.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 02:52:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.8 APR gaz] Szarpanie - zmrożone listwy wtryskowe
PostNapisane: 31.mar.2008 19:30:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2008 19:05:26
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Witam wszystkich,

mam problem z moją niunią. W czasie w miarę spokojnej jazdy autko traci moc i za nic nie chce przyspieszać. Mam na mysli prędkośc w granicach 110-120 km/h. Po otwarxiu maski widoczne są objawy zamarzania jednej z listw wtryskowych (bardzo dużo skroplonej cieczy wokół nich). Nadmienię, że ostatnio wymieniłem listwy na nowe Valteki 3 Ohm oraz reduktor na KME Gold.
Doradzano mi już wymianę termostatu, czujnika temperatury cieczy i listw wtryskowych (podobno Valteki nie nadaja się do Landi renzo OMEGAS..?). Juz sam niewiem.
Czasami jest wszystko OK i samochód jeździ jak szalony przez kilkadziesiąt km. Zwłaszcza na krótkich odcinkach po mieście (krótkich, tzn. nawet 30-40km). Ale gdy tylko zaczynam dłuższą podróż, to już po kilkudiesięciu kilometrach zaczyna się dławić i zupełnie nie mam mocy...
Co to może być...?

_________________
A6 2.8 Quattro APR gaz sekwencyjny OMEGAS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2008 19:59:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 16:07:05
Posty: 138
Lokalizacja: Gdynia
Gdzie jest wpięty reduktor w odbieg wodny???

_________________
B2 '81, B2 '84, Astra '97, A4 '96 1.6 ADP, a teraz A4 1.8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 12:20:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2008 19:05:26
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Muszę to sprawdzić i wtedy odpowiem. Wiem, że jednemu z mechaników nie podobał się ostatnio sposób jego wpięcia. Nawet wyrzucił jakiś trójnik i wydłużył wąż, ale muszę to dokładnie sprawdzić. A masz jakieś sugestie dotyczące sposobu wpięcia reduktora? Będę niezmiernie wdzięczny.

_________________
A6 2.8 Quattro APR gaz sekwencyjny OMEGAS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 14:11:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
przez reduktor nie przeplywa odpowiednia ilosc goracego plynu i dla tego zamarza.

sprawdz gdzie ida przewody z plynem do nagrzewnicy w grodzi. wepnij sie do nich równolegle przy pomocy trojnikow.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 16:26:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2008 19:05:26
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Pomogło całkowicie nowe (tym razem prawidłowe) wpięcie reduktora w układ. A już kazali mi w warsztacie wymieniać listwy wtryskowe... Miały być nieodpowienie do mojej instalacji... Jeszcze raz wszystkim dziękuję. Teraz znowu mam rakietę. Aż wróciła mi przyjemność z jazdy...:)

_________________
A6 2.8 Quattro APR gaz sekwencyjny OMEGAS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron