.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 13:12:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c5 2.4 sekwencja] Problemy z pracą samochodu na gazie
PostNapisane: 19.sie.2008 13:13:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
Cześć,
mam coraz większe problemy z instalacją gazową, na szczęście nie są aż tak złe bo autem można jeździć. Wszystkie problemy przechodzą i powracają ale nie są nagminne jednak to już jest coraz częstsze i zaczynają przeszkadzać :/

Więc takie mam problemy:

1. Na 5 odpaleń średnio raz / dwa razy obroty skaczą po odpaleniu na wolnych, delikatnie bo zakres jest około 100-200obrotów, jednak gdy od razu wcisnę gaz auto wyrywa się i szarpie tak że słychać jak amortyzotory są wyciągnięte do końca coś typu że rwie jakby do setki miał 4s, więc pozostaje czekać kilkanaście sekund aż ustanie to skakanie, wpadłem jedynie na to że mam akurat automat, więc pulsacyjnie wciskam gaz bardzo szybko i delikatnie wciskam i puszczam, przez to nie szarpie i rusza w ślimaczym tempie, ale co to za rozwiązanie... byle jakie :|

2. Druga sprawa dziś na wolnych obrotach stojąc na skrzyżowaniu sobie gazowałem obroty szły do góry puszczałem gaz i spadały na bardzo niskie około 300-400obrotów ale nie dusił się zbytnio tylko przerywał na setne sekundy i komputer je podwyższał

3. Gdy wyprzedzam na gazie autko idzie w miare żwawo prawie jak na benzynie, jednak powyżej 5500 obrotów auto się dławi zwalnia, jakby nie dostało gazu i teraz nie wiem czy taka porządna instalacja bo z holandi za kilka tyś euro (założona przez byłego właściciela w francji) nie radziła sobie z daniem takiej ilości gazu, jaką silnik potrzebuje przy większych obrotach :/

4. Nie dawno wróciłem z wyjazdu, akurat pod namiotem byłem i pojawił się nowy problem, taki że auto w czasie jazdy oczywiście tylko na gazie, przygasało, dusiło się i gasło, a tego nie było, od dawna jest problem z punktu 1, jednak nigdy w czasie jazdy się nic nie działo.

Punkt czwarty o tyle mnie boli że każdy z wyżej problemów nie powodował jakieś nie wygody w czasie jazdy, jak ruszył (problem punkt 1) to już jechał i dobrze, jak wyprzedzałem (punkt 3) i przygasł to potem zwolniłem i było wszystko ok. A teraz (punkt 4) nie dzieje się często jednak co raz częściej.
Powoli coś się po prostu chrzani :/

Jedyne co mi się nasuwa to raz kiepskie paliwo, a dwa filtr gazu, nie wiem czy ojciec go w końcu wymienił. Dziś zatankowałem na orlenie i te same problemy były, z BP to samo, tak więc obojętnie już gdzie zatankuje są te problemy.

Umiecie pomóc? :(

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2008 21:24:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2008 19:34:23
Posty: 128
Lokalizacja: Wrocław
Hi , napisz co tam masz i może foto wrzuć jakies ...
Spróbuję Ci jakoś pomóc lecz te silniki trzeba wiedzieć co i jak założyć bo są bardzo czułe :) .
A poza tym nie każdy umie je dobrze zagazować :): ( poważnie )

_________________
A6 Avant 2.8 Q ,AQD [ C5 ] plus STAG 300 plus MAGIC JET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2008 21:27:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Zwiększ ciśnienie na reduktorze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2008 22:45:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
instalacja jest firmy AG, ale dopiero jutro będę mógł sprecyzować i to po 15 o ile ojciec wróci od razu po pracy autkiem. Na pewno AG chyba 5 generacja, założona w holondii przez francuza były właściciel, raczej dobra bo dal za nią sporo eurosów, butla jest w zapasie i ma około 71litrow więc sporawa :)
Filtru ojciec jednak nie zmienił więc zakładam że problem punktu 3 to na 99% filtr, reszta to nie wiem czym to idzie. Może kiepski gaz, bo ostatnio lałem na orlenie... ale z drugiej strony, sądzę że jak zaleję na dobrym krak-gazie albo BP to te problemy nie znikną (głównie mowa o tym z punktu 4 ewent. 2) bo 1 i 3 pojawiają się od dawna. Co więcej auto kopiliśmy 3lata temu i nic w nim nie było prawie robione, tak samo z instalacją gazową, bo znaleźć w polsce serwis który pogrzebie przy tej instalacji to jak szukać igły w stogu siana ;/ niestety byłem u 3 w mieście, u jednego pod łodzią jakieś 120km cały dzień stał i nic nie zaradzili.
Ciężka sprawa, ale instalacja wygląda na porządna. No nie wiem :/

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2008 06:29:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
U mnie też ostatnio miałem jaja z gazem. Autko nie przyspieszało - szarpało i jakby paliło na 5 cylindrów (V6 ABC mam). Spowodował to niestety pad jednego wtryskiwacza. Po wymianie - śmiga, aż miło :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: