.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 07:44:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 16:39:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
20V jest mniej, za to 2.8 masz więcej - stąd się bierze różnica w ilości narzekań... Bierz auto w lepszym stanie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 17:08:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Jesli chcesz "tuningowac" wydech w 20V to odrazu sie przygotuj na spadek osiągów. Tam strumienica, wyciety kat czy przeolot zdecydowanie nie banglaja
Spytaj jmm'a czemu szukał oryginalnego wydechu na zamiane swojego custom-made'a z którym kupił wóz ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 21:33:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
2.8 dla mnie idealne jest w c4 - cicho, spokojnie do coupe ten silnik niebardzo imo pasuje...chodzi jak wartburg :D
2.3 20v to takie minimum do ładnego auta, ładnie brzmiące ładnie jeżdzące od 2400obr i kop po 4000.

u mnie nie ma kata, nawet przelotki niet - śmiga normalnie (bardzo dobrze) osiągi seryjne, jedynie ingerencja w seryjne tłumiki może narobić więcej szkód niż pożytku.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 23:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Dla mnie właściwie każdy silnik w C4 to nieporozumienie. Bardzo chętnie kupiłbym to auto, gdybym za 16 litrów paliwa miał chociaż te 8 sekund do setki jak w Coupecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 23:03:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 842
Lokalizacja: Kraków
C4 2.2 t AAN, mowisz i masz :peace: , 6,9 do 100 13-16 l/100

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 23:08:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
4.2 tez Ci spali 16 :) i masz 5.9 w sedanie ... tylko po miescie moze wyjsc wiecej jak bedziesz kazdy start rozpoczynal jakbys sie scigal na 1/4 mili :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 23:14:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Nudas_PL napisał(a):
C4 2.2 t AAN, mowisz i masz :peace: , 6,9 do 100 13-16 l/100


Dlatego właśnie pisałem o C4, a nie S4, który stanowi nieco inną ligę w kwestii finansów. ;)

Hans - 4.2 V8 :peace:

Skończy się na tym, że zostanę skazany na zbieranie na S4 albo lepiej S8 - więcej miejsca na nogi. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 23:20:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 842
Lokalizacja: Kraków
to jest caly czas audi 100 model C4... :peace: nie zebym sie czepial, ale hans na pewno ci to chetnie wytlumaczy :diabel: :diabel:

pzdr ;)

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 23:31:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Nudas błagam Cię, nie zacząłęm się interesować Audikami godzinę temu. ;) Audi S2 Coupe też jest w budzie B4, a czy nazywasz ją B4 z silnikiem 2.2T czy to po prostu eSka? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 23:43:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 842
Lokalizacja: Kraków
Combi napisał(a):
Dla mnie właściwie każdy silnik w C4 to nieporozumienie.


chodzilo mi tylko o to ze mozna w C4 znalezc taki silnik jakiego szukasz :peace: , oczywiscie ze mowie "eska", natomiast inna sprawa jest , iz nie znajdziesz w sklepach zadnej czesci( lub prawie zadnej), podajac jako model "S4" :) :peace:

zeszlo na OT

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 08:35:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zastanów się nad tym do czego ma być auto.
1. Sport i zabawa - bierz 20V. Auto z nietuzinkowym silnikiem, ładne brzmienie, super górny zakres obrotów. Łatwiej zdłubać silnik, choćby ze wzlędu na 1 głowicę. Silnik ma charakter typowego zabijaki.
2. Codzienne użytkowanie i od czasu do czasu sport/zabawa - V6 wygrywa. Ma zdecydowane spokojniejszy charakter. Kręci sie od samego dołu i ciągnie równo do końca. Bardzo elastyczny dzięki sporemu momentowi przy stosunkowo niskich obrotach. Motor nieskomplikowany, prosty w naprawach, trwały, dużo wybacza. Części w zasadzie w brud, ceny przyzwoite. Spalanie minimalne jakie osiągnąłem to miasto 12,5 i trasa 7,7. Może być sporo młodszy niż 2.3 20V.


Ostatnio edytowano 15.sty.2007 17:17:12 przez wowo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 17:02:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
wowo napisał(a):
Zastanów się nad tym do czego ma być auto.
1. Sport i zabawa - bierz 20V. Auto z nietuzinkowym silnikiem, ładne brzmienie, super górny zakres obrotów. Łatwiej zdłubać silnik, choćby ze wzlędu na 1 głowicę. Silnik ma charakter typowego zabijaki.
2. Codzienne użytkowanie i od czasu do czasu sport/zabawa - V6 wygrywa. Ma zdecydowane spokojniejszy charakter. Kręci sie od samego dołu i ciągnie równo do końca. Bardzo elastyczny dzięki sporemu momentowi przy stosunkowo niskich obrotach. Motor nieskomplikowany, prosty w naprawach, trwały, dużo wybacza. Części w zasadzie w brud, ceny przyzwoite. Spalanie jakie minimalne jakie osiągnąłem to miasto 12,5 i trasa 7,7. MOże być sporo młodszy niż 2.3 20V.


Skoro nawet właściciel Coupety 2.8 chwali 2.3 20V to musi coś w tym być. ;) Niemniej jednak będę szukał obu modeli, zobaczymy.

Pozdro i dzięki wszystkim za rady!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 17:29:35 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
silniki wolnossace 20V przegraly przez owczesna polityke. modne stalo sie pod koniec lat 80tych posiadanie w ofercie silnikow V6 ktore oferowaly przede wszystkim wieksza niz rzedowki kulture pracy. no i w koncernie postaowiono ze 20V zastapione zostana V6 ... tak sie stalo niestety i firma stracila na oryginalnosci a tymbardziej ze silniki 20V charakteryzxowaly sie mniejszymi kosztami utrzymania. teraz po latach kiedy to juz brakuje tych aut i czesci uzywane sa na wage zlota jest juz odwrotnie czyli V6 jest tansze niz 20V w utrzymaniu ale z pewnoscia byly to silniki wyprzedzajace wtedy epoke

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: