.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 00:53:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 19:06:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
tak to jest gdy wszystko działa bez problemów, człowiek się nie skarży :)
a tak na poważnie to zrobiłem dopiero 1300 km i spalanie raz wyszło 12,5 a drugim razem 15 (więcej w mieście) więc nie jest źle. Spadku mocy nie zauważyłem, ale może dlatego że na benzynie zrobiłem tylko 2 tys km. zresztą daj znać to się spotkamy i pojeździsz.
A Ty kiedy montujesz??

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 23:44:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
dzisiaj :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 21:44:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
jak tam autko? odebrałeś? jak się instalacja sprawuje ??

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2008 21:37:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Pojechałem do faceta - cały dumny mi mowi: "no, zrób rundę".
Pojechałem, wróciłem po 10 minutach i mówię zgodnie z prawdą: "nędza" - czuć było spadek momentu straszny, jak się zorzkręcił - jechało..
Gość przesunął dwa suwaki, wgrał, pojechałem jeszcze raz - dużo, dużo lepiej. Zjechałem, zgasiłem - nie gaśnie dioda na przełaczniku..... Zaś podłubał, zapalił auto, zgasił - ok. Niestety nie potrafił mi pokazać porównaia czasu wtryski dla zupy i gazu ani ciśnień gazu - pono "jego program tego nie ma". Prosiłem go również o ustawienie powrotu na zupe powyżej 5000 obrotów - niby zrobił, a nie ma... Do tego nie miał "akurat dziś" oryginadlnych druków brc - m.in. gwarancji...
Tyle o gazowniku.
Spotkamy się jeszcze, bo pojade po papiery i dowieźc pieniążki (nie dostanie 30% póki instalka nie będzie błysk) - liczę że poprawi "odcięcie" gazu.

A jak się jeździ: po poprawce nie zauważam żadnej róznicy w osiągach względem tradycyjnego zasilania. Przejście gaz-zupa i odwrotnie - CUDO - niezauważalne i idelnie płynne. Super efekt jak slyszysz po podniesieniu maski jak koleno właczają/wyłaczają sie wtryski.

O ekonomii nie mam pojęcia - dopiero odebrałem. Oba zbiorniki zatankowane pod korek, po pierwszym przejechanym zbiorniku będę w stanie powiedzieć czi to siem oplaca :) - jak będzie przyzwoicie, to w połączeniu z osiągami - jestem w stanie nawet zaakceptować wizg rail-i.

----------------------------------------------------------------------------
I edit:
2 dni - 200 km po mieście.
Spalanie: 18L gazu i 1L benzyny na 100 km - przy czym mój styl jazdy znacie (zupy palił mi 14-16) no i moje standardowe "trasy" to 5 do 15 kilometrów do klientów w mieście i najbliższej okolicy. No i napadało białego-śliskiego :D
Mi pasuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: