.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 04:22:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1,8T AEB]LPG
PostNapisane: 06.lip.2007 17:21:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Witam! Od jakiegoś czasu martwią mnie ceny benzyny PB i postanowiłem zmniejszyć koszta podróżowania.Dałem więc założyć instalke gazową.Oto jakie są tego efekty :)
Instalacja to BRC-Sequent24- w której oryginalny reduktor gazowy został zastąpiony większym takim do 300KM.A rurki miedziane doprowadzające gaz z butli srednicą 8mm zamiast 6.Mam więc w ten sposób zapas na dalsze przeróbki.
Zrobiłem Logi na PB i LPG i musze powiedziec że zadziwiłem się.Wrażenia podczas jazdy są takie że nie ma żadnej różnicy na jezdzie na PB czy LPG.Przełączenie na LPG następuje automatycznie po osiągnięciu przez silnik temp. 40st. celcjusza i przekroczeniu 2kRpm.Przełączenie następuje tak płynnie że wogóle nie jest wyczuwalne,nawet nie wiem kiedy zasilanie przełancza się na LPG.Może to przez to że nie wszystkie cylindry są przełanczane na raz.Podczas jazdy na LPG przy gwałtownym wdepnięciu pedału gazu z kick down nie szarpie i nie przełancza na PB.Najpierw próbowałem zrobic logi na 4 biegu.Jednak moja droga do testowania okazała się zbyt krótka bo na 4 biegu miałem 210km/h a nie osiągnąłem maxymalnych obrotów bo musiałem już hamować i test ten był robiony na LPG. :galy:Pózniej postanowiłem zrobic logi na 3 biegu.Oto efekty.

Logi na Benzynie:

,Group A:,'009,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Eng. actual torque,Engine RPM,Throttle valve value,Fuel consumption,,,,,,,,,,
,TIME,,,, signal ?,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER, Nm, /min,%, ms,STAMP,,,,,STAMP,,,,
STAMP
,0.00,0.0,1344,1.2,0.00,,,,,,,,,,
,0.51,0.0,1344,66.1,0.00,,,,,,,,,,
,1.04,116.0,1632,95.4,0.00,,,,,,,,,,
,1.57,132.0,1600,95.4,0.00,,,,,,,,,,
,2.08,148.0,1664,95.4,0.00,,,,,,,,,,
,2.58,160.0,1696,95.4,0.00,,,,,,,,,,
,3.10,160.0,1696,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,3.60,168.0,1792,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,4.10,180.0,1856,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,4.60,192.0,1952,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,5.12,196.0,2048,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,5.63,192.0,2176,93.9,0.00,,,,,,,,,,
,6.13,196.0,2240,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,6.63,196.0,2368,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,7.15,196.0,2464,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,7.66,200.0,2592,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,8.16,196.0,2688,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,8.67,196.0,2784,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,9.18,204.0,2912,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,9.68,204.0,3008,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,10.18,204.0,3104,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,10.70,208.0,3232,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,11.21,208.0,3360,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,11.73,204.0,3456,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,12.23,204.0,3552,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,12.73,208.0,3680,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,13.23,208.0,3776,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,13.73,208.0,3904,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,14.23,212.0,4000,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,14.73,208.0,4096,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,15.22,208.0,4192,93.9,0.00,,,,,,,,,,
,15.73,208.0,4288,93.1,0.00,,,,,,,,,,
,16.22,208.0,4416,92.7,0.00,,,,,,,,,,
,16.73,204.0,4512,92.7,0.00,,,,,,,,,,
,17.22,204.0,4608,92.7,0.00,,,,,,,,,,
,17.74,204.0,4704,92.7,0.00,,,,,,,,,,
,18.25,196.0,4800,92.7,0.00,,,,,,,,,,
,18.74,200.0,4896,92.7,0.00,,,,,,,,,,
,19.26,200.0,4992,92.7,0.00,,,,,,,,,,
,19.78,200.0,5088,92.7,0.00,,,,,,,,,,
,20.27,196.0,5184,92.3,0.00,,,,,,,,,,
,20.78,196.0,5280,91.9,0.00,,,,,,,,,,
,21.29,192.0,5344,91.9,0.00,,,,,,,,,,
,21.79,192.0,5440,92.3,0.00,,,,,,,,,,
,22.29,192.0,5504,91.9,0.00,,,,,,,,,,
,22.79,176.0,5600,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,23.31,180.0,5664,91.1,0.00,,,,,,,,,,
,23.82,180.0,5728,89.9,0.00,,,,,,,,,,
,24.32,180.0,5792,89.9,0.00,,,,,,,,,,
,24.82,176.0,5856,89.9,0.00,,,,,,,,,,
,25.32,176.0,5920,89.5,0.00,,,,,,,,,,
,25.82,172.0,5984,89.5,0.00,,,,,,,,,,
,26.32,172.0,6048,89.5,0.00,,,,,,,,,,
,26.87,172.0,6080,71.3,0.00,,,,,,,,,,
,27.41,144.0,6240,40.0,0.00,,,,,,,,,,

Wyraznie widać że przy 5504obr/min. jest 150,493KM :)

A teraz Logi na LPG:

,Group A:,'009,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Eng. actual torque,Engine RPM,Throttle valve value,Fuel consumption,,,,,,,,,,
,TIME,,,, signal ?,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER, Nm, /min,%, ms,STAMP,,,,,STAMP,,,,
STAMP
,0.00,20.0,1408,5.9,0.00,,,,,,,,,,
,0.50,20.0,1408,33.7,0.00,,,,,,,,,,
,1.00,112.0,2016,97.8,0.00,,,,,,,,,,
,1.51,144.0,1920,97.0,0.00,,,,,,,,,,
,2.02,152.0,1792,96.2,0.00,,,,,,,,,,
,2.54,160.0,1792,95.4,0.00,,,,,,,,,,
,3.05,172.0,1856,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,3.54,184.0,1856,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,4.05,184.0,1920,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,4.54,188.0,1920,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,5.07,192.0,2048,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,5.57,184.0,2144,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,6.07,184.0,2240,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,6.60,188.0,2336,95.0,0.00,,,,,,,,,,
,7.12,184.0,2432,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,7.63,188.0,2528,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,8.12,192.0,2624,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,8.63,192.0,2720,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,9.12,192.0,2816,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,9.63,192.0,2912,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,10.12,192.0,3040,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,10.64,196.0,3104,94.6,0.00,,,,,,,,,,
,11.15,200.0,3232,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,11.64,204.0,3328,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,12.16,204.0,3424,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,12.70,204.0,3552,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,13.21,204.0,3648,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,13.70,208.0,3744,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,14.21,208.0,3872,94.2,0.00,,,,,,,,,,
,14.70,212.0,3968,93.1,0.00,,,,,,,,,,
,15.21,208.0,4064,92.7,0.00,,,,,,,,,,
,15.70,208.0,4160,92.7,0.00,,,,,,,,,,
,16.20,208.0,4288,91.9,0.00,,,,,,,,,,
,16.70,208.0,4384,91.9,0.00,,,,,,,,,,
,17.21,208.0,4480,91.9,0.00,,,,,,,,,,
,17.74,204.0,4576,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,18.25,204.0,4672,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,18.75,204.0,4768,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,19.25,204.0,4864,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,19.77,200.0,4960,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,20.28,200.0,5056,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,20.78,196.0,5120,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,21.28,196.0,5216,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,21.80,196.0,5280,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,22.32,192.0,5376,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,22.83,192.0,5440,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,23.33,180.0,5504,91.9,0.00,,,,,,,,,,
,23.83,188.0,5600,91.9,0.00,,,,,,,,,,
,24.33,184.0,5664,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,24.83,180.0,5728,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,25.33,180.0,5792,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,25.85,176.0,5856,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,26.35,176.0,5920,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,26.86,172.0,5984,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,27.37,168.0,6048,91.1,0.00,,,,,,,,,,
,27.88,168.0,6112,91.5,0.00,,,,,,,,,,
,28.42,164.0,6144,89.5,0.00,,,,,,,,,,
,28.94,164.0,6176,81.2,0.00,,,,,,,,,,

Friday,06,July,2007,15:26:26
8D0 927 156 BK ,,AG5 01V 1.8l5VT RdW D70,

Wyraznie widać że przy 5600obr/min. jest 149,928KM.Zycie jest piękne :)
Pozdrawiam.

_________________
2x Audi 20VT


Ostatnio edytowano 15.lis.2007 17:41:17 przez gregory, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 18:55:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jak to niewiele do szczęścia potrzeba... ;) :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2007 23:36:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 22:28:26
Posty: 3
Ja również mam 1.8 T AEB na instalacji Tartarini od dwóch lat i jestem bardzo zadowolony.Oprócz wymiany filtrów nic nie robiłem.Nie odczuwam zadnej róznicy między Pb czy LPG.


Pozdrawiam

_________________
A4 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1,8T AEB]LPG
PostNapisane: 12.sie.2007 15:16:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 09:12:26
Posty: 3
Lokalizacja: Chorzów
gregory napisał(a):
Witam! Wrażenia podczas jazdy są takie że nie ma żadnej różnicy na jezdzie na PB czy LPG..


Dla ciebie nie ma różnicy ale dla głowicy, która pracuje w wyższych temperaturach jest różnica :(

_________________
(B5 1,8Tz97 r.150PS) Moskwa-Pietuszki: Waniuszka gdy jest trzeźwy robi w tygodniu 7 małych potrzeb i 2 duże, a gdy jest pijany 14 małych i 1,5 dużych. Pytanie: Ile potrzeb fizjonomicznych załatwia w ciągu roku Waniuszka zakładając, że jest trzeźwy 2 tygodnie w roku ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 10:00:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2007 16:45:37
Posty: 17
jaki jest koszt takie instalacji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 18:03:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 16:20:07
Posty: 33
Lokalizacja: kraków,oslo
za brc sequent 24 dalem 2900 zl w krakowie,silnik 1.8 125 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 22:27:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
martinno napisał(a):
za brc sequent 24 dalem 2900 zl w krakowie,silnik 1.8 125 KM

to dlaczego w opisie dales 1.8t (150 km) to jest dosc znaczna roznica... rowniez w cenie instalacji ktora dobrze chodzi... ja tam widze pozatym tendencje spadkowa paliwa ,a gaz rosnie na zime.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 22:43:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
bubu05 napisał(a):
martinno napisał(a):
za brc sequent 24 dalem 2900 zl w krakowie,silnik 1.8 125 KM

to dlaczego w opisie dales 1.8t (150 km) to jest dosc znaczna roznica... rowniez w cenie instalacji ktora dobrze chodzi... ja tam widze pozatym tendencje spadkowa paliwa ,a gaz rosnie na zime.

To nie ta sama osoba ;)
martinno pisze o swojej instalacji, a gregory o swojej ;)

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 11:45:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
exackly ;)

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: