Michal_Z28 napisał(a):
A wszyscy mówili: "weź żółte valteki,ten silnik nie wymaga lepszych"
Na cyklonie przejechałem ze 2 tys. km. od zamontowania w sierpniu ub. r. A tak cały czas bujam na Pb.
Teraz mam więcej czasu i chciałbym to zrobić tak ja się będzie dało.
Mówisz żeby zacząć od 1,8 mm? reduktor to zavoli zeta s, rurka 8mm. Sterownik KME G3
To od razu mam kupić komplecik rożnych dysz ?
Podpowiedz coś jeszcze
Możesz je zalutować cyną i wiercić, metodą prób dojdziesz do prawidłowych dysz, po każdej ingerencji regulacja.
Jeżeli samochód nie będzie chciał pracować będzie gasł po przełączaniu na lpg a czasy wtrysku będą się drastycznie zwiększały w porównaniu do pracy na PB to zwiększ dysze, ale nie dużo.
Musisz dojść do takich ustawień, że po zmianie zasilania z PB na LPG czasy wtrysku PB nie zmienią się, czas wtrysku LPG będzie raczej wyższy.
Na długo to nie pomoże ale zawsze coś.
Przed wszystkim wyczyść dokładnie wtryski, wymień filtry jak dawno tego nie robiłeś, i porządnie skalibruj wtryski, oczywiście jeżeli jeszcze się do tego nadają.