.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 00:12:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 12.gru.2011 19:27:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Dobrze przeczytałeś :D

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 15.mar.2012 22:52:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2012 22:47:47
Posty: 4
sorki ze sie podpinam pod temat ale nie chce zakladac nowego... jestem tutaj nowy i musze się przyznać bez bicia ze nie mam audi... :( szukam pomocy co do mojego przypadku...i moze ktos mi pomozę :) otóż:
zamontowalem tester lambdy i chcialem ustawic blosa... jednak nie idzie to zbyt dobrze...
na jałowych jest caly czas bogato, nie da sie juz zkręcić... podczas rownej jazdy jest lekko bogato (pokazuje jakies 0,7-0,8V a przy pelnym bucie spada drastycznie do 0V... parownik juz chyba rozkrecony na maxa... blos tak samo ze zaraz bedzie widac oring uszczelniający... a przy bucie momentalniie spada do 0v...nawet przy 2k rpm... na PB tester pokazuje dobrze bo ładnie oscyluje a przy bucie nie schodzi mniej jak 0,5v....

macie jakąś rade? bardzo dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 16.mar.2012 11:07:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
niewydajny reduktor pod obciazeniem?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 16.mar.2012 12:13:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2012 22:47:47
Posty: 4
reduktor lovato super 140kw wymieniany około rok temu , przebieg max 15tys km... mogł by być nie wydajny? filterek gazu wymieniany...

ps. auto ma ok 135KM pojemnosc 2.0L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 16.mar.2012 17:37:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2012 22:47:47
Posty: 4
posprawdzałem wszystkie rurki czy nie są nigdzie pozaginane i znalazłem dwie koncówki mocno zaciśnięte... było około 3mm przelotu wiec je rozwierciłem... jednak jak zajrzałem do filtra gazu to okozalo się ze od strony elektrozaworu przelot jest nawet mniejszy niż 3mm... tak ma być? rozwiercić się tego nie da bo nie bedzie szczelnie odcinało gazu... albo czy po prostu mozna sie pozbyć tego elektrozaworka skoro na butli jest jeden... i na parowniku tez...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 16.mar.2012 21:21:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
kopytko686 napisał(a):
posprawdzałem wszystkie rurki czy nie są nigdzie pozaginane i znalazłem dwie koncówki mocno zaciśnięte... było około 3mm przelotu wiec je rozwierciłem... jednak jak zajrzałem do filtra gazu to okozalo się ze od strony elektrozaworu przelot jest nawet mniejszy niż 3mm... tak ma być? rozwiercić się tego nie da bo nie bedzie szczelnie odcinało gazu... albo czy po prostu mozna sie pozbyć tego elektrozaworka skoro na butli jest jeden... i na parowniku tez...



mozesz sie go pozbyc

_________________
bylo - C4 2.3AAR AUTOMAT BLOS 1991 2011/2013
jest - E46 M52TUB20 Touring


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 17.mar.2012 13:07:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2012 22:47:47
Posty: 4
rozwierciłem ten zawór i po ustawieniu jest tak ze przy bucie leci na ubogo ale tylko do 4tysi. powyzej 4 tys rpm mieszanka leci od razu na 0,6-0,8V i tak do odcinki... wiec teraz niewiem czemu przed jest ubogo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 08.mar.2013 18:09:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
A może ktoś próbował zakładać BLOS do parownika od sekwencji?

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 09.mar.2013 09:36:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wordeck napisał(a):
A może ktoś próbował zakładać BLOS do parownika od sekwencji?

Pozdrawiam


nie próbowałem. Ale tak na szybko to pracują na zupełnie innych ciśnieniach. Taki od sekwencji to cisnie na wylot około 1bar ponad króciec odniesienia. A taki 1-2 gen ze zwykłym mieszaczem to chyba z 10 x mniej (tylko deczko ponad to co ma powietrze przelatujące przez mieszacz) i na troche innej zasadzie działa, bo reaguje na różnicę ciśnienia pomiędzy wyjściem gazu a kompensacją.
Ale w sumie z blosem to nie wiem do końca, bo caly czas dość mocno napina membrane w reduktorze nastawiając go na wydajność, a sam go tłumi dawkując gaz.

Można by zrobić taki pomiar. Wczepić manometr pomiędzy reduktor a blosa i zobaczyć co się tam dzieje. Sam jestem ciekawy.

Niektóre reduktory do sekwencji można dość mocno zjechać z ciśnieniem na wyjściu. Nie pamiętam dokładnie ale gdzieś do 0,7bar (chyba koltec tyle miał, ale on za drogi) Jakby dać delikatniejszą sprężynę to można by jeszcze niżej pojechać. Można by wziąć ZAVOLAKA N i na nim poćwiczyć (prosty w budowie i tani).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 07.sie.2013 23:55:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2013 02:38:15
Posty: 3
Lokalizacja: Murowana Goślina
Auto: Audi B3 AAD
Pozwolę sobie dołączyć do tematu.

Jak wygląda sprawa tematu blos, z reduktorem sekwencji? Ja mam nieszczęsną instalację brc just heavy i tam jest reduktor genius hs. W jaki sposób mogę go wykorzystać? Czy dorobienie powrotu gazu rozwiąże sprawę?

Jeszcze jestem młody i nie śpieszy mi się podróżować w kosmos :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 08.sie.2013 22:32:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Nie da rady. Trzeba założyć normalny reduktor II generacji. Niedawno wywaliłem sekwencję w ABC, na jej miejsce BLOS i reduktor Lovato (przy okazji kolektor od AAH), jestem zadowolony, nareszcie wiem czego się spodziewać po samochodzie, bo przedtem był nieprzewidywalny ;)

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 10.sie.2013 16:46:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2013 02:38:15
Posty: 3
Lokalizacja: Murowana Goślina
Auto: Audi B3 AAD
Faktycznie blos lepszy od sekwencji? Czy to zależy od silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 20.sie.2013 22:26:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
bohema667 napisał(a):
Faktycznie blos lepszy od sekwencji? Czy to zależy od silnika?


Zależnie od preferencji. Sekwencja jest bardzo dobrym rozwiązaniem, tylko musisz mieć najpierw auto 100% sprawne na benzynie. Na pewno jest jedynym rozwiązaniem do samochodów nowych i kilkuletnich. Natomiast BLOS jest niezależny od elektroniki i jak dla mnie jest to jego podstawowy atut. Spalanie jest - moim zdaniem - porównywalne, co prawda auto z sekwencją może palić trochę mniej gazu, ale przy krótkich odcinkach będzie ubywać benzyny. Podstawowy problem to bzdurna instrukcja regulacji dołączana do BLOSa. Jeżeli się go poprawnie ustawi (całkowicie niezgodnie z instrukcją), to (znowu moim zdaniem), nie jest gorszy od sekwencji (przynajmniej w normalnym, użytkowym zakresie obrotów i obciążeń).

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 27.sie.2013 20:26:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2013 02:38:15
Posty: 3
Lokalizacja: Murowana Goślina
Auto: Audi B3 AAD
Kolego Wordeck, mógłbyś dać mi do siebie kontak tna pw, w razie gdybym potrzebował pomocy? Jestem z okolic Poznania i przydałoby mi sie Twoje doświadczenie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 16.sty.2014 20:42:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2014 20:37:05
Posty: 20
cześć

Mam do Was pytanie, otóż posiadam audi b4 2.0 16v 140km (ACE)
i zakupiłem do niego blosa :) i podpowiedzcie mi jaką gumę zastosować tzn skąd ją dorwać aby pasowała miedzy blosem a przepustnicą ? Ktoś ma w tym silniku? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 16.sty.2014 20:51:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Kolanka i przewody harmonijkowe fi 77, kupisz na Allegro albo w Norauto (są proste, 45 stopni i 90 stopni, z wyjściem z boku lub bez). Pasują po zaciśnięciu na BLOS i ciasno (można włożyć do gorącej wody przed założeniem) na przepustnicę. Od strony k-jeta poszukaj kawałka gumy od audi 100, jak przetniesz w połowie, to wejdzie tulejka fi 75, na która nasuniesz gumę fi 77, albo zamontujesz BLOS bezpośrednio w gumie od k-jeta, bez dodatkowych tulejek.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 16.sty.2014 21:02:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2014 20:37:05
Posty: 20
wordeck napisał(a):
Kolanka i przewody harmonijkowe fi 77, kupisz na Allegro albo w Norauto (są proste, 45 stopni i 90 stopni, z wyjściem z boku lub bez). Pasują po zaciśnięciu na BLOS i ciasno (można włożyć do gorącej wody przed założeniem) na przepustnicę. Od strony k-jeta poszukaj kawałka gumy od audi 100, jak przetniesz w połowie, to wejdzie tulejka fi 75, na która nasuniesz gumę fi 77, albo zamontujesz BLOS bezpośrednio w gumie od k-jeta, bez dodatkowych tulejek.

Pozdrawiam




czy masz na myśli np. coś takiego:


http://allegro.pl/kolanko-rura-dolotu-p ... 54296.html


albo to

http://allegro.pl/audi-100-c-4-2-3b-gum ... 54835.html


a jak Ty masz u siebie ? Dodam jeszcze że przepustnica ma kształt "jajowaty" wiec nie wiem jak upcham kolanko na przepustnice?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 17.sty.2014 11:07:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Czerwone i niebieskie:

http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... zia%C5%82y


a na k-jeta takie coś (tylko używane, tańsze - często pękają przy przepustnicy, możesz kupić uszkodzoną, bo ten kawałek jest Ci niepotrzebny):
http://allegro.pl/rura-guma-audi-100-2- ... 15617.html

Przecinamy na harmonijce, albo tuż obok niej.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 17.sty.2014 20:29:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2014 20:37:05
Posty: 20
wordeck napisał(a):
Czerwone i niebieskie:

http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... zia%C5%82y


a na k-jeta takie coś (tylko używane, tańsze - często pękają przy przepustnicy, możesz kupić uszkodzoną, bo ten kawałek jest Ci niepotrzebny):
http://allegro.pl/rura-guma-audi-100-2- ... 15617.html

Przecinamy na harmonijce, albo tuż obok niej.

Pozdrawiam



o dzięki za fotki :) to mówisz że np. takie coś:

http://allegro.pl/prosta-redukcja-76-10 ... 90418.html

o średnicy 76/102mm wejdzie na "jajowatą" przepustnicę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 17.sty.2014 21:31:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
To jest bardzo grube i chyba zbrojone. Może nie wejść. Na 100% wchodzą kolanka 77 mm i łączniki z tego materiału co kolanka (nie są zbrojone). Żeby Ci działało, musisz mieć wlot odmy między BLOSem a przepustnicą, więc kup taką kształtkę z wyjściem na króciec, podczepisz tam wąż od odmy (nie widzę teraz na Allegro, ale są na 100% w Norauto, albo zapytaj sprzedawców tych kolanek).

Pozdrawiam

Edit: Takie coś: http://allegro.pl/lacznik-77m-z-wyjscie ... 18885.html

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: