Dred napisał(a):
bardzo zabawne ,niestety ale do nas co 2 V6 TDI to złom

To akurat mnie nie dziwi. Raz jako skutek "fachowej" opieki serwisowej PL-ASO, a dwa: wiem co przywozi się do PL (i "za ile").
Dred napisał(a):
po za tym nie wiesz jak on pracuje to na Twoim miejscu nie kwestionowałbym jego umiejętności
Nie złość się ale sam mówisz, że facetowi ręce opadają na widok seryjnego V6. Sorry ale brak mi innych skojarzeń w takiej sytuacji ...

.
Dred napisał(a):
nie wymyślam wiem co przychodzi do ASO i jak po tym wyjeżdża
i tu po raz kolejny się z Toba nie zgodze , bo wszystkie silniki i skrzynie wychodza (przynajmniej od nas ) czyste od spodu , bo są myte zmywaczem , a, że klienci informowaniu o "poceniu się " nie chcą wymiany to potem się leje

szczególnie między silnikiem, a skrzynią (tip)
Najlepszy zmywacz nie zastąpi szmatki podczas wyjmowaniu filtra z "uchwytu"... . Olej zostaje w zakamarkach i pomiędzy kolejnymi przeglądami sączy się jak never-ending miesiączka ...

.
Dred napisał(a):
jasne najlepiej zwalić wszystko na ASO , a sama firma Audi nie ma tutaj nic, nic winy.
W kontekście tego co napisałeś tutaj...:
Dred napisał(a):
Proszę Cię Piotrze , ale to jest jakaś bzdura , jeśli byłoby to porządnie robione to by tak to wszystko nie padało. Co do odmy zgodze się w ASO nie jest ona wymieniana w PL. Wiesz dlaczego ?? Bo szkolenia w KT o tym nie informują. Ciekaw jestem tylko dlaczego Niemcy przyjeżdżają szkolić ludzi w KT to im tego nie tłumaczą

i tu po raz kolejny ASO jest ostatnim ogniwem , które obrywa ( po za klientem), a wina niestety nie jest tak w 100% po ich stronie.
... to Ty mijasz się z prawdą. Każda ELSA, każdy zeszyt serwisowy, a co najważniejsze -
wszystkie książeczki serwisowe zawierały (do rocznika 2000)
konieczność pomiaru ciśnienia w skrzyni korbowej co 60 tyś.km.(albo 70 - dokładnie nie pamiętam) w wykazie podstawowych czynności serwisowych
A w sprawie trybu LL - to Ty wybacz Dred ale jeśli mechanik olewa tragiczne skutki eksploatacji na przeciągniętych wymianach oleju o około 20 - 30 tysięcy kilometrów, "bo mu tego KT nie powiedziało podczas szkolenia", to jest to własnie najlepszy dowód jak głęboko w dupie ASO ma swoich klientów ... . W tym kontekście tym bardziej mnie nie dziwi, że "Twój" mechanik z ASO jedyne co potrafi - to załamywać ręce nad V6 TDi, które z racji tak krytycznej obsługi - w szybkim tempie muszą przeobrażać się w złom ... .
Żeby było jasne - w moim pojęciu
każdy dobry mechanik powinien to wiedzieć, że samochód serwisowany LL wymaga (conajmniej) wymiany hydrauliki.
(
Warsztaty niezrzeszone nie mają opieki żadnego KT ... a wiedzą ... )
Brak tej wiedzy zaświadcza o kompletnym nihiliżmie "mechanika" ... lub świadomym zaniechaniu ASO, które woli zaczekać aż wałki szlag trafi i wtedy skasować za naprawę 10 - 12 tysi ... .
(Dred - naprawdę nie uważasz, że skurw... wysokie i lichwiarskie ceny obsługi w ASO do czegoś zobowiązują ... ????!!)
No powiedz mi Dred jak to jest, że wspaniali fachmani z ASO nie znają się na hydropopychaczach ... ale "potem" z otwartymi rękami przyjmą każdego chętnego na wymianę wałków (i przynajmniej teoretycznie znają procedury naprawcze) ....

...
(
Kolejne zastrzeżenie pod Twoją rozwagę - procedura pomiarów hydro jest szczegółowo opisana w ELSA-ie, zaś temat wycierających się krzywek został omówiny w dziale "Rozwiązywanie problemów technicznych". Dlatego właśnie nie przyjmuję Twoich wyjaśnień, że winne jest KT i instruktorzy z DE, a
edukację "Twojego" nibydobrego mechanika należałoby chyba jednak przenieść z poziomu KT do pierwszej klasy podstawówki ... żeby chociaż czytania go nauczyli, to przestałby tyle łapami machać ...)
Obłuda i szczyt ... już lepiej nie powiem czego, bo aż mi ciśnienie skoczyło ...

.
Sorry Dred ... ale w tej sprawie nie stać mnie na żaden kompromis ... .
Mam nadzieję, że racjonalnie wykazałem dlaczego ... .
