.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 23:27:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2009 22:00:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Lukasik napisał(a):
panowie, a bierzecie pod uwage przy ke-jet fakt, ze przy pracy na gazie pompa sie rozlacza i nie ma cisnienia paliwa na tloczku (korekcyjnego pchajacego przeplywke w dół) nad przeplywka i przeplywka nawet na wolncy obrotach mocno sie wychyla? sterownik wolnych obrotow jak i uklad sterujacy zaplonem zczytuje informacje o wychyleniu przeplywki, takze na gazie sa w bledzie i stad moga byc komedie. juz nie mowie, ze podczas jazdy przeplywka moze wychylac do max przez co sterownik zaplonu mysli ze jest duze obciazenie i nieadekwatnie do warunków cofa zapłon.


Braliśmy to pod uwagę jak najbardziej już jakiś czas temu. Ale jest temat tego typu, że na potencjometrze tego przepływomierza jest jakieś dziwne napięcie nawet po zmianie na inny sterownik, marshall niech napisze jakie ja juz nie pamiętam. Nie wiadomo do końca jak ustawić ten potencjometr nawet na pb, jest zrobione na czuja i na benzynce jest ok. Mówiłem też o ograniczeniu napięcia na pompę paliwa, aby tłoczek miał opór miał smarowanie, a wtryski żeby się nie otwierały. Wtedy klapa na bank będzie niżej.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2009 09:08:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Jasne że braliśmy to pod uwagę, i powiem że jak zdejmę czapkę z przepływki to obroty sa normalne - wtedy oczywiście klapa się nie podnosi.
Ale chyba co do zapłonu to jest oddzielny przewód podciśnieniowy i sterownik czyta z podciśnienia i koryguje zapłon.

Ale czy sterowanie wolnymi obrotami zależy głównie od klapy?
Nie wiem tylko jak to obejść??

A z drugiej strony jeździ masa ke-jetów na gazie czy to mikser czy blos i nie ma takich problemów dla przykładu poprzednie audi kornela czy moje C3 2.0 RT.

Napięcie wchodzące na potencjometr ze sterownika to ok 7v a większość wykresów do ustawiania potencjometru jest do 5v

No dobra a jak wytłumaczysz fakt że zaraz po odpaleniu silnika jak się jeszcze nie rozgrzeje to obroty spadają normalnie i ogólnie czasejm spadną normalnie jak na benzynie - klapa sie nie zacina.

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2009 21:46:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Witam, pokusiłem sie o przesuniecie blosa blizej przepustnicy ale niestety nic się nie poprawiło.

Więc może jakieś inne sugestie?

Chyba trzeba bedzie wyznaczyć nagrodę dla tego kto rozwiąze problem :(

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 09:48:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Nie no troche się poprawiło jak przykręciłem bajpas na na przepustnicy od wolnych obrotów zawiesza się wiele żadziej ale się zawiesza, i teraz troche niższe obr, ma na wolnych

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 12:41:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
co do samego krokowaca i jego pracy to zabardzo nic nie sprawdzisz, poza wymina sterownika/przekaznika. Przy k-jetcie sprawdza sie prąd i napiecie, a przy KE wartosc porównawacza jakims przyrzadem (cokolwiek to znaczy) tak mowi kniga.

a jeszcze pytanko jak masz ustawine reczne podparcie przepustnicy ?

bo ja jak jest wykrecone całkowicie po podeprzyj tak z 2,5 obotu i jeszcze raz wyreguluj gaz. Gdzies wyczytalem ze przez to elimunuje sie wachania cisnien w dolocie i poprawia prace na gazie i benzynie.

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 17:35:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Z recznym podparciem przepustnicy to wole nie eksperymentować, mam przecież bypass dodatkowy kanał w przepustnicy do regulacji wolnych obrotów,

I chyba nareszcie się wszystko ułożyło, blos zaraz za przepustem, śróbke od wolnych obrotów wkręciłęm o ćwierć obrotu i jest ok tylko troche czasem za niskie obrotki, ale trza pojeździć.

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 18:58:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
marszall napisał(a):
Z recznym podparciem przepustnicy to wole nie eksperymentować, mam przecież bypass dodatkowy kanał w przepustnicy do regulacji wolnych obrotów,


ja u siebie mam lekko podparty blos, bo ulatwia to rozruch na benzynie. Przy całkowicie opuszczonej szufladzie, nie bylo dostatecznie duzego podcisnienia do podniesienia klapy przepływomierza i silnik nie mogł zaskoczyc


marszall napisał(a):
I chyba nareszcie się wszystko ułożyło, blos zaraz za przepustem, śróbke od wolnych obrotów wkręciłęm o ćwierć obrotu i jest ok tylko troche czasem za niskie obrotki, ale trza pojeździć.


no to jest jakis progres :peace:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 21:27:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
No owszem jest progres, i zauważyłem że największym winowajcą był jednak bajpas na przepustnicy, tak naprawde to nie wiem po co on jest, jak go wykręce za bardzo to chodzi na benzynie ok a na gazie sie zawiesza,,(na benzynie krokowiec się prawie cały czas zamykał) a jak bajpas zamknę to na benzynie przechodzi na sterowanie krokowcem (czasem troche faluje) i na gazie też wolne obroty są ale do końca nie wiem czy krokowy dobrze reguluje wolne obroty.

A co do podparcia to ułatwia Ci to rozruch ale jednocześnie masz bogatszą mieszankę na wolnych

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 21:42:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
marszall napisał(a):
No owszem jest progres, i zauważyłem że największym winowajcą był jednak bajpas na przepustnicy,


a nie mowiłem ... ;)
marszall napisał(a):
tak naprawde to nie wiem po co on jest, jak go wykręce za bardzo to chodzi na benzynie ok a na gazie sie zawiesza,,(na benzynie krokowiec się prawie cały czas zamykał) a jak bajpas zamknę to na benzynie przechodzi na sterowanie krokowcem (czasem troche faluje) i na gazie też wolne obroty są ale do końca nie wiem czy krokowy dobrze reguluje wolne obroty.


gdzies w jakis materiałach sie doczytałem ze w wersjach ze śrubka, krokowiec jest tylko "dodatkiem" do śrubki dla wyrównania wolych obrotów żeby silnik nie przysiadał gdy np. właczy sie wyntylator chłodnicy , ogrzewanie tylnej szyby itp.
marszall napisał(a):
A co do podparcia to ułatwia Ci to rozruch ale jednocześnie masz bogatszą mieszankę na wolnych


mam katalizator a nie mam sondy :): i chwilowo tak sie wybieram na analizator ze dojechac nie moge :P, pali, jezdzi jest gitara ;)

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 23:26:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
No i o to chodzi, ja mam na bank za bogato na wolnych ale jest ok a spalanie takie jakie mi odpowiada czyli 15l miasto+pizdowanie 11l trasa i mieszanie 12,5l

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 10:28:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
marszall napisał(a):
Ale chyba co do zapłonu to jest oddzielny przewód podciśnieniowy i sterownik czyta z podciśnienia i koryguje zapłon.


W NG nie ma przewodu podciśnieniowego do ECU. Zapłon jest wyznaczany na podstawie obciążenia silnika (wychylenie przepływki i obroty) i jako punkt odniesienia brany jest sygnal z halla (odpowiednio ustawiony).

Kedyś sobie myślałem, ale to raczej nie zda egzaminu z powodu braku miejsca, żeby wstawić kawałek przepływomierza elektronicznego, który też będzie dawał jakiś tam sygnał od 0 do 5V w zależności od przepływu i to da jakąś tam informację do sterownika zapłonu przy pracy na gazie.

P.S. czy mógłby ktoś w celach edukacyjnych, podłączyć miernik woltomierz do potencjometru przepływki i sprawdzić jakie są mniej więcej odczyty przy jeżdzie i wolnych obr. na benzynie i jakie przy gazie w podobnych warunkach obciążen.

P.S. 2 odnośnie ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy, to z tego co pamiętam to było coś pomiędzy 2 i 3 bar, także można spróbować odpalić pompę przez jakiś rezystor kilku-kilkunastoomowy dużej mocy, żeby kręciła się powoli.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 12:21:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Lukasik napisał(a):
marszall napisał(a):
Ale chyba co do zapłonu to jest oddzielny przewód podciśnieniowy i sterownik czyta z podciśnienia i koryguje zapłon.


W NG nie ma przewodu podciśnieniowego do ECU. Zapłon jest wyznaczany na podstawie obciążenia silnika (wychylenie przepływki i obroty) i jako punkt odniesienia brany jest sygnal z halla (odpowiednio ustawiony).

Kedyś sobie myślałem, ale to raczej nie zda egzaminu z powodu braku miejsca, żeby wstawić kawałek przepływomierza elektronicznego, który też będzie dawał jakiś tam sygnał od 0 do 5V w zależności od przepływu i to da jakąś tam informację do sterownika zapłonu przy pracy na gazie.

P.S. czy mógłby ktoś w celach edukacyjnych, podłączyć miernik woltomierz do potencjometru przepływki i sprawdzić jakie są mniej więcej odczyty przy jeżdzie i wolnych obr. na benzynie i jakie przy gazie w podobnych warunkach obciążen.

P.S. 2 odnośnie ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy, to z tego co pamiętam to było coś pomiędzy 2 i 3 bar, także można spróbować odpalić pompę przez jakiś rezystor kilku-kilkunastoomowy dużej mocy, żeby kręciła się powoli.


Lukasik z którego potencjometru chcesz wartości bo w tym golfie np. potencjometr ma inny prąd zasilania i inne napięcie wyjściowe niż w NG. W NG występuje również mała śrubeczka do regulacji potencjometru a w tym golfie już jej nie ma.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 19:36:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
A wiecie z kornelem obmyśliliśmy że faktycznie chyba najlepszym sposobem byłoby aby klapa przepływomierza wychylała sie tak samo na benzynie jak ina gazie bo najprawdopodobniej stąd wynikają zawieszki obrotów na LPG.

Najprostszym sposobem na to byłoby odpowiednie ciśnienie w rozdzielaczu które stawiałoby opór klapie a jednocześnie nie powodowało otwarcia wtryskiwaczy.

Najłatwiej myśle byłoby tak jak piszecie ograniczyć prąd idący na pompę paliwa, niestety "ogranicznik" taki napewno by sie grzał więc co zastosować.????

I tak właśnie rozumując przyszedł mi dziś o 4 w nocy taki pomysł, przecież to ta sama metoda co sterowanie wentylatorem nagrzewnicy :peace:

trzeba podłaczyć pompę pod odpowiedni "bieg" dmuchawy i sprawdzic czy wtrysk sie otworzy.

Jak znajde jakis opornik wentylatora to powalczę

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 23:21:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
marszall napisał(a):
A wiecie z kornelem obmyśliliśmy że faktycznie chyba najlepszym sposobem byłoby aby klapa przepływomierza wychylała sie tak samo na benzynie jak ina gazie bo najprawdopodobniej stąd wynikają zawieszki obrotów na LPG.

Najprostszym sposobem na to byłoby odpowiednie ciśnienie w rozdzielaczu które stawiałoby opór klapie a jednocześnie nie powodowało otwarcia wtryskiwaczy.

Najłatwiej myśle byłoby tak jak piszecie ograniczyć prąd idący na pompę paliwa, niestety "ogranicznik" taki napewno by sie grzał więc co zastosować.????

I tak właśnie rozumując przyszedł mi dziś o 4 w nocy taki pomysł, przecież to ta sama metoda co sterowanie wentylatorem nagrzewnicy :peace:

trzeba podłaczyć pompę pod odpowiedni "bieg" dmuchawy i sprawdzic czy wtrysk sie otworzy.

Jak znajde jakis opornik wentylatora to powalczę


Po prostu duży rezestor, w poldolocie występowały płynne przełączniki dmuchawy nagrzewnicy.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 23:23:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
marszall napisał(a):
A wiecie z kornelem obmyśliliśmy że faktycznie chyba najlepszym sposobem byłoby aby klapa przepływomierza wychylała sie tak samo na benzynie jak ina gazie bo najprawdopodobniej stąd wynikają zawieszki obrotów na LPG.

Najprostszym sposobem na to byłoby odpowiednie ciśnienie w rozdzielaczu które stawiałoby opór klapie a jednocześnie nie powodowało otwarcia wtryskiwaczy.

Najłatwiej myśle byłoby tak jak piszecie ograniczyć prąd idący na pompę paliwa, niestety "ogranicznik" taki napewno by sie grzał więc co zastosować.????

I tak właśnie rozumując przyszedł mi dziś o 4 w nocy taki pomysł, przecież to ta sama metoda co sterowanie wentylatorem nagrzewnicy :peace:

trzeba podłaczyć pompę pod odpowiedni "bieg" dmuchawy i sprawdzic czy wtrysk sie otworzy.

Jak znajde jakis opornik wentylatora to powalczę


Po prostu duży rezestor, w poldolocie występowały płynne przełączniki dmuchawy nagrzewnicy.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 23:24:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
marszall napisał(a):
A wiecie z kornelem obmyśliliśmy że faktycznie chyba najlepszym sposobem byłoby aby klapa przepływomierza wychylała sie tak samo na benzynie jak ina gazie bo najprawdopodobniej stąd wynikają zawieszki obrotów na LPG.

Najprostszym sposobem na to byłoby odpowiednie ciśnienie w rozdzielaczu które stawiałoby opór klapie a jednocześnie nie powodowało otwarcia wtryskiwaczy.

Najłatwiej myśle byłoby tak jak piszecie ograniczyć prąd idący na pompę paliwa, niestety "ogranicznik" taki napewno by sie grzał więc co zastosować.????

I tak właśnie rozumując przyszedł mi dziś o 4 w nocy taki pomysł, przecież to ta sama metoda co sterowanie wentylatorem nagrzewnicy :peace:

trzeba podłaczyć pompę pod odpowiedni "bieg" dmuchawy i sprawdzic czy wtrysk sie otworzy.

Jak znajde jakis opornik wentylatora to powalczę


Po prostu duży rezestor, w poldolocie występowały płynne przełączniki dmuchawy nagrzewnicy.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2009 09:25:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Taki przełącznik spali się na wejsciu odrazu.
nawet oporniki dmuchawy muszą być montowane w obudowie dmuchawy bo strasznie sie rozgrzewają, ale temat do zrobienia, mam już opornik 3 biegowy więc 3,5v, 7v, 10,5v do dyspozycji

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2009 16:23:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Niestety opornik nie zadł egzaminu, a tak dokładniej, to czy z załączoną pompą paliwa czy z wyłączoną, czy też ze spowolnionymi obrotami to klapa i tak stawia ten sam opór, więc to widocznie nie wina klapy i odczytu z potencjometru :(

Za jakis czas spróbuje jeszcze emulatora stop-ke może on cos pomoże chociaż i tak obroty już spadają zawsze z tym że obroty na poziomie 900 lub troche nizej

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2009 22:28:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
polecam ten wątek z podobnego forum
http://www.audi80.pl/ke-jetronic-ke-mot ... light=blos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 16:56:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Magicy od gazu ,mam pytanie.
Wkoncu mam ori puche do filtra powietrza :) i wczoraj wywaliłem stoże i zaczołem działac.
Ciezko jest cos pod maska zapakowac dadatkowego ale sie udało.
I teraz mam takie pytanie.Ponizej fotka naświetlająca .
Tak było do dnia wczorajszego jak widac na focie a od wczoraj bedzie tak jak pokazuja malowidła ;) .
Fucha filtra(niebieska)
Przepływka (zólta)
Blos (czerwony)
Mikser(sraczkowaty pomarancz ;) )
I teraz za blosem musze wcisnąc Krokowca.Może byc on od tej strony co ori tylko blizej przepustnicy :?: Na tym zgieciu jest ciasno i może jest możliwosc podpiecia go z drugiej strony dopinajac do niego jakies 20cm weża.Będzie on wtedy działał jak należy :?:
I jeszcze jedno pytanie.
Jak długi moze byc waz zasilajacy gaz od miksera do blosa?
Podobno czym krotszy tym lepszy.Ale tam jest tak ciasno ze raczej wylonduje gdzies koło zderzaka :/ .
Obrazek

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: