DaCoPL napisał(a):
Witam..
Ostatnio gdzieś czytałem, że parownik/reduktor powinien mieć 20-30% więcej naddatku mocy niż ma autko. Czy to jest prawda?
Pytam ponieważ ostatnio spisywałem sobie części jakie mam pod klapą odnośnie gazu i mam reduktor firmy Tartarini o oznaczeniach G/79SE czyli na 100KW (134KM/136KM). A moja Niunia Setunia ma 133KM! Czy to dobry reduktor?
Mam do setki 15-16sek wiec o jakies 5-6sek za dużo. Wina może leżeć po stronie reduktora?
Pozdrawiam.
Za słaby ten reduktor. Ja mam u siebie od 4 lat REDUKTOR TOMASETTO Z KRÓĆCEM KOMPENSACJI 140HP. Auto zapier... nigdy nie był przerabiany dolot, nie gaśnie na skrzyżowaniach, max obroty do jakich go mogę wyciągnąć na gazie to 6 tys., na autostradzie idzie licznikowe 200km/h. Nigdy nie bawiłem się w blosa gdyż jestem zadowolony, nie odczuwam różnicy pomiędzy Pb a LPG w mocy, jedynie w dźwięku silnika. Auto ma nalatane na gazie 140kkm, a od nowości 340kkm. Regularnie wymieniany olej i świece co 10tys. Reduktor wymieniałem już dwa razy co 60kkm, nic się w nim nie zepsuło tylko co tyle się wymienia ze względu na zanieczyszczenia. Bak 52l, wchodzi 47, wystarcza na 360-400km.