gulash napisał(a):
sebco napisał(a):
Jeszcze raz powodzenia
Jestem po wymianie membran i oringów w parowniku, założyłem też filtr fazy lotnej ja poradzałeś. Czyściłem parownik 1,5godz ze szlamu i syfu.
Dziwne bo zostały mi 2 duże oringi i 3 małe dlaczego nie wiem a parownik rozebrałem na elementy pierwsze.
Najgorsze to było pierwsze uruchomienie czy wszystko OK. Udało się.
Wyregulowałem na autokalibracji i zobaczymy.
Ciśnienie pokazuje mi 1,7bar na komputerze to raczej dobrze.
parownik ten co mam jest na 3wartości: 0,9 lub 1,2 lub 1,7 bar w zależności od mocy silnika. Tak pisze na stronie OMVL
Nadal problem z obrotami wysokimi. Zobaczę rano jak na zimnym silniku czy czasami nie pracuje nie równo jakby na nie wszystkich garach
Po drodze wyjąlem też krokowca PB i go wymyłem w benzynie ekstrakcyjnej (wlałem do środka potrzepałem i wylałem, dziady jedne zrobili go jednorazowo i nie dało sie go rozkręcić) czy mozna by jak to pisał ktoś wlać jakiegoś środka do krućca podciśnienia w przepustnicy idącego do tego grzybka wyżej co jest przymocowany do listwy wtryskowej.
Pozostaje mi jeszcze kupić 2 czujniki temperatury i chyba raczej lambdy i o czywiście regeneracja wtryskiwaczy.
Czy ktoś regenerował listwy wtryskowe LPG?
Ponoć pasują jakieś oringi z zapalniczek, czy to prawda?
Cz