Lukasik napisał(a):
trudno powiedziec, czemu takie macie problemy. Sprawdziłbym jeszcze w waszym przypadku szczelność przed i za blosem w tym dojścia do kolektora ssącego, trzeba mieć 100% pewności, bo to bardzo ważne. < na tym bym sie skupil w tej sytuacji.
u mnie reduktor jest w tej chwili ustawiony na jakies 50% rozkręcenia napięcia membrany. w sumie regulacja obrot w tą czy w tamtą nie wiele zmienia. śrubka w reduktorze od dodatkowej dawki gazu nawet jak byla wkrecona na max to pracowal na wolnych, jednak troche dodałem, to teraz mam idealnie na wolnych, wszedł w lekko bogatą.
blos nie pamietam dokladnie, ale powiedzm, ze tez jest wykrecony w polowie i dorzucone troche gazu srubka od dodatkowej dawki na wolnych.
jesli chodzi o osiagi i spalanie, to ze wzgledu, ze mam ke-motronic/jetronic, to przyspieszylem zaplon, ze wzgledu na komedie z mocno podnoszaca sie klapka przeplywki przy pracy na gazie co daje sygnal o duzym obciazeniu silnika i zaplon jest nadmiernie opozniany.
wolne obroty takze swirowaly, to odlaczylem krokowca i dalem registerek pomiedzy blos a krokowca i mam obroty na sztywno w okolicy 1000.
te dwa ostatnie problemy wystepuja zawsze w ke-motronic/jestronic na gazie, gdyz komputer do ustalania wolnych obrotow i zaplonu, wzoruje sie odczytem z potencjometru przeplywki, a ta zawsze bedzie za wysoko na gazie.
Seria mega pożytecznych informacji. Lukasik brawo, mało kto na forum poruszał ten problem, powiem Ci, że sam dopiero teraz od Ciebie się o tym dowiedziałem. Szkoda, że już nie mam AARa.