Podepnę się do tematu, bo chyba takze dotyczy filtra paliwa lub pompki.
Od samego początku przy odpalaniu długo musiałem kręcic zanim silnik załapał, a po nagrzaniu lub "mocnej jeździe" bardzo długo kręciłem silnikiem na rozruszniku zanim załapał i odpalił.
Natomiast wczoraj gdy próbowałem odpalić nie odezwał się już wogóle.
Czy winny jest filtr paliwa czy moze padła pompa paliwowa?
Jezęli padła pompa, to czy warto kupić oryginał za około 200zł, czu moze być zamiennik za około 80zł? Przy wyborze pompy na Allegro mogę sugerować się tylko wersją do mojego silnika, czy musze wyjąć pompkę i odczytac z niej numer i dopiero kupić? Gdzie znajduje się pompka, w zbiorniku paliwa?
Jak do niej najlepiej dostać się?
Dodam tylko, że przy przekręceniu kluczyka pomka podaje paliwo, bynajmniej słychać ją kilka sekund.
Pomóżcie koledzy, bo na czwartek mam jechać namontaż gazu i nie dojade chyba.