.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 20:00:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Instalacja gazowa do nowej A8 4,2 opinie !!!
PostNapisane: 17.kwi.2008 23:44:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2007 01:29:28
Posty: 92
Witam mam pytanie dotyczące instalacji gazowej do nowej A8 4,2 jak to wygląda w praktyce może ktoś z klubowiczów posiada takie autko z gazem. Chodzi mi po prostu o to czy będzie sprawnie funkcjonować taka instalacja tak jak np. w starszej A8 myślę ze na pewno nie jedno takie A8 jeździ na gazie wiec dlatego kieruje moje pytanie do osób mających doświadczenie w tej kwestii.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 15:19:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Z tego co sie orientuje to jest jakaś taka wypaśna instalka do nowego sprzetu.Koszt 10tys zł.
Poszukam linku do tej firmy bo gdzies mi sie napatoczył.
Pojęcie o gaziorach ma tez Mauzer.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 19:15:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
pewnie najrozsądniejszym a zarazem najdroższym sposobem będzie wtrysk ciekłego gazu, w Polsce we Wrocku chyba coś takiego robią ale się nie orientuje do końca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 21:12:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Przy naszym polskim "czystym gazie" nie ryzykował bym z wtryskiem w fazie ciekłej. Mogą być problemy z ciągle padającymi pompami. Dobra sekwencja powinna załatwić sprawę. Dopóki nasz gaz nie będzie lepszej jakości nie pchał bym sie w wtrysk ciekłego gazu.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2008 19:23:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
ZIEMBA napisał(a):
Lukas_oooo, dobrze gadasz. Kupić auto za 500tys i załozyc gaz bo się chce oszczędzać, śmieszne :D To raczej skompstwo a nie chęć oszczędzania :D


To raczej zazdrosc, a nie rzeczowa riposta ;)

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2008 08:40:17 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ja skłaniałbym się w tej sytuacji (że ma być gaz) do instalacji wtrysku ciekłego, ktoś napisał o jego wadach, może ma ktoś jakieś konkretne informacje o gazie V-tej generacji i jego wadach?

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2008 12:49:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Jedyną wadą tej konstrukcji oprócz ceny, jest polski gaz. U mnie w mieście facet sprowadził sobie podajże z belgi passata na V generacji. W Polsce padły mu już 3 pompy gazu. Znajomy znajomego potwierdza, gdyż pracuje w AC autogaz, i mieli już takie sytuacje w kilku autach.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2008 13:18:01 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Czyli co? Nasz genialny gaz rozwala pompy?? A nie wiesz co konkretnie to powoduje, jakieś domieszki zapewne, ale co za domieszki w gazie? Z tego co słyszałem to kombinują sosunkiem propanu do butanu bo któryś jest tańszy, ale to chyba dla pompy nie problem??

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2008 14:40:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Sam stosunek propanu do butanu nie jest dla pompy szkodliwy. Kombinują bo maja do tego prawo skład procentowy ma dość dużą tolerancje bodajże 30-70% o ile dobrze kojarzę. Zima jednego z tych gazów jest więcej w LPG, gdyż posiada niższą temperaturę parowania. Latem zaczynają ostro kombinować i leją jak najmniej aby zmniejszyć koszta, ale to nie odbija się raczej negatywnie na jeździe.

Pompy paliwowe zabija dość duże zanieczyszczenie gazu w Polsce. Stare zbiorniki, brak dbałości przy transporcie itd itpo wszystko to się składa na brud w paliwie. Ten następnie niszczy pompy paliwowe, a w przypadku mało odpornych wtryskiwaczy w instalacjach sekwencyjnych prowadzi do ich zacierania.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2008 18:28:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
kolega od roku ma bmw z wtryskiem ciekłego gazu i jakoś nic sie nie dzieje, raz tylko poszła mu jakaś uszczelka czy coś przy wytrysku i gaz sie lał ciurkiem prawie i dopiero wtedy się okazało co ma tam za instalke, gość mu wymienił to była jakaś pierdołka ale mówi, że na regulacje albo grubsze naprawy to do Wrocławia tam sie na tym znają, ma założony fabryczny gaz bmw rewelacja !!!

Nawiązująć do wypowiedzi kolegów, nie znam budowy instalacji ciekłego wtrysku ale wydaje mi sie, że za te pieniądze instalacja ma jakieś pożądne filtry? to, że gaz jest brudny to sie zgadzam, mam dwa filtry u siebie przy instalacji i ten pierwszy nie zatrzymuje całego syfu to fakt


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2008 20:39:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
jaka klasa auta taka powinna być klasa instalacji LPG więc niech zakłada w serwisie tą Instalację do nowego A8, chyba że takowej nie przewidziano do takiej klasy auta z takim silnikiem :) Ale z drugiej strony to pewnie z 3 x by przepłacił z ta LPG w ASO :) No i tu pies pogrzebany :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: