.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 19:25:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL AAH] Jakiej średnicy dysze LPG?
PostNapisane: 13.kwi.2009 11:48:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Panowie (i Panie też)?
Jakie macie założone dysze gazowe w swoich AAH?
Mi pajac założył fi=3.3mm.
Autko gazu mi żłopie sporo, i w ogóle ma problemy z gazem. Całą zimę przejeździłem na Pb,ale teraz myślę żeby korzystać na trasie z cyklona. Chce się zabrać i zestroić sterownik,ale na start te dysze coś za duże! Sterownik KME pokazuje zalecane 2.4-2.5mm, a tu 3.33mm!
Popiszcie jakiej średnicy macie dysze!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2009 16:42:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Ja mam 2.1, jakie mas wtryski, domyślam się, ale jeszcze powiedz.

3.3 to dużo za dużo, na pewno sterownik pb obniża czas wtrysku. No i masz pewnie małe ciśnienie na reduktorze.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2009 17:38:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Fak!
Wtryski to żółte valteki ;)
Dzięki Kornel!
Zawsze miałem podejrzenia co do ciśnienia i wydajności reduktora jak jeździłem na cyklonie...a tu proszę...dysze! Audka miała kopyto,ale tylko do 180km/h potem zadyszka..i chlała 20L, a teraz już wszystko jasne!
Ps.:Ten mój gaziarz w Bilczy to naprawdę pajac ;) Polecam go..sprać po dziobie :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2009 10:41:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Ile masz przejechane na tym żółtym czymś, ich żywotność to 5 tys. km, a kalibracja częściej.

Jak już byś coś grzebał, to zacznij od dysz 1.8 i ciśnienia 1.0- 1.1 i zobacz co wyjdzie, jak będą za małe to trzeba by trochę zwiększyć rozmiar ale stopniowo.

Jednak nie łudź się, że coś dobrego osiągniesz.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2009 11:02:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
A wszyscy mówili: "weź żółte valteki,ten silnik nie wymaga lepszych" :):
Na cyklonie przejechałem ze 2 tys. km. od zamontowania w sierpniu ub. r. A tak cały czas bujam na Pb.
Teraz mam więcej czasu i chciałbym to zrobić tak ja się będzie dało.

Mówisz żeby zacząć od 1,8 mm? reduktor to zavoli zeta s, rurka 8mm. Sterownik KME G3
To od razu mam kupić komplecik rożnych dysz ? :): Podpowiedz coś jeszcze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2009 15:34:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Michal_Z28 napisał(a):
A wszyscy mówili: "weź żółte valteki,ten silnik nie wymaga lepszych" :):
Na cyklonie przejechałem ze 2 tys. km. od zamontowania w sierpniu ub. r. A tak cały czas bujam na Pb.
Teraz mam więcej czasu i chciałbym to zrobić tak ja się będzie dało.

Mówisz żeby zacząć od 1,8 mm? reduktor to zavoli zeta s, rurka 8mm. Sterownik KME G3
To od razu mam kupić komplecik rożnych dysz ? :): Podpowiedz coś jeszcze ;)


Możesz je zalutować cyną i wiercić, metodą prób dojdziesz do prawidłowych dysz, po każdej ingerencji regulacja.

Jeżeli samochód nie będzie chciał pracować będzie gasł po przełączaniu na lpg a czasy wtrysku będą się drastycznie zwiększały w porównaniu do pracy na PB to zwiększ dysze, ale nie dużo.

Musisz dojść do takich ustawień, że po zmianie zasilania z PB na LPG czasy wtrysku PB nie zmienią się, czas wtrysku LPG będzie raczej wyższy.

Na długo to nie pomoże ale zawsze coś.

Przed wszystkim wyczyść dokładnie wtryski, wymień filtry jak dawno tego nie robiłeś, i porządnie skalibruj wtryski, oczywiście jeżeli jeszcze się do tego nadają.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2009 17:52:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Ej, to 2 tysiące kilometrów to aż tak duży przebieg na instalację sekwencyjną?



Szczerze mówiąc to raczej wywalę ten cyklon w cholerę-coraz częściej o tym myślę :/ Tylko w Pb mnie wkurza to 400km za 200zł...ale jeżdżę 500km/m-c
Nie wiem co robić...(Po co ja ten gaz wkładałem?)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2009 19:48:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Michal_Z28 napisał(a):
Ej, to 2 tysiące kilometrów to aż tak duży przebieg na instalację sekwencyjną?



Szczerze mówiąc to raczej wywalę ten cyklon w cholerę-coraz częściej o tym myślę :/ Tylko w Pb mnie wkurza to 400km za 200zł...ale jeżdżę 500km/m-c
Nie wiem co robić...(Po co ja ten gaz wkładałem?)


Dzisiaj robiłem BMW przepracowało na gazie 59 godzin, i wtryski były zawalone ze nie wiem, nie równo pracował, a jak zimy to już całkiem do niczego. Nie mówiąc o tym, że rozkalibrowane strasznie.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2009 20:35:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Bo albo filtrów brak albo zbyt niska temp. przełączania.
No chyba że jakieś inne powody.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2009 06:54:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
szogun0 napisał(a):
Bo albo filtrów brak albo zbyt niska temp. przełączania.
No chyba że jakieś inne powody.


Filtry były, ale niestety syf wraz się przedostaje, teraz są dwa fazy lotnej :)

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: