie na tego golda :!:

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2011 11:00:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
marcino8 napisał(a):
Miał być Zavolak a tu co do czego i....Kme gold...
pchać się w to?Niby obrabia 320ps i ma wystarczyć u mnie :/
Co Pany powiecie na tego golda :!:

Przeczytaj uważnie - odpowiedź masz kilkanaście postów wyżej:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 97#1419297


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2011 20:39:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
juz nieaktualne zavoli zeta S. nie nadają się jednak, szczegolnie przy większym doładowaniu, gdyż po pełnym bucie, gdy zmieniamy bieg, cisnienie na ich wyjsciu z rozpędu idzie w kosmos na 3,5bar+ przez co moga sie otwierac zawory bezpieczenstwa w reduktorach i puszczac bąki gazowe pod maske.

do silników 2.2t zachipowanych w okolice 280KM mogę polecić 2xZAVOI ZETA S. Wraz z wtryskiwaczami HANA akurat u kolegi model 2100, dają radę. Ciśnienie niewiele siada, nawet pod obciążeniem jest co najmniej 1bar, oraz nie ma problemów z temperaturą przy katowaniu.
W drugim samochodzie 2.2t też siedzą 2xZAVOLI ZETA S i wtryskiwacze MAGIC JET i też daje to rade, akurat w tym wypadku na 330KM.

P.S. Zobaczymy po jakim czasie, trzeba będzie wyczyścić reduktory w okolicy sprężynek jak się zapchają ;)

P.S.2 Z dwóch reduktorów magic jet u kolegi w V8 o których wczesniej wpominałem, jeden się trochę popsuł po jakimś czasie - zaczęło latać na nim ciśnienie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 29.kwi.2012 09:00:41 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: