.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 13:56:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.0ACE] instalacja LPG bingo M - jak wyregulować
PostNapisane: 19.lis.2009 15:14:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Posiadam A6 Avant 2.0 ACE Quattro z 1995r i instalację z komputerem Bingo M. Czy ktoś wie jak to wyregulować, bo nie jestem zadowolony z osiagów i spalania. Na benzynie auto chodzi jak złoto.
Mam interfejs do tej instalacji tylko nie wiem jak co poustawiać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 18:27:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 00:43:09
Posty: 161
Lokalizacja: ...:::RZ:::...
Auto: Audi A8, Audi A4
Do tego silnika tylko LandiRenzo IGS. Na innych będzie chodziło nieciekawie. :/ Ewentualnie wywal mikser i wstaw blosa. Na mikserze w tym silniku niczego imponującego nie osiągniesz.

_________________
Audi A4 B8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 18:40:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
napisz jaki masz reduktor i średnice miksera (kompensacje mam nadzieje masz sprawną).

-przełączanie ustaw dosyć wysoko ok. 2500-2600obr. /opadająco/
-odchacz (jesli zaznaczono) skok attuatora do zadanej pozycji
-cutt-off możesz włączyć /uwalnianie standartowo ok. 1200obr jest ok.
-awaryjne zapalanie na benzynie sobie zaznacz

a teraz konkrety:

-rozkręć troche reduktor, jesli masz tzw. mały bypass na nim to najpierw go wkręć (o ile rozkręcony) i tak zostaw narazie,
-na pb sonda ma śmigać i to jest ważne przy bingo by ładnie przechodziła przez 0.45v (sprawdz wykres oscyloskopem w opcji)
-przyucz teraz elektronike przy 3.000obr
-ważne by po adaptacji attuator na wolnych obr. oscylował sobie w granicach od 80-120 jeśli goni sobie około 100 to jest ok.
-sprawdz teraz na podwyższonych ma również śmigać w oklicach 100 jednostek.
-jesli wyjdze ci po adaptacji >140 jednostek na attuatorze - rozkręć reduktor
jesli mniej jak 80 - przykręć i znow adaptacja.

-jeżeli przy podwyższonych obr attuator ładnie pracuje w okolicach 100 sonda śmiga lewo prawo lecz na wolnych nie możesz uzyskać "dobrych" wartości attuatora co za tym idzie lambda stoi na bogatym lub ubogim - masz tam w opcjach pozycje kroków na wolnych obrotach możesz ujać lub dodać najlepiej co 5 jednostek i znów powrócić do parametrów i obserwować lambde, jeśli sie "przełamie" to cyknij jeszcze 5 jedn. przegazuj motor i powtórz obserwacje ew. skoryguj w/w.
Jeśli ustawisz jak wyżej a mimo to silnik nie przyspiesza jak powinien - sprawdz, filter, reduktor, szczelnośc dolotu oraz attuator.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 19:04:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
sorki zdublowałem post


Ostatnio edytowano 19.lis.2009 19:06:35 przez lesdud, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 19:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Kolego ja nie chce zmieniać instalacji bo ona ogólnie sprawuje się dobrze, tylko chcę ją optymalnie ustawić
Szczególnie interesuje mnie ustawienie typu emulacji i jej czas (przebieg czy masa), czas opóźnienia odczytu i cut-off


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 20:53:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
z tego co teraz czytam to proponuje ci jechać do średnio rozgarniętego gaziarza.. ciekawe jak masz podłączoną opcje TPS - mimo wszystko bardzo ważną :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2009 18:17:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
reduktor jaki posiadam to BRC - dokładnie taki: http://moto.allegro.pl/item824557282_br ... w_mtm.html
Tps mam niepodłączony a powinienem mieć podpięty i ustawiony na: Wł 0-12V

Średnicy mixera nie znam
Dogazowników nie chce jechać tylko chcę sam sobie poradzić bo gazownicy to ustawiają za każdym razem inaczej i widać że nie za bardzo wiedzą jak i co powinno być ustawione


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2009 11:38:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
to nikt nie orientuje się jaki typ emulacji trzeba ustawić??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 19:23:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Mam problem taki że lambda na benzynie w całym zakresie obrotów wskazuje na bogato, natomiast na gazie na wolnych obrotach po nauce jest też na bogato, a na podwyższonych obrotach sonda pracuje normalnie. czy to może być wina sondy?? Dodam że od jakiegoś czasu auto raz odpala dobrze a raz cieżko i zauważyłem że się zalewa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: