wez nawet standardowy "jajowaty" mikser do twojego silnika (2.3 NG/NF).
Masz tam 3 podłączenia:
-jedno wejście do podawania gazu z reduktora
-jedno wyjście do kompensacji
-jedno wyjście do zaworu regulacji obrotów biegu jałowego.
teraz jak co i gdzie.
-wejście gazu, to wiadomo, z reduktora.
-wyjście kompensacji do reduktora. Przyjżyj się mieszaczowi, że kanalikiem jest brane tak jakby z przed mieszacza, od strony filtra powietrza.
-wyjście do zaworu regulacji wolnych obrotów. wylatuje z tamtąd gotowa mieszanka z wiadomych względów. jest brana z przestrzeni pomiędzy mieszaczem a przepustnicą.
P.S. odnośnie twoich zdjęć. gdzie tam jakis węzyk do kolektora ssacego?
ten reduktor od mazdy to ma wentylacje do atmosfery i jeszcze dodatkowy silowniczek do odpalania ale nie wazne. drugi z linku nie widze, moze masz inne zdjecia. trzeci tak samo jak pierwszy ma dwa otworki do atmo.
zresztą, jeśli chodzi o lovato, przepinalem pokrywke tylnej czesci membrany na taka szczelna z wyjsciem na kompensacje(podcisnienie, jak zwal tak zwal) i tak samo dzialal.