.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 12:00:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 14:54:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
ZiPi napisał(a):
Ps. Po co wywalac cały wtrysk, wystarczy odkręcic klapkę spiętrzającą.


A chociażby po to aby "zapodać" filtr stożkowy :peace:
Wtedy to jest prawdziwy dźwięk tego silnika :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 16:00:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
bezsensu dla mnie, pozbawiać auto sprawnej instalacji zasilania w benzynę. Ale co kto woli.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 19:46:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Bobo napisał(a):
bezsensu dla mnie, pozbawiać auto sprawnej instalacji zasilania w benzynę. Ale co kto woli.


to zależy, jak kto rozumie pojęcie: sprawna instalacja zasilania w benzynę...
czy to jest ta która działa jak "malinka" czy jak są jakieś problemy to już nią nie jest

każdy wie co jest warty k-jetronic, ke-jetronic po dłuższej współpracy z LPG

Dalsza rozmowa na ten temat nie ma sensu, gdyż jak sam trafnie zauważyłeś, co kto woli, więc o co kaman :?:

ja wyraziłem swoją opinię a ty się czepnąłeś tego jak rzep psiego ogona, pomogłeś koledze to ok, ja napisałem co ja o tym myślę, więc dalsza dyskusja co ja wolę a co ty wolisz jest nie potrzebna :):

Pozdro

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 19:56:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
lucas3512 napisał(a):
Bobo napisał(a):
bezsensu dla mnie, pozbawiać auto sprawnej instalacji zasilania w benzynę. Ale co kto woli.


to zależy, jak kto rozumie pojęcie: sprawna instalacja zasilania w benzynę...
czy to jest ta która działa jak "malinka" czy jak są jakieś problemy to już nią nie jest

każdy wie co jest warty k-jetronic, ke-jetronic po dłuższej współpracy z LPG

Dalsza rozmowa na ten temat nie ma sensu, gdyż jak sam trafnie zauważyłeś, co kto woli, więc o co kaman :?:

ja wyraziłem swoją opinię a ty się czepnąłeś tego jak rzep psiego ogona, pomogłeś koledze to ok, ja napisałem co ja o tym myślę, więc dalsza dyskusja co ja wolę a co ty wolisz jest nie potrzebna :):

Pozdro

każdy wie co jest warty k-jetronic, ke-jetronic po dłuższej współpracy z LPG
rozwiń proszę bo ja nie wiem o co chodzi

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 20:21:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
jeżeli jeździsz na gazolinie a praktycznie nie używasz PB pomimo, że wtrysk jest sprawny, to najprościej mówiąc przepływomierz się zaciera, gdyż pracuje na sucho a dalej to już doczytasz w poprzednich postach.

Są oczywiście specjalne siłowniczki do podnoszenia klapki przepływki przy pracy na LPG, ale ta klapka jest delikatnym urządzonkiem i niewłaściwy montaż zamiast pomóc może zaszkodzić, nie zmienia to faktu, nawet koledzy wyżej to pisali, że ten rodzaj wtrysku rzadko chce dobrze współpracować z instalacją LPG ;)

Pozdro

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 00:21:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
rzadko nie znaczy wcale, jedni idą na skróty jak ty wywalając to całe ustrojstwo inni się starają jakoś na to zaradzić. Sam napisałeś o siłowniczkach unoszących klapke przepływomierz podczas pracy na lpg, dodać do tego elektronikę odcinającą silniczek krokowy po przejściu na lpg(tylko jeśli lpg mamy założone II generacji) , dodać do tego blos, wydajny reduktor no i oczywiście nei zapominac że każde auto na lpg potrzebuje by je co jakiś czas nieźle przegonić na benzynie. W taki sposób myślę, że trudno by było doprowadzić do zgonu ke-jetronica, oczywiście dbając o odpowiednio o układ WN i szczelność układu dolotowego.

Większość ke-jetów pada bo zostały zagazowane niepoprawnie i tanio. Te silniki wymagają trochę więcej pieniędzy na odpowiednią instalację gazową. A jak ktoś chce tanio to później takie kwiatki wychodzą.

Sam napisałeś, że z żadnym ke-jetem przerobionym według Twojej recepty poprzez wywalenie wtrysku nie doczekałeś do zimy. Ja z doświadczenia wiem, że odpalenie tego silnika na gazie przy -20 jest praktycznie niemożliwe. Zatem myślę, że to co napisałeś jest jedynie półśrodkiem, który na dłuższą metę nie zdaje egzaminu.

Najważniejsze to naprawić problem i zadbać by się nie powtarzał, a nie usuwać część, która się psuje. To takie trochę pójście na łatwiznę i ominięcie problemu.
To tak jak byś w tdi usunął N75 bo się często psuje.

Nie czepiam się tylko nie uznaję za bardzo półśrodków. Masz rację nie ma sensu kontynuować tego tematu.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2008 17:07:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
I myślę, że temat wyczerpaliśmy (w jakimś stopniu).

Dzięki za dyskusję :peace:

Pozdro ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: