.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 22:04:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe GT 2.2 KX]Zbyt duże spalanie ?
PostNapisane: 10.lis.2006 21:48:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Witam, odkad kupilem GT, odczulem zdecydowanie ze pali o wiele wiecej niz GT5S. Katalog mowi ze tak powinno byc, jednakze wydaje mi sie ze to zdecydowanie za duzo :
miasto : 15,16 litrow
trasa: ponizej 10 litro nie moglem zejsc.
Nadmienie iz ten dodatkowy wtryskiwacz ktory zalacza sie na 8 sekund wlaczam recznie na kilka sekund przelacznikiem z kabiny gdy jest naprawde zimno. W miescie rzadko przekraczam 3 tys. rpm. Wynik z trasy natomiast wyszedl przy sredniej predkosci 90-100 km/h (max 140 ale to miejscami i sporadycznie). Bylem przygotowany na to ze bedzie ten motor troche wiecej pochlanial paliwa, ale zeby az tyle ?
Jakies sugestie ? Nie znam sie kompletnie na tym wtrysku, i nie wiem od czego zaczac. Swiece sa nowe, przewody juz swoje przjechaly i napewno zmienie przed zima, bo sa twarde ze starosci. Na co jeszcze maialbym zwrocic uwage ? Z gory dziekuje za sugestie :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 11:43:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
To rzeczywsicie sporoawo nawet jak na KXa :)

Moje 2.3 20V quattro mniej pali.

Moze regulator termiczny wtrysku?

Najlepiej jakbys sie udalo to jakiegos dobrego seriwsu Boscha, zajmujacego sie ukladami wtryskowymi :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 18:16:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Na poczatku, w ramach moich umiejetności dot. obsługi i naprawy auta :D
chciałem sprobować sam usunąć usterkę, z racji tego iż wizyta u mechanika znającego się na rzeczy a nie jakiegoś partacza słono kosztuje :/
Jednakże chyba pojadę do gościa z okolic legionowa lub jabłonnej, który był tu już wspominany w tej kwestii ..
Jeżeli ktoś iałby jeszcze jakieś uwagi to proszę o pomoc,
bo moja "kieszeń" nie jest niestety bez dna, a "gazowanie" auta nie w smak mi ..

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 22:14:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2005 21:48:07
Posty: 65
Lokalizacja: mazowsze
jmm: KX to ke-jet...tu nie ma reg termicznego! Mam taki motor zagazowany....smiga cacy...choc na benzynie na zimno jest mocno bogaty. :(

KLAX...rozwaz zagazowanie...nawet na taniej instalce to MOZE ladnie i ekonomicznie chodzic...NA PEWNO leniwiej niz na benzynie (choc jesli poala 15litrow to i na beznzynie nie jest pewnei zdrow) ale napewno taniej..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 22:18:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
kamek napisał(a):
jmm: KX to ke-jet...tu nie ma reg termicznego!


ja mam JT właśnie KE Jet i po wymianie czujnika temp spalanie z 16u spadło na 11e

czujnik 12pln :peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 22:20:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
maciu napisał(a):
kamek napisał(a):
jmm: KX to ke-jet...tu nie ma reg termicznego!


ja mam JT właśnie KE Jet i po wymianie czujnika temp spalanie z 16u spadło na 11e

czujnik 12pln :peace:


Kamek dobrze prawi :peace:

Regulatora termicznego nie ma, jest jak mówisz czujnik :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 22:30:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jmm napisał(a):
maciu napisał(a):
kamek napisał(a):
jmm: KX to ke-jet...tu nie ma reg termicznego!


ja mam JT właśnie KE Jet i po wymianie czujnika temp spalanie z 16u spadło na 11e

czujnik 12pln :peace:


Kamek dobrze prawi :peace:

Regulatora termicznego nie ma, jest jak mówisz czujnik :peace:


myslałem że to jakaś nowomowa, czasami ktoś dziwnie nazywa proste sprawy :):

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 08:37:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
OK. powiedzcie zatem gdzie ten czujnik sie znajduje :)
koszt nieduzy, a wiec sprobowac warto, nawet jezeli to nie bylaby przyczyna takiego spalania.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 09:08:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
w takim dzyndzlu/króćcu co wychodzi z głowicy przed wężem do chłodnicy
od dołu biała (jasna) końcówka 2 piny

035 919 369 M

mają to wszędzie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 09:50:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2005 21:48:07
Posty: 65
Lokalizacja: mazowsze
maciu: czy mowisz o czujniku który jest jakby "po przeciwnej stronie" czujnkika bialego ktory podaje temperature na zegary? On kosztuje zaledwie 12zł? Czy we wszystkich ke-jetach jest taki sam? Moze to jest przyczyna mojego przelewania na zimno???Latem po odpaleniu jest ok ale zima to wali niedopalonym paliwem i potwornie go przelewa (podmienialem juz regulator cisnienia paliwa i nadal bylo to samo). Jest tez podobno jakis czujnik odpowiadajacy za odpalanie na zimno "system kaltstartu" z niemiecka czy jakos tak...ale tam ceny to przeszlo 100pln chyba...No i kto mi powie jak w takikm ke-jetcie dziala lambda?I co jest gdy nie dziala?Duzo to zmienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 09:58:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
najtaniej jest to wymienić, ten czujnik jest taki sam przez tyle modeli
i lat że długo by wymieniać....

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 18:07:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
wlasnie sprawdzilem w intercarsie, i cena to prawie 60 zeta.. :/
jakies konretne miejsce gdzie kosztuje mniej bym prosil... ;)

ew. moze wiecie jakie powinien posiadac on prawidlowe wartosci, celem pomierzenia go czy jest sprawny ?

w moim wypadku zauwazylem dzis jeszcze jedna opcje.
Mianowicie dzis po wyjsciu z auta, i przejsciu przed maska po stronie ukladu zasilania paliwem, tam gdzie filtr powietrza, poczulem zapach benzyny. Otworzylem maske, i po tej stronie faktycznie byl smrod paliwa, nie jakis wielki, ale bylo czuc paliwo. Nadmienie rowniez ze zawsze przy odkrecaniu korka wlewu paliwa, czuje jak zasysa powietrze, oraz podczas jazdy, czasami potrafi "puknac" zbiornik paliwa, jakby sie kurczyl i zatkane bylo odpowietrzenie..

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 20:24:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Klax napisał(a):
wlasnie sprawdzilem w intercarsie, i cena to prawie 60 zeta.. :/


klax przeciez pisalem ze 12 :) no może 19e :)
nieprzytomny jestes... pisz do warma albo do niego jedź

a co do czujnika to mozesz go sobie najpierw sprawdzic
wystarczy multimetr

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... coolt.html

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 07:59:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
niestety, w moim wypadku to nie ten czujnik.
Sprawdzilem go w zakresie od 0 C do ok 90,
i wartosci sa w normie wg. wykresu z podanego wyzej linka.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 08:22:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Klax napisał(a):
niestety, w moim wypadku to nie ten czujnik.
Sprawdzilem go w zakresie od 0 C do ok 90,
i wartosci sa w normie wg. wykresu z podanego wyzej linka.


obejzyj tez wtyczke do niego. w starych wozkach potrafią się kruszyć plasticzki i moze cos nie stykać. poza tym czujnik potrafi niestykać wewnetrznie np po nagrzaniu itp.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 09:53:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
dzis tak tez zrobie.
Albo zakupie po prostu jakis nowy i bede mial z glowy..
Dam znac co i jak :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 14:57:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Po wymianie czujnika temperatury, który notabene,
był po pomierzeniu go, sprawny.
Sprawdziłem sondę lambda i wartości są w normie ( 0,04 do 1 V).
Dalej to samo :/ ..duże spalanie.

Wg. Etki i Autodaty na przewodzie paliwowym,
pomiędzy zbiornikiem paliwa a pompką paliwa,
nie powinno być żadnego filtra, u mnie takowy występuje.
Jest to jakiś zwykły filtr (mały, przeźroczysty jak w 126p),
tylko z ciut grubszymi króćcami. Nie sądze jednak żeby miał on,
jakikolwiek wpływ na złe działanie układu paliwowego.
Chyba zostało mi tylko pojechać do magika...
i becelować za naprawę/regulacje ke-jeta :diabel:

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: