.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 16:00:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3 2.3E] problem z LPG
PostNapisane: 17.paź.2009 16:04:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Mam problem z obrotami.
Na benzynie obroty strasznie wysokie około 1300-1400 na zimnym silniku gaz trzyma obroty w granicach 900. Na ciepłym to się zaczyna dopiero jazda. Benzyna dalej trzyma wysokie obroty natomiast na gazie faluje od 200-1000.
Podczas jazdy wszystko ok. Nie szarpie nie traci mocy tylko te wolne obroty.
Mam instalacje Tartarini.
Macie jakiś pomysł co to może być?
Albo znacie jakiś warsztat w okolicach Sosnowca Katowic gdzie by mogli to przeglądnąć za rozsądną cenę??

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2009 16:59:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Na początek przydało by się doprowadzić do ładu PB, a potem brać się za LPG.

A jak tego dokonać to przeszukaj forum było tego naprawdę masę, wszystko powinieneś znaleźć na ten temat.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2009 18:40:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
wszystko fajnie tylko że te wysokie obroty na PB są wynikiem podciągnięcia przeze mnie linki gazu. Jak ją popuszczę to wtedy będzie idealnie ale na gazie przy wolnych obrotach zacznie gasnąć. Więc zakładam że z PB jest wszystko oki

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2009 19:09:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
w takim razie popusc ta linke od gazu tak zeby mial wolne obroty na benzynie takie jak powinny byc,a sprobuj na reduktorze od gazu odkrecic w lewa strone o jeden obrot male pokretlo ktore znajduje sie z boku reduktora.Jezeli to nie pomoze to na wezu od gazu tez sprobuj odkrecic pokretlo o jeden obrot.Moze tez byc juz zawalony filtr gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: falowanie obrotami
PostNapisane: 17.paź.2009 19:10:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 16:18:31
Posty: 34
Lokalizacja: Kodeń
Auto: A6C4 2.6V6 -gaz stag
pozdro!u mnie tak jak u Ciebie tak samo było wpierw wymieniłem membrany a ostatnio zmieniłem parownik.Na razie ok szykuj się na to samo .Powodzenia w naprawie Romek

_________________
Opel Vectra 2.0BiG-sprzedane
Audi 80-1.8BiG-strzała ale sprzedana
Opel Astra 1.7TD-szybko muszę zapomnieć
Audi 100C4 2.3 BiG-dobre ale się skończyło sprzedane
Audi A6c4 2.6V6+gaz Avant automat-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 10:57:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
bugatti415 napisał(a):
w takim razie popusc ta linke od gazu tak zeby mial wolne obroty na benzynie takie jak powinny byc,a sprobuj na reduktorze od gazu odkrecic w lewa strone o jeden obrot male pokretlo ktore znajduje sie z boku reduktora.Jezeli to nie pomoze to na wezu od gazu tez sprobuj odkrecic pokretlo o jeden obrot.Moze tez byc juz zawalony filtr gazu.


Takie kręcenie, to można sobie darować.

Ustaw przepustnicę zgodnie z serwisówką, tak żeby układ stabilizacji biegu jałowego działał poprawnie. Potem podjedź na analizator niech ustawią ci LPG.

Jak dalej będziesz miał małe obroty, założysz stabilizator PD 30 ustawisz obroty na LPG i będzie jeździło.

A tak naprawdę to załóż blosa.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 15:41:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Dzięki tak trzeba zrobić. Bo już mnie to irytuje. Niby nic się nie dzieje ale jak się stoi w korku i całym autem trzęsie to można się w końcu wkurzyć.

Z drugiej strony boje się to ruszać bo pali ostatnio w miarę mało, a w zeszłym roku po ustawieniach w serwisie palił prawie 18l
:(

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 18:46:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Nie wolno podciągać obrotów linką, bo nie działa wtedy włącznik układu stabilizacji obrotów... Jeśli chcesz zwiększyć obroty, to możesz wykręcić trochę śrubkę dodatkowego powietrza (bypass), jest schowana koło przepustnicy - wystarczy śrubokręt.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 12:40:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
wordeck napisał(a):
Nie wolno podciągać obrotów linką, bo nie działa wtedy włącznik układu stabilizacji obrotów... Jeśli chcesz zwiększyć obroty, to możesz wykręcić trochę śrubkę dodatkowego powietrza (bypass), jest schowana koło przepustnicy - wystarczy śrubokręt.

Pozdrawiam


Nie we wszystkich 2.3 była taka śrubka. Musisz sprawdzić czy taką posiadasz.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2009 17:19:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
wordeck napisał(a):
Nie wolno podciągać obrotów linką, bo nie działa wtedy włącznik układu stabilizacji obrotów... Jeśli chcesz zwiększyć obroty, to możesz wykręcić trochę śrubkę dodatkowego powietrza (bypass), jest schowana koło przepustnicy - wystarczy śrubokręt.

Pozdrawiam


Popuściłem linkę i obroty się delikatnie uregulowały. Aż dziw bo ilekroć próbowałem zawsze obroty na LPG były dużo za niskie. Teraz obroty na benzynie są w granicach 850 i gaz też przestał tak bardzo szaleć chociaż szału nie ma. Wymienię filtr od gazu i postaram się wyregulować resztę na reduktorze.

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: