.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 00:46:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 ACK+STAG300] Spalony bezpiecznik a potem cewka
PostNapisane: 17.lip.2008 21:13:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.mar.2006 14:41:33
Posty: 141
Lokalizacja: Toruń, 1/miesiąc Sandomierz, czasem Mrągowo
Witam,

Wczoraj jechałem sobie do domu (400km) i w połowie drogi zdechł mi gaz.
Jak się okazało padł bezpiecznik (ten główny). Po wymianie autko odpaliło na gazie ale po przejechaniu około kilometra padła cewka przy reduktorze. Wtedy jeszcze tego nie wiedziałem ale dziś oświecił mnie mechanik podmieniając ja. Szczęśliwy wsiadłem i rura do domu ale po 1km znów wszystko siadło. Wróciłem do gazownika podmienił mi znów (trochę wkur... bo za friko :-) ) ale po raz kolejny padła. Przegrzebałem trochę instalację i nie znalazłem nigdzie zwarcia. Może miał ktoś z was podobny przypadek lub ma pomysł gdzie szukać winy? Dodam tylko, że nic innego złego się nie dzieje, tzn. żaden inny bezpiecznik się nie pali czy to od gazu czy nie przełącza sprawnie na benzynę i dalej śmiga bez problemu. Mam jedną działającą cewkę i chciałbym być pewny jak już ją podłączę, że zaraz mi nie padnie.

_________________
A6 C4 2.8 30V Q Avant 10.2007->
Ford Focus 1.8 TDDI - poszło bez żalu :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2008 22:44:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
a jednak zwara.. a gdzie - pytaj na forum stag-a ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2008 20:02:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.mar.2006 14:41:33
Posty: 141
Lokalizacja: Toruń, 1/miesiąc Sandomierz, czasem Mrągowo
No to jestem po wizycie w macierzystym zakładzie.

Diagnoza - padła po porostu cewka - bezpiecznik to efekt uboczny.

A teraz ku przestrodze - gazownik w okolicach mojego domu do którego udałem się po pomoc wsadził mi na miejsce specjalnej cewki(około 30ohm) otwierającej zawór wstawił cewkę 3ohm od wtryskiwacza w efekcie czego popłynął prąd który nie był zbyt miły dla sterownika. Efekt Stag się spalił po rozebraniu czarno na płytce :/ Na szczęście - tu muszę pochwalić gazownika u którego zakładałem gaz - sterownik jedzie na gwarancji do producenta z opcją do naprawy w przypadku nie uznania. Wymieniona cewka na właściwą w ramach gwarancji :peace: sterownik wsadzony nowy (oczywiście kasa w zastaw) za 2 tygodnie powinien być naprawiony mój i wtedy podmianka. Gazownik nie wziął kasy potraktował to jako gwarancje mimo, że "dałem dupy" :<.

No cóż za głupotę i niewiedzę się płaci.

Oby mniej takich przypadków w przyszłości.

_________________
A6 C4 2.8 30V Q Avant 10.2007->
Ford Focus 1.8 TDDI - poszło bez żalu :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron