Po pierwsze ni episz posta pod postem - użyj opcji edytuj.
Co do samego problemu to zacznij od wypięciea bezpiecznika od gazu i pojeżdżenia na benzynie przez kilka dni. mapa paliwowa powinna wrócić do norm.
Dalszy krok to ponowna kalibracja LPG aby wyszukać przyczynę problemów - ja obstawiam wtryski. Po autokalibracji będą pierwsze wnioski. Z opisu może to być przycinający sie wtryskiwacz, lejący wtrysk lub źle ustawiona mapa lpg. Jesli cisnienie robocze na reduktorze jest poprawne (1 do 1,3 bara) to dysze wtrysków powinny być na poziomie 2,2-2,4. Mapa powinna być nieznacznie powyzej mapy paliwa. Pomijam kwestie mnoznika bo sam wyjdzie przy poprawnej mapie gazowej.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|