.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 00:19:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 2,3 NG] Montarzysta Blosa
PostNapisane: 25.wrz.2008 17:58:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
Witam wszystkich
poszukuję osoby która zamontuje w moim aucie blosa
przewody paliwowe mam oryginalne ( nie skrócone) nie mam gumy od Escorta
dojadę na miejsce, pomogę w miarę możliwości
możesz mi pomóc lub znasz kogoś kto może - daj znać - maxkonin@wp.pl
pozdrawiam

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2008 07:42:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Zapraszam do Gdańska;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2008 22:19:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
To ja sie podepne pod temat jesli mozna .
Jakies mile widziane porady jak dobrze wyregulowac Blosa w 2.3 20V .
Czytałem instrukcje obsługi itd i mam problem po wymianie membran w parowniku.
Auto nie pali tak odrazu tylko trzeba je przegazować i krecic jakies 4-5 sekund az załapie obroty.
za duzo dostaje gazu czy za mało??Jak ustawic dawde startową ??
Blos był rozkrecany i wyczyszczony.Wczesniej palił troche lepiej.
ale u mnie ma palic od kopyta.
Taka mał instrukcja i regulacja.zrobione według tegoi dalej kaszanka :/.
http://www.corrado.com.pl/warsztat/blos/blos.htm
Ps.Naewt polecaja nasza stonek akp :D

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 09:49:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Nie ma opcji by odpalał bezpośrednio na gazie;/ Niby po co jest benzynka;] Na benzynie ma odpalać "prawie" odrazu natomiast na gaz przełączać się klasycznie...

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 11:53:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Opcja "szukaj", ale co mi tam, napiszę kolejny raz:

- wypiąć wtyczkę od silnika krokowego regulatora obrotów silnika (dotyczy 10V),
- mała śruba na parowniku na najszybsze obroty i 1/4 z powrotem,
- duża śruba na parowniku na najszybsze obroty i 1/4 z powrotem,
- dużą śrubę na BLOSie WKRĘCIĆ do końca i wykręcić 1/4 - 1/2 obrotu
- małą śrubę na BLOSie ustawić na najszybsze obroty silnika
- wpiąć z powrotem wtyczkę silnika krokowego regulatora obrotów silnika (dotyczy 10V).

Simon_pg0 napisał(a):
Nie ma opcji by odpalał bezpośrednio na gazie;/ Niby po co jest benzynka;] Na benzynie ma odpalać "prawie" odrazu natomiast na gaz przełączać się klasycznie...


Dajmy już spokój tym średniowiecznym zabobonom :peace:
Chociaż klasycznie też jest fajnie :622:

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: