.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 20:12:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 10:36:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Ciesze sie ze moglem pomuc. Oring kosztuje 50gr a tyle cieszy :)
Spalanie 2.8 to 15 lpg w miesicie przy deptaniu niezlym hehe.
Zmiezyc go nie moge dokladnie bo sporo jezdze na benzynie. Ustawilem przelaczenie na gaz przy 25 st. ciepla na parowniku wiec moje badanie spalania jest nieco skomplikowane :)
W trase jeszcze z blosem nie jezdzilem bo mam sluzbowe auto. Jak polece gdzies dalej napisze koniecznie jak to spala. Regulowalem blosa na wskazaniach lambdy - podpietym laptopem pod bingo.
Moje fotostory z blosowania AAH jest w dugim watku o blosie na naszym forum gdyby ktos chcial luuknac.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 10:48:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
wielkie dzieki nie tylko mi pomogłes, napewno inny tez, bedą już wiedziec na przyszłosc :diabel:

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 11:21:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Kurde u mnie jest to samo na poczatku jak włozyłem blosa to mogłem zubożyć na wolnych a wczoraj kreciłem kreciłem i nic cały czas bogata. Mozna to zrobic nie wyjmujac blosa? Bo jak go wyjme to znowu łapy sobie poobdzieram wkładajć. Kuki23 wczoraj to ja jeszcze troche wykreciłem te sróbe od regulacji na parowniku i niby troche lepiej, ale chyba musze gdzies na hamownie podjechac jak bede w kraju. pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 12:17:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
blosa nie musisz wyciągac tylko sam gwizdek i ten oring w srodku wyciągasz zawleczke i git po wieszchu ma 10mm czeba załozyc ciut wiekszy 10,2mm

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 13:06:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2006 15:07:02
Posty: 28
Lokalizacja: Katowice, Kęty
radekmc napisał(a):
po kolejnych dniach z nowym mikserem czuję się :diabel:
Dopiero to auto zaczęło jeździć, obecnie na gazie chodzi jak z poprzednim miksereze na benzynie a może ciut lepiej. Nie czyć już takiej różnicy jazdy na gazie a benzyną. Po 8 miesiąch czuję jakbym miał inne auto ;-)


Może jakieś fotostory jak zakładałeś blosa do ABT ?

A przynajmniej zdjęcie zmontoanej instalacji i krótki opis.

_________________
<b>Audi 80 B4 2.0 ABT + LPG </b> 93r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 13:23:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[dopiero od jutara sie abieram do abt i ng 2 fury mam do zrobienia

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 16:36:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Był ktos na hamowni z tym blosem? Kurcze najlepiej to jest chyba wjechac na hamownie i przeregulowac go tam. Ja dzis przezuciłem na benzyne to normalnie czuc ze samochód ma wigorek, na gazie nawet z tym blosem jest do dupci. Duzo sie poprawił ale to jeszcze nie to co benzyna. Jest o wiele lepiej niz z mikserem ale jak sie zapoda na benzyne to az sie miło robi. Moze jakos go zle regulujemy tzn na te komputerki smieszne i tak dalej. Moze lepiej wjechac z tym czyms na hamownie i dopiero wycisnac z tego co sie da.No nie wiem?! Ktos był na hamowni? Moze jakies podpowiedzi, bo ja osobiscie to skreciłem tego blosa do konca i parownik dzisiaj no i co i nic jedzie tak jak przed tak jakby nic sie nie zmieniło.No trace głowe pomału. Znacie moze jakas hamownie we wrocku albo okolicach co to mozna by było na niej cos takiego zrobić?pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 16:21:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
Witam.
Widze że wątek sie troche rozrósł
Wiec i ja postanowiłem kupic blosa.
powiedzcie mi w co mam sie zaopatrzyc potrzebnego do montarzu przed przyjsciem blosa???

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 18:23:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 550
Lokalizacja: LBI
Cartman napisał(a):
radekmc napisał(a):
po kolejnych dniach z nowym mikserem czuję się :diabel:
Dopiero to auto zaczęło jeździć, obecnie na gazie chodzi jak z poprzednim miksereze na benzynie a może ciut lepiej. Nie czyć już takiej różnicy jazdy na gazie a benzyną. Po 8 miesiąch czuję jakbym miał inne auto ;-)


Może jakieś fotostory jak zakładałeś blosa do ABT ?

A przynajmniej zdjęcie zmontoanej instalacji i krótki opis.


Ja zmieniałem mikser z 32 na 38 mm. Wejdź na 13 stronę ;-)

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 19:17:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[radekmc musisz jeszcze troche poczekać na te zdjecia z ABT ale obiecuje że bedą,sebo a ty jak chcesz to popus sobie na blosie tak zeby było 2,5 obrotu jak winstrukcji i odkrec parownik na max to bedzie lepirj niz na benie ja tak miałem ustawione na początku ale masakra jak chodziła moja niunia ale 15 literek musisz liczyc w moim przypadku a ty masz 2.3 to nawet lepiej 180 km/h na 3 biegu

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 20:14:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Siemasz kuki 23.Dawno tu nie zagladalem i oczom nie wierze.Temat sie poszezyl na pare stron.Ladnie,tak trzymaj.Pozdro

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 20:24:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Kuki mój problem to nie blos mój problem to parownik poprostu czuje to w moczu i to tak mnie cisnie ze parodia. Nie udaje mi sie przekroczyc bariery 5000obrotów. Jakis czas było dobrze ale czuje to ze to parownik nie wydala. Mam 100kw do silnika o takiej samej mocy to za mało poprostu. Wydoli ci na wolnych ale jak pocisniesz to nie da rady. Kreciłem tymi sróbkami na wszystkie strony i nic.Niby wyłapałem ten moment ze wchodzil mi na wszystkie obroty ale to było chwilowe i sie spie....Tak wiec chce sprzedac swój parownik i zapodac nowy minimum 120kilo

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 20:47:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Akcji ciąg dalszy dziś oddałem auto do gaziarzy. Na szczęście trafiłem na innego dość konkretnego gościa, pogadaliśmy sobie i wymyślili z takim starszym montażystą (nie jakimś szybkim młodym gościem) że należy mimo wszystko podpiąć kompensacje reduktora ale jeszcze przed BLOS. Twierdzą że to powinno pomóc. I teoretycznie mogą mieć racje bo klapa spiętrzająca przepływomierza może dawać na tyle duże podciśnienie ze podpięcie kompensacji do reduktora zmniejszy ilość gazu na wolnych (klapa prawie zamknięta na wolnych -->największe podciśnienie) Dodam jeszcze że na nieszczęście mam reduktor w którym jest tylko jedna śruba regulacyjna (ilości dawki czyli chyba napięcia membrany). Co do sprawy tych o-ringów na śrubach gwizdka rozebrałem to i wszystko wygląda jak najbardziej optymalnie ładnie uszczelnia i raczej wszystko jest OK. I myślę że one nie mają nic wspólnego z niemożliwością zubożenia mieszanki na wolnych bo gdyby były nie szczelne to by wiało fałszywe powietrze a to znaczy że zubożałoby mieszankę a tu jest problem z nadmiernym wzbogaceniem. Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 20:51:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
sebo napisał(a):
Był ktos na hamowni z tym blosem? Kurcze najlepiej to jest chyba wjechac na hamownie i przeregulowac go tam. Ja dzis przezuciłem na benzyne to normalnie czuc ze samochód ma wigorek, na gazie nawet z tym blosem jest do dupci. Duzo sie poprawił ale to jeszcze nie to co benzyna. Jest o wiele lepiej niz z mikserem ale jak sie zapoda na benzyne to az sie miło robi. Moze jakos go zle regulujemy tzn na te komputerki smieszne i tak dalej. Moze lepiej wjechac z tym czyms na hamownie i dopiero wycisnac z tego co sie da.No nie wiem?! Ktos był na hamowni? Moze jakies podpowiedzi, bo ja osobiscie to skreciłem tego blosa do konca i parownik dzisiaj no i co i nic jedzie tak jak przed tak jakby nic sie nie zmieniło.No trace głowe pomału. Znacie moze jakas hamownie we wrocku albo okolicach co to mozna by było na niej cos takiego zrobić?pozdro


Były gdzieś wykresy z hamowni bez blosu i z blosem tylko nie pamiętam gdzie poszukaj w linkach w tym temacie na pewno znajdziesz

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 20:53:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
sebo napisał(a):
Był ktos na hamowni z tym blosem? Kurcze najlepiej to jest chyba wjechac na hamownie i przeregulowac go tam. Ja dzis przezuciłem na benzyne to normalnie czuc ze samochód ma wigorek, na gazie nawet z tym blosem jest do dupci. Duzo sie poprawił ale to jeszcze nie to co benzyna. Jest o wiele lepiej niz z mikserem ale jak sie zapoda na benzyne to az sie miło robi. Moze jakos go zle regulujemy tzn na te komputerki smieszne i tak dalej. Moze lepiej wjechac z tym czyms na hamownie i dopiero wycisnac z tego co sie da.No nie wiem?! Ktos był na hamowni? Moze jakies podpowiedzi, bo ja osobiscie to skreciłem tego blosa do konca i parownik dzisiaj no i co i nic jedzie tak jak przed tak jakby nic sie nie zmieniło.No trace głowe pomału. Znacie moze jakas hamownie we wrocku albo okolicach co to mozna by było na niej cos takiego zrobić?pozdro


Były gdzieś wykresy z hamowni bez blosu i z blosem tylko nie pamiętam gdzie poszukaj w linkach w tym temacie na pewno znajdziesz

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 20:55:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
sebo napisał(a):
Był ktos na hamowni z tym blosem? Kurcze najlepiej to jest chyba wjechac na hamownie i przeregulowac go tam. Ja dzis przezuciłem na benzyne to normalnie czuc ze samochód ma wigorek, na gazie nawet z tym blosem jest do dupci. Duzo sie poprawił ale to jeszcze nie to co benzyna. Jest o wiele lepiej niz z mikserem ale jak sie zapoda na benzyne to az sie miło robi. Moze jakos go zle regulujemy tzn na te komputerki smieszne i tak dalej. Moze lepiej wjechac z tym czyms na hamownie i dopiero wycisnac z tego co sie da.No nie wiem?! Ktos był na hamowni? Moze jakies podpowiedzi, bo ja osobiscie to skreciłem tego blosa do konca i parownik dzisiaj no i co i nic jedzie tak jak przed tak jakby nic sie nie zmieniło.No trace głowe pomału. Znacie moze jakas hamownie we wrocku albo okolicach co to mozna by było na niej cos takiego zrobić?pozdro


Były gdzieś wykresy z hamowni bez blosu i z blosem tylko nie pamiętam gdzie poszukaj w linkach w tym temacie na pewno znajdziesz

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 21:26:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Etam wykresy to mi nie potrzebne tylko hamownia a najpierw to parowóz musze zmienic na jakisi wiekszy bo mi nie wydala. Wtedy to i bez hamowni go przereguluje.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 08:45:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Radekmc -skorzystałem z Twojej instrukcji wymiany miksera ze zdjęciami i rozgrzebałem wczoraj to u siebie. Mikser był przyklejony jakimś czarnym mazidłem. Ma ok36mm więc chyba nie ma sensu go zmieniać na większy. Przejechałem się kawałek na benzynie bez miksera i co ciekawe czuje się różnicę ale nie jest to jakaś duża sprawa. Ale czuje się też, że na benzynie nie chodzi tak jak powinien, jakieś lekkie przytkania, dziwny dźwięk z wydechu (niby „sportowy”) –tylko pod obciążeniem, bo przygazówki na postoju brzmią normalnie. Podejrzewam sondę lambda, bo gazownik stwierdził ostatnio, że działa niezbyt dobrze. A tak w ogóle mam problem bo po regulacji gazu jest tak, że jak przechodzę z benzyny na gaz przy jeszcze chłodnym silniku to gaśnie, niezależnie od położenia śruby na reduktorze.
Zastanawiam się czy Blos ma tu sens, bo jak zamontować wtrysk? Blos przed wtryskiem będzie zapodawał gaz na układ wtrysku -nie zaszkodzi mu to?

PS. (OT) co to za cienki wężyk dochodzi do obudowy filtra powietrza? nie odma tylko poprzeciwnej stronie cieniutki ok fi 4-5mm

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 16:22:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
dzieki el -fuego :peace:
traker ja wymieniłem te oringi i dłem rady odrazu zmienic skład mieszanki na jałowym ,tez w moim gwizdku ładnie wyglądały nie przytarte a jednak odrazu lepiej ,te orginałne co są to są za cienkie i teraz nawet nie smierdzi mi na jałowym gazem ,a wczesniej jebało jak niewiem co na postoju :):
sebo wymieniaj parownik mi sie kreci na max nawet na czerwone wchodzi i mam 100kw ale tez sobie wymienie jak cos dorwie kasy taki 120kw-140

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 17:12:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Tyle ze ty masz cztery sagany a ja piec i mi chyba 100 nie wystarcza. Ile taki parownik moze kosztowac? Oczywiscie brc bo taka instalka.Pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: