.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 09:47:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi a6 C4 2.8 v6 AAH jaki gaz polecacie???
PostNapisane: 08.wrz.2010 12:29:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
mam pytanie do wszystkich klubowiczów. Zdecydowałem się na zakup a6 C4 2.8(174km) lub 2.6 v6(150km) ponieważ odpowiada mi to autko pod względem pojemności trwałości i wyglądu. Nie stać mnie na zakup diesla dlatego celuję w wyżej wymienione silniki. Miałem a6 2.6 i paliła mi około 14 litrów Pb na 100km w mieście, zmuszony jestem w następnie zainstalować gaz i pytanie brzmi czy sekwencja czy II generacja?? proszę o opinię i porady od osób poruszających się autkami z takimi silnikami. Jaka marka instalacji i mniej więcej cena. Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2010 12:33:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Tylko sekwencja i będziesz pan zadowolony...co do sterownika polecam Stag 300

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2010 13:03:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Potwierdzam. Nie opłaca się cofać do II generacji.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2010 14:02:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 00:43:09
Posty: 161
Lokalizacja: ...:::RZ:::...
Auto: Audi A8, Audi A4
Instalacja sekwencyjna na Stag 300 z listwą Hana lub Waltec i reduktorem Magic to koszt około 2900. Taką cenę zaproponował warsztat, który mi robił instalację.
W twoim przypadku tylko instalacja sekwencyjna ma sens. II generacja nie dość, że będzie licho działać to w dodatku spali kosmiczne ilości gazu. W moim A8 z silnikiem ACK i LPG sekwencyjnym spalanie wynosi około 11.5L w trybie 70% trasa, 30% miasto i 12.8L w trybie 70% miasto a resztę trasa.
Kilka lat temu posiadałem C4 z silnikiem AAH i instalacją II gen. Auto paliło ponad 14 - 15 L gazu i ciężko miałem wyprzedzić ciężarówkę. Po zmianie instalacji na sekwencję spalanie spadło o kilka litrów a pojawił się power :)

_________________
Audi A4 B8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2010 16:52:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
sekwencja bracie! brak odczuwalnej różnicy w mocy na benzynie i gazie. trzeba by było zhamować auto, żeby o tym rozstrzygnąć ;)
spalanie u mnie to średnio 13-13,5l, trasa ok11-12l ;)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dziękuję za info, kolejne pytanie dotyczy a4 1.8T 150km
PostNapisane: 08.wrz.2010 21:27:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
drodzy klubowicze dziękuję za odpowiedzi na temat c4, w takim wypadku rozważam również a4 b5 1.8T ponieważ i tak muszę sekwencję założyć. Czy jest jakiś problem z gazem a 1.8T??? i co waszym zdaniem jest lepszym rozwiązaniem c4 2.8 czy może a4 1.8T?? wiem że c4 jest mało awaryjne, zawieszenie tanie w remontach i wytrzymalsze od wielowahaczowego z a4. Przestrzeń w środku przemawia za a6 c4 ale mam dość ograniczony budżet a chcę autko z Niemiec a jak wiadomo akcyza na silniki powyżej 2L to 18,6 % a do 2L to 3,4%.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2010 12:34:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2010 17:29:08
Posty: 4
Tak jak koledzy wyżej TYLKO SEKWENCJA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2010 13:19:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2006 10:17:35
Posty: 116
przelicz sobie co ci sie bardziej bedzie oplaca kupic raz a dobrze czy moze pozniej bawic sie w wymiane zawiasu itp.Niektorzy mowia ze jeszcze w A4 na zawiasie rok lub dluzej wiadomo zalezy po jakich drogach sie jezdzi.Kazdy silnik mozna zagazowac nawet 1,8T grunt to odpowiednia instalacja i do takich silnikow tylko sekwencja ! To ci oszczedzi pozniejszych problemow na LPG . Zastanów sie do czego tak nap[rawde auto ci potrzebne .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 10:30:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 13:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
Polecam do AAH /ABC
Komp: Stag300Plus Reduktor: ScorpionST (choć może mieć problem z trzymaniem ciśnienia)
Wtryski mam MagicJet ale możesz poszukać lepszych
Wykres z hamowni na LPG i PB98 znajdziesz w moim temacie
Średnie spalanie 15l przy lepszych wtryskach powinno być niższe

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2011 12:33:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2010 19:57:32
Posty: 5
Lokalizacja: Szklarska Poręba
Jak 2.6 to tylko sekfecja bo kolektor czy dolot plastikowy, a w 2.8 mozna i ten z mikserem ale nie polecam strasznie mulne autko


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: