Opcja "szukaj", ale co mi tam, napiszę kolejny raz:
- wypiąć wtyczkę od silnika krokowego regulatora obrotów silnika (dotyczy 10V),
- mała śruba na parowniku na najszybsze obroty i 1/4 z powrotem,
- duża śruba na parowniku na najszybsze obroty i 1/4 z powrotem,
- dużą śrubę na BLOSie WKRĘCIĆ do końca i wykręcić 1/4 - 1/2 obrotu
- małą śrubę na BLOSie ustawić na najszybsze obroty silnika
- wpiąć z powrotem wtyczkę silnika krokowego regulatora obrotów silnika (dotyczy 10V).
Simon_pg0 napisał(a):
Nie ma opcji by odpalał bezpośrednio na gazie;/ Niby po co jest benzynka;] Na benzynie ma odpalać "prawie" odrazu natomiast na gaz przełączać się klasycznie...
Dajmy już spokój tym średniowiecznym zabobonom
Chociaż klasycznie też jest fajnie
Pozdrawiam