.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 19:06:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2011 20:23:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
Lukasik napisał(a):
trudno powiedziec, czemu takie macie problemy. Sprawdziłbym jeszcze w waszym przypadku szczelność przed i za blosem w tym dojścia do kolektora ssącego, trzeba mieć 100% pewności, bo to bardzo ważne. < na tym bym sie skupil w tej sytuacji.

u mnie reduktor jest w tej chwili ustawiony na jakies 50% rozkręcenia napięcia membrany. w sumie regulacja obrot w tą czy w tamtą nie wiele zmienia. śrubka w reduktorze od dodatkowej dawki gazu nawet jak byla wkrecona na max to pracowal na wolnych, jednak troche dodałem, to teraz mam idealnie na wolnych, wszedł w lekko bogatą.

blos nie pamietam dokladnie, ale powiedzm, ze tez jest wykrecony w polowie i dorzucone troche gazu srubka od dodatkowej dawki na wolnych.

jesli chodzi o osiagi i spalanie, to ze wzgledu, ze mam ke-motronic/jetronic, to przyspieszylem zaplon, ze wzgledu na komedie z mocno podnoszaca sie klapka przeplywki przy pracy na gazie co daje sygnal o duzym obciazeniu silnika i zaplon jest nadmiernie opozniany.

wolne obroty takze swirowaly, to odlaczylem krokowca i dalem registerek pomiedzy blos a krokowca i mam obroty na sztywno w okolicy 1000.

te dwa ostatnie problemy wystepuja zawsze w ke-motronic/jestronic na gazie, gdyz komputer do ustalania wolnych obrotow i zaplonu, wzoruje sie odczytem z potencjometru przeplywki, a ta zawsze bedzie za wysoko na gazie.


zaplon na benzynie powinien byc 15 plus/minus 1 ty jak masz ustawiony?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2011 11:45:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
musialbym sprawdzic. przy prawidlowym ustawieniu na strobolu na benz jezdzil poprawnie, a na gazie jakby ubylo paredziesiat koni, zamulony maxymalnie, nawet na obroty wkrecal sie ospale. teraz mam na czuja podstrojony, zeby na gazowni popieprzal. na benz jest w tej chwili za szybko, slychac zawory.

to samo u ojca w 2.3 nf, jak ustawil na stroboskop, to na gazie nie dosc, ze nie jechal to palil za duzo. podkrecilem deczko na wyczucie (inaczej nie da sie przy takich patentach), to cygareta zbiera sie porownywalnie z moim 16v, to jeszcze spalanie spadlo o 3l nNjna setke. na trasie kolo dyszki smali.

powinien sie bardzo zwawo na obroty wkrecac i nie moga zawory dzwonic!!! podczas jazdy, to znaczy, ze przesadzony.

fajnie byloby zrobic jakis prosty symulator przeplywomierza, ktory mierzac obroty i podcisnienie w kolektorze ssacym wyliczalby pi razy oko napelnienie cylindrow i generowalby sygnal przeplywki. wtedy moznaby jezdzic z dopasowanym zaplonem w calym zakresie. wystarczyloby wlaczac ten symulator przy przejsciu na lpg. i wtedy byloby dobrze przy ustawieniu ze strobola na benzynie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 11.sty.2012 19:01:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Ne$ napisał(a):
p.s. Czekam z niecierpliwością na zdjęcie od kolegi wordeck ;)


Jak to mówią, lepiej późno niż później... Zdjęcie zmodyfikowanego gwizdka:

http://w407.wrzuta.pl/obraz/11hTRvjCQP6 ... odyfikacja

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 23.sty.2012 21:06:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Lukasik napisał(a):
trudno powiedziec, czemu takie macie problemy. Sprawdziłbym jeszcze w waszym przypadku szczelność przed i za blosem w tym dojścia do kolektora ssącego, trzeba mieć 100% pewności, bo to bardzo ważne. < na tym bym sie skupil w tej sytuacji.

u mnie reduktor jest w tej chwili ustawiony na jakies 50% rozkręcenia napięcia membrany. w sumie regulacja obrot w tą czy w tamtą nie wiele zmienia. śrubka w reduktorze od dodatkowej dawki gazu nawet jak byla wkrecona na max to pracowal na wolnych, jednak troche dodałem, to teraz mam idealnie na wolnych, wszedł w lekko bogatą.

blos nie pamietam dokladnie, ale powiedzm, ze tez jest wykrecony w polowie i dorzucone troche gazu srubka od dodatkowej dawki na wolnych.

jesli chodzi o osiagi i spalanie, to ze wzgledu, ze mam ke-motronic/jetronic, to przyspieszylem zaplon, ze wzgledu na komedie z mocno podnoszaca sie klapka przeplywki przy pracy na gazie co daje sygnal o duzym obciazeniu silnika i zaplon jest nadmiernie opozniany.

wolne obroty takze swirowaly, to odlaczylem krokowca i dalem registerek pomiedzy blos a krokowca i mam obroty na sztywno w okolicy 1000.

te dwa ostatnie problemy wystepuja zawsze w ke-motronic/jestronic na gazie, gdyz komputer do ustalania wolnych obrotow i zaplonu, wzoruje sie odczytem z potencjometru przeplywki, a ta zawsze bedzie za wysoko na gazie.


Seria mega pożytecznych informacji. Lukasik brawo, mało kto na forum poruszał ten problem, powiem Ci, że sam dopiero teraz od Ciebie się o tym dowiedziałem. Szkoda, że już nie mam AARa. ;)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re:
PostNapisane: 24.sty.2012 18:00:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
aszym zdaniem o ile powinno sie przyspieszyc w AAR zaplon na LPG?

_________________
bylo - C4 2.3AAR AUTOMAT BLOS 1991 2011/2013
jest - E46 M52TUB20 Touring


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: