.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 05:04:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Instalacje LPG w silnikach wolnossących >300KM
PostNapisane: 04.lut.2008 10:42:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Większość informacji w tym dziale i w ogóle na forum dotyczy zasilania LPG w silnikach z mocą poniżej 300KM. A jak wygląda sprawa z silnikami mocniejszymi 326-360KM? czy są dostępne instalacje gazowe, które mogą taką moc obsłużyć, z założeniem oczywiście, że instalacja LPG nie będzie ograniczała parametrów silnika?

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 11:50:08 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Porządne sekwencje, alebo dla samochodów z wtryskiem FSI instalacje gazu ciekłego (5-tej generacji), chociaż te są mało dopracowane na razie, porządna sekwencja da sobie radę....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 11:56:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
zgadza sie, dobrze założona a nie wwiercone gdzie kolwiek wtryski i mysle ze musi isc dwureduktorowa, jeden nie wydoli przy duzych obciążeniach

ale 100% da radę

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 14:45:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Cytuj:
alebo dla samochodów z wtryskiem FSI instalacje gazu ciekłego (5-tej generacji), chociaż te są mało dopracowane na razie


rozumiem że dopracowanie takiej instalacji polega na zaprojektowaniu położenia wtryskiwaczy pod kolektor dolotowy i głowicę konkretnego modelu silnika. Czy odbywa się to w zakładzie instalującym LPG, czy jednak musi zająć się tym producent instalacji?

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 14:46:51 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
raczej nie robi tego warsztat, jakaś tam zagraniczna firma zakładała i mieli tylko konkretnie pod dany silnik, więc 5-ta generacja to na razie raczej przyszłość...

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2008 16:34:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
O jaką generacje gazu Ci chodzi .
Nie wiem czy europejskie firmy produkują takie instalacje ale amerykanskie napewno, np firma IMPCO

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2008 07:00:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
dobry warsztat gaziarstwa powinien dobrze zaprojektowac instalacje, chodzi o to ze w instalacji sekwencyjnej podawany jest juz rozpręzony gaz lotny. a co za tym idzie musi byc podany jak nalblizej kolory spalania, najlepiej na przeciwko gniazda, w dół pod delikatnym kątem, przewody doprowadzajace gaz z cewki/wtryskiwacza musza byc jak najkrótsze(szybsza reakcja na pedał gazu) natomiast przy silniku wolnossącym o dużej liczbie cylindrów niwe musza byc specjalnie szybkie(nie musza byc jedno Ohmowe), wystarcza 3 ohmowe, ktore sa stabilniejsze. potem kwestia ogrzania gazu i dwa duze reduktory z zapasem mocy. dodatkowo kalibracja wtrysków gazu (zeby tak samo sie uchylały( mało kto to robi) najlepiej jak sa to pojedyńcze wtryski umieszczone jak najbliżej benzynowych

Pozdrawiam

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2008 09:08:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
nie ma problemu z gazowaniem silnikow wolnossacych o duzej mocy, szczegolnie wielocylindrowych (np 8mio). jesli moc na jeden cylinder jest w granicach 40-50KM to nie ma problemu.

W warsztacie przy mojej firmie, gazowali niedawno audi a6 2002 czy 2003, 4,2l 330KM. Bez wiekszych problemow, mocn na cyl 40kilka KM. zwykle wtryskiwacze i dwa reduktory, ktore obslugują 150-200KM. śmigał az milo :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2008 23:37:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Tbarth napisał(a):
dodatkowo kalibracja wtrysków gazu (zeby tak samo sie uchylały( mało kto to robi)
Pozdrawiam


jak to nikt - fabryka :D po co ingerować w nowy wtryskiwacz ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 09:03:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Mauzer napisał(a):
Tbarth napisał(a):
dodatkowo kalibracja wtrysków gazu (zeby tak samo sie uchylały( mało kto to robi)
Pozdrawiam


jak to nikt - fabryka :D po co ingerować w nowy wtryskiwacz ;)


bywa, ze na nowej listwie sa rozbieznosci :) kilka dni temu znajomy sprawdzil kilkadziesiat nowych listew valtek.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 09:57:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
dokładnie ja miałem dziesiatki Valteków w rekach i nie sa one skalibrowane fabrycznie zreszta inne listwy podobno tez tyle ze sam nie robiłem wiec nie potwierdzam


Pozdrawiam

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: