.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 02:22:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [inny] gazownik z Białegostoku do zagazownia 1.8 20vt
PostNapisane: 01.lut.2009 12:13:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
witam. znajomy chce kupic sharana z silnikiem 1.8 turbo 20v. i szuka warsztatu który by zagazował te auto tak aby to jeździło a nie taczało sie :) znacie ludzi którzy by sie podjęli założenia instalacji i serwisowania jej? potrzebny fachowiec najlepiej z białegostoku. pozdr

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 12:20:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
AC Autogaz na ul.27 lipca http://www.ac.com.pl/autogaz/ :?: Sam tam miałem zakładać sekwencję do B4 2.0E , ale później w ogóle zrezygnowałem z gazowania. Zaraz pewnie się odezwą chłopaki z Białegostoku i Ci konkretniej doradzą ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 12:28:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
możesz smialo jechac do AC, firma znajaca sie na rzeczy ;), bez wnikania w szczegoły. Choć moze nie najtańsza, ale jak pojedziesz gdzies idziej bedziesz czesto do nich wracał , a nie o to przeciez chaba chodzi.

ostanio zagazowali kumpla A3 1.8 5V i przy okazji dolot naprawini :):

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 15:11:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
ale czy zrobią porzadnie silnik z turbo?

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 18:08:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
zrobią

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 18:17:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Jeszcze raz AC. Jak będą problemy wal na PW.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 19:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Hm...

Nie żebym miał coś do AC, ale obawiam się, że wsadzą tam cały swój kit - czyli w temacie reduktora należy spodziewać się ZAVOLI zeta N, w temacie wtryskiwaczy - nieszczęsnych Valteków. Sterownik produkcji AC jest absolutnie pierwszej klasy sprzętem, ale:

- Zavoli ZETA nie nadaje się do turbo, z uwagi na gigantyczne przerosty po cutoffie, ponadto zadeklarowae moce obsługiwane przez Zavoli są nieco optymistyczne. Jeśli już koniecznie Zavoli to tylko ZETA S

- Wtryski Valtek są mało trwałe i mało stabilne jeśli chodzi o trzymanie charakterystyki, w dodatku za wolne. Zamontowanie szybszych, o impedancji 1 ohm oznacza ich pad po 15-20 tys. km

Nie należy oczekiwać że AC zamontuje inne graty. Ale polecam w miarę niedaleko odpowiedzialnego faceta. Info poszło na PRIV.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 20:24:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Sebastian, przypominasz mi kogoś, kogoś kto przedstawiał się jako Lotus....Powiedz tutaj co to za odpowiedzialny facet.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 20:31:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
SebastianS napisał(a):
Ale polecam w miarę niedaleko odpowiedzialnego faceta. Info poszło na PRIV.


Czy to ten sam zarozumialec W-wy o którym myśle ? N.....m?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 22:28:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
W piątek miałem okazję obejrzeć instalkę założoną właśnie przez AC, i tak oczywiście Zavoli Zeta nie wiem czy S czy N bo siedziały głęboko, dosyć ładnie, ale nie szło odczytać nazwy bo reduktory leżały na boku.

Sterownik oczywiście STAG 300-8.

Wszystkie węże gazowe oraz wodne w palstikowych peszlach, ładnie poukładane.

Wtryski oczywiście 3 omowe valteki, bardzo ładnie wycięta obudowa, silnika i przymocowana listwa, wężyki równej długości lecz delikatnie załamane w pierwszym i ostatnim wtrysku gazu, tutaj straszne druciarstwo. Na plus jeszcze kompensacja pomiędzy listwami.

Nawierty zrobione bardzo ładnie blisko wtrysków benzynowych i pod podobnym kątem.

Dysze moim zdaniem za duże, mnożnik zaczynał się poniżej 1.

To chyba tyle z rzeczy które zauważyłem w nocy latarką.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 08:22:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Mauzer napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Ale polecam w miarę niedaleko odpowiedzialnego faceta. Info poszło na PRIV.


Czy to ten sam zarozumialec W-wy o którym myśle ? N.....m?

Akurat poleciłem kogoś bliżej. A co do człowieka o krtórym myślisz - gdybyś miał jedną trzecią tej wiedzy co on, nie pisałbyś takich pierdoł tutaj o LPG. Za chwilę wytknę Ci w innym wątku, jak mało wiesz o LPG i dlaczego proponowane prze Ciebie graty nie będą poprawnie działać dla konfiguracji o jakiej tam mowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 10:00:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lut.2008 21:03:33
Posty: 39
Lokalizacja: Białystok
a ja ci powiem ze adis na choroszczanskiej zalozy naprawde porzadna instalcje z naprawde dobrymi wtryskiwaczami przypomnaja one bardzo japonskie keichyny(precyzja i dokladnosc dawkowania gazu jest o niebo lepsza niz w valtekach) no i praca a raczej poziom chalasu nie porownywalny z valtekiem. Takze ja polecam ADIS i tyle ,pozdrowka...

_________________
A6 C5 AVANT ASN 2001r
e34 525TDS 1992r
SUNNY Y10 1,7D ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 10:29:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
potwierdzam sebastianas, w ac zaloza valteki i zavoli.

w lomzy jest dobry magik. zadzwon i pogadaj 604+548+229

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 11:09:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
KorNoLio napisał(a):
W piątek miałem okazję obejrzeć instalkę założoną właśnie przez AC...
...bardzo ładnie wycięta obudowa, silnika i przymocowana listwa

Boszszsz... Mnie coś takiego odrzuca... Zaraz mi się włącza wyobraźnia:
"bardzo czysto odcięta lewa podłuznica celem umieszczenia reduktora"
albo
"zbiornik toroidalny pomysłowo ustabilizowany pianką budowlaną"
czy też
"dla wstępnego podgrzania gazu rurka miedziana równiuteńko owinęta kilkanaście razy wokół wydechu"

...czyli przykłady odwalenia kawału dobrej, nikomu niepotrzebnej roboty.

Pochować było POD te pokrywy, do jasnej anielki...

Cytuj:
wężyki równej długości lecz delikatnie załamane w pierwszym i ostatnim wtrysku gazu, tutaj straszne druciarstwo.

Nawet nie skomentuję...
Cytuj:
Na plus jeszcze kompensacja pomiędzy listwami.
To elementarne, drogi Watsonie :D

Cytuj:
Dysze moim zdaniem za duże, mnożnik zaczynał się poniżej 1.
Zasadniczo - to nie błąd, wręcz odwrotnie. Pod warunkiem uzycia sensownych wtrysków, bo w przypadku valteków i tak wydajność klęka w pewnym momencie i można dysze powiększać w nieskończoność

_________________

GUGA napisał(a):
a ja ci powiem ze adis na choroszczanskiej zalozy naprawde porzadna instalcje z naprawde dobrymi wtryskiwaczami przypomnaja one bardzo japonskie keichyny(precyzja i dokladnosc dawkowania gazu jest o niebo lepsza niz w valtekach) no i praca a raczej poziom chalasu nie porownywalny z valtekiem. Takze ja polecam ADIS i tyle ,pozdrowka...

Mowa zapewne o wtryskiwaczach koreańskich HAMA2000. Nie są złe, ale dość mało wydajne, nawet w największej z trzech odmian, no i kure..sko drogie (choć oczywiście tańsze niż oryginalne Keihiny)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 12:33:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
SebastianS napisał(a):
Pochować było POD te pokrywy, do jasnej anielki...


Tylko gdzie wepchać te te valteki pod obudowy jak nie ma na to szans żeby się zmieściły.

Co do kompensacji to niestety nie wszyscy to zakładają, a może raczej nieliczni. Biorąc pod uwagę wszystkich gazowników z całej Polski.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 01:32:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Fakt, że listwa nie wejdzie. Ale w ofercie AC znajduje się wtrysk pojedynczy systemu valtek, a firmy Rail. Nazywa się Methis. Więc co, nie da się?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 20:29:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
SebastianS napisał(a):
Fakt, że listwa nie wejdzie. Ale w ofercie AC znajduje się wtrysk pojedynczy systemu valtek, a firmy Rail. Nazywa się Methis. Więc co, nie da się?


No pojedyncze oczywiście, ale całą listwę to nie ma nawet mowy żeby upchać.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2009 22:04:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
KorNoLio napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Fakt, że listwa nie wejdzie. Ale w ofercie AC znajduje się wtrysk pojedynczy systemu valtek, a firmy Rail. Nazywa się Methis. Więc co, nie da się?


No pojedyncze oczywiście, ale całą listwę to nie ma nawet mowy żeby upchać.

A kto im kazał listwę... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2009 22:18:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
albo valteki i zavoli nie są takie złe, albo AC nie zakłada tego zestawu dla każdego jak popadnie. Znam nie jedna i nie dwie fury które od nich wyjechały, część to eski 4.2 cześć francuzy 3.0 v6 i nikt a nikt złego słowa nie powiedział ani na usługę ani na założoną instalację. Kilka autek nawet zostało hamowanych (nie w AC bo ich hamownia to jakiś padalec) po założeniu instalacji, na benzynie i lpg. Różnice były minimalne. A brak jakichkolwiek problemów i odpowiednie osiągi dla mnie oznacza jedno-dobrze wykonana instalacja. Więc błagam dajmy już spokój gadkom typu coś jest złe, bo jest złe lub taką ma opinie na forum lpg. Tutaj fakty mówią same za siebie, chyba, że dobra instalacja to nie jest taka, która się dobrze spisuje i zapewnia odpowiednie osiągi, a taka, która jest złożona z polecanych klocków.

PS. Mało wiem o instalacjach lpg, pisze jako obserwator wyciągający wnioski.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2009 22:03:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Bobo napisał(a):
albo valteki i zavoli nie są takie złe, albo AC nie zakłada tego zestawu dla każdego jak popadnie. Znam nie jedna i nie dwie fury które od nich wyjechały, część to eski 4.2 cześć francuzy 3.0 v6 i nikt a nikt złego słowa nie powiedział ani na usługę ani na założoną instalację. Kilka autek nawet zostało hamowanych (nie w AC bo ich hamownia to jakiś padalec) po założeniu instalacji, na benzynie i lpg. Różnice były minimalne. A brak jakichkolwiek problemów i odpowiednie osiągi dla mnie oznacza jedno-dobrze wykonana instalacja. Więc błagam dajmy już spokój gadkom typu coś jest złe, bo jest złe lub taką ma opinie na forum lpg. Tutaj fakty mówią same za siebie, chyba, że dobra instalacja to nie jest taka, która się dobrze spisuje i zapewnia odpowiednie osiągi, a taka, która jest złożona z polecanych klocków.

PS. Mało wiem o instalacjach lpg, pisze jako obserwator wyciągający wnioski.


Bobo były hamowane zaraz po montażu, ciekawy jestem jaka była by różnica na tych wtryskach po przebiegu około 15- 20 tysięcy, bez ich dotykania.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: