.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 20:47:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,3 AAR, C4]BLOS a V max?
PostNapisane: 20.paź.2008 12:49:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Skrecilem go maxymalnie na najnizsze spalanie i na prostej poszedl 200, a lekko z gorki 208 okolo. Jechalem sam na autostradzie. Jak myslicie to dobrze czy malo? Jak powinien byc skrecony blos? Chodzi mi o to duze pokretlo.

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 09:47:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Tam sa dwa pokrętła. Jednakże dużym się nie kręci bo to śruba montażowa dla rurki zasilaącej w gaz. Kreci się tą małą wewnątrz wspomnianej dużej oraz długą obok tej dużej. Pierwsza z nich to skład mieszanki biegu jałowego. Druga to uchylenie przesłony, posrednio regulująca obroty bigu jałowego....


Mój NF quattro na blosie max 210 ale to też z wysiłkiem. Niestety ale jego przelot jest odrobine jeszcze zbyt mały by na wysokich obrotach poszalec, za to środek jest piękny;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 11:58:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Simon_pg0 napisał(a):
Tam sa dwa pokrętła. Jednakże dużym się nie kręci bo to śruba montażowa dla rurki zasilaącej w gaz.


Kręci się, kręci... To śruba regulacyjna dawki pod obciążeniem.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 12:13:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Znów czegoś się nauczylem;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 16:39:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Wordeck napisz jeszcze co z ta srubka ile ja odkrecic czy moze zostawic na max skrecona???

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 19:37:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2006 16:18:42
Posty: 124
Lokalizacja: warszawa
Podepnij się pod sondę i przy 3500- 4000 ustaw tak żeby było bogato, czyli 0.7-0.8V, na jałowych może być ubożej, jeżeli masz 2gen. gazu kup sobie kabelek
i podepnij się bezpośrednio do centralki, tam wszystko zobaczysz.

_________________
audi 4ever however whenever


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 19:42:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
lolek27 napisał(a):
Podepnij się pod sondę i przy 3500- 4000 ustaw tak żeby było bogato, czyli 0.7-0.8V, na jałowych może być ubożej, jeżeli masz 2gen. gazu kup sobie kabelek
i podepnij się bezpośrednio do centralki, tam wszystko zobaczysz.


Ta... I 17 litrów braknie... A na jałowych zrobi bum, bo będzie za ubogo. Prawidłowa regulacja - jałowe: lambda 0,9-1.0, obciążenie: 1,0-1,1.

Na BLOSie są 3 śruby regulacyjne:
- duża, przesuwająca "gwizdek" i zmieniająca dawkę pod obciązeniem
- wewnątrz dużej mała, do regulacji dawki na wolnych obrotach,
- mała, ale długa w obudowie, służąca do ustawienia wstępnego otwarcia klapy BLOSa.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=83750

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 19:55:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2006 16:18:42
Posty: 124
Lokalizacja: warszawa
Sonda w moim AAH działa w zakresie 0.1-0.9V, w AAR widzę zakres przesunięty jest o jakieś 0.2V także nie chciałem nikogo w błąd wprowadzić a tylko wskazać odpowiedni tok postępowania.

_________________
audi 4ever however whenever


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 22:50:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
No to Panowie konkretnie.
Jak ustawic duża srubke ,ile obrotów od zakreconej srubki??
ile dokrecic srubke mała srubke znajdujaca sie w duzej??
I jak jest z ta mała z boku?
do tej pory mi smierdziało w aucie gazem.Wczoraj wszystko wyczyscilem uszczeliłem i jest ok.
blosa skreciłem tak sobie na sucho i obroty sa ok.
Ale nieche zeby bylo na pałe tylk tak jak ma byc.
Według tej instrukcji smerdzialo strasznie pod maska i auto szło tak sobie ,nie mowiac o spalaniu 25L/125km :/
http://www.corrado.com.pl/warsztat/blos ... rukcja.pdf
Interesuje mnie kazda srubka i dlaczego ma byc tyle przekrecona itd

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 17:06:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
No to po raz kolejny:

Wypiąć wtyczkę od silnika krokowego regulatora obrotów silnika (dotyczy 10V),
- mała śruba na parowniku na najszybsze obroty i 1/4 z powrotem,
- duża śruba na parowniku na najszybsze obroty i 1/4 z powrotem,
- dużą śrubę na BLOSie WKRĘCIĆ do końca i wykręcić 1/4 - 1/2 obrotu
- małą śrubę na BLOSie ustawić na najszybsze obroty silnika
- wpiąć z powrotem wtyczkę silnika krokowego regulatora obrotów silnika (dotyczy 10V).

Starczyło kliknąć na link, który wkleiłem kilka postów wyżej.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 20:35:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
No ok ale jakis konkret.
Ta instrukcja byla sprawdzana i dobrze to chodzi.Bo według tego co napisałeś to wątpie zeby auto jechało.

wordeck napisał(a):
No to po raz kolejny:
- dużą śrubę na BLOSie WKRĘCIĆ do końca i wykręcić 1/4 - 1/2 obrotu
- małą śrubę na BLOSie ustawić na najszybsze obroty silnika


Cytat z instrukcji losa z neta :
"Ustawienie BLOS-a
Ustawić śrubę 10 w środkowym położeniu ( wkręcić całkiem i wykręcić około 2,5 obrotu)
Wkręcić śrubę jałowych obrotów i wykręcić 1,5 obrotu, rys.11"
Na tych ustawieniach z neta auto dobrze chodziło tylko miało za duze spalenia.Jutro zobacze ile mam teraz wykrecona srube bo auto chodzi rowno ,nie smierdzi w aucie a spalanie podam pozniej jak wyjezdze butle.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 20:46:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Jedzie, jedzie - i to niejedno. W tej chwili mam 3 auta ustawione w ten sposób: c3, c4 i A8 z podpisu... Żadne nie pali więcej niż 13 litrów, c4 i a8 leci 190, c3 jechałem 215 (oczywiście wszystko licznikowe). Palą na dotyk, wkręcają się powyżej 7 tys. rpm, nic nie śmierdzi... I o to chodzi. Ta instrukcja o której piszesz ma być "uniwersalna" czyli pasować do każdego auta. A jak coś jest "do wszystkiego" to jest zwykle "do niczego". Dlaczego? Jest kilka typów "gwizdka", ten, z którym są sprzedawane teraz BLOSy jest ZA DUŻY, żeby go ustawiać na 2,5 obrotu przy tej pojemności silnika - auto będzie się zalewać, czyli nie przepali całej dawki jaką otrzyma. Ustawiaj jak chcesz, ale to co napisałem wyżej jest sprawdzone na moich trzech KE-jetach i jeszcze na kliku innych.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:39:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
wordeck napisał(a):
jest ZA DUŻY, żeby go ustawiać na 2,5 obrotu przy tej pojemności silnika - auto będzie się zalewać, czyli nie przepali całej dawki jaką otrzyma

Jest dokładnie tak jak mowisz.Ustawiłem według tej instrukcji i po przejechaniu 120km zatankowałęm 25L ,koleś tankujący był w szoku co ja mam pod maską ,zaraz o tym wiedziało całe BP ze na podjezdzie stoi potwór :D .
Palił za duzo, cały czas smierdziało gazem :/ .
Wczoraj rozebrałem całego blosa ,wymyłem i poskładałem na nowo.Srubki wkreciłem na oko i auto pali o dziwo idelanie i nie smierdzi.
Ale i tak jutro ustawie według twojej rady,zobacze jak bedzie i zobacze jak mam teraz powkrecane na blosie.
Co do parownika to mam mniejsza prawie ze całkiem wykrecona.,wtedy ma wieksze obroty.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 14:23:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Wordeck a czy po skreceniu blosa max n najnizsze spalanie moze byc skutek odwrotny-wyzsze spalanie? U mnie troche smierdzi gazem do tego ale zastanawiam sie nad nieszczelnoscia gumy przeplywomierza, bo byla ona peknieta i klejona :/

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 19:09:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Jak będziesz miał za ubogo, to też będzie palił dużo. Zresztą równie ważny jak BLOS jest sprawny parownik. Ale jeżeli śmierdzi, to najpierw sprawdź szczelność całego układu, zwłaszcza przewodów i dekielka filtra gazu. Może nie pali dużo, tylko wywala gaz w powietrze zanim dotrze do silnika?

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 16:23:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Ustawiłem tak jak napisałeś.Może jest poprawa w spalaniu,ale obadałem ze sonda cos nie halo i pewnie dlatego mi tak duzo pali.
Ale co do osiagów na tak ustawionym blosie to auto wogole nie jedzie :/

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 12:38:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Ja mam zakreconego na maxa i mi jedzie w miare spoko...A sonda ma wplyw na instalke lpg??? to nie jest ta kprzypadkiem ze to tylko benzynka musi miec dobra sonde???

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 20:56:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Widocznie ma wpływ.Bo nikt mi nie wmówi ze spalanie 25-30l gazu na 100km to normalka w 2.3 20v bo jesli tak to zmieniam to ma S2 bo tak samo wychodzi cenowo na benzynie a moc zdeczka wieksza i inne przyspieszenie/

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 21:04:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
*Robi* napisał(a):
Ustawiłem tak jak napisałeś.Może jest poprawa w spalaniu,ale obadałem ze sonda cos nie halo i pewnie dlatego mi tak duzo pali.
Ale co do osiagów na tak ustawionym blosie to auto wogole nie jedzie :/


Odkręć o pół obrotu...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2008 18:27:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
*Robi* napisał(a):
Widocznie ma wpływ.Bo nikt mi nie wmówi ze spalanie 25-30l gazu na 100km to normalka w 2.3 20v bo jesli tak to zmieniam to ma S2 bo tak samo wychodzi cenowo na benzynie a moc zdeczka wieksza i inne przyspieszenie/


jeszcze nie spotkałem by wolnossące jakiekolwiek R5 spalało 25L lpg to raczej niemożliwe ;)
jak grzebałeś lub ktoś w "górze" blosa" to sobie go już możesz wywalić na śmietnik.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: