.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 09:25:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 09:03:43 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Niestety w TDI V6 tak trzeba....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 10:26:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
GrzesB napisał(a):
Piotr-ek napisał(a):
No sorry ale 6k co 3 lata to nie mało a co jeszcze w trakcie wyjdzie, może i niektórzy z was zrobią to i mają spokój do końca ale są tacy dla których 90tys km to nie jest dużo :/ :/ :/ :/ Kwota 6k to mówimy o ASO czy normalny mechanik bo części tyle wychodzą ??


Dla mnie 90kkm to jakieś 2,5-3 lata. Ale jeśli nie chcesz się zamęczyć tym autem finansowo i kląć co popadnie należy to zrobić dobrze. Cena od normalnego mechanika nie odbiega od ceny ASO (za robotę), natomiast w ASO mają nikłe pojęcie o poprawnym wykonywaniu czynności serwisowych - oni nawet nie zalecają wymiany termostatu przy robocie - wolą później skasować drugi raz (cena ta sama co za rozrząd).

Wiesz co nie chce się wymądrzać ani nic, jedynie zasugeruje że u siebie po 90tys i 3 latach, nic z rozrządem nie robiłem.
Znaczy się właśnie zapewne ważne jest o jakim silniku rozmawiamy, przy moim 2.4 benz w C5 rozrząd wymienia się co 240tys i tak wymieniłem, a spokojnie dałby radę pokonać więcej km :)
GrzesB napisał(a):
przemik napisał(a):
Czyżbys starał sie nam zasugerowac, ze dobre wykończenie wnętrza skonczyło się w B4....


Basket ma rację - niestety nowsze modele są zazwyczaj plastikowe - ja po przesiadce z C4 do C5 czułem dyskomfort - teraz mi już przeszło, ale stare auta jakość tapicerek miały naprawdę rewelacyjną...

z C4 do C5 odczułeś jakąś znaczną różnicę, chyba się pomyliłeś, z C5 do C6 można odczuć dyskomfort :)

WRS>C4 jeśli myślisz o C5 z 2.4 to tydzień temu ktoś założył temat o tym silniku i autku, poczytaj sobie, ojciec ma takie auto i jest rewelacyjne :)

Z tego co czytam w dieslo-palących wymienia się rozrząd dwa razy częściej niż benzyniakach, jak ktoś dużo jeździ a nie ma na to dużej kasy to polecam 2.4 zagazowane z dobrą sekwencja, super odczucia i minimalne straty względem benzyny. :)

Pozdrawiam

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 11:58:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
O jakim wy dyskomforcie mówicie ludzie!! jakość materiałów i spasowania i ogólnie wykonania między C5 i C6 to jest inna epoka!!!. Niewiem dla czego piszecie, że C4 było lepiej wykonane od C5. C5 pod względem trwałości wnętrza jest nie do zniszczenia (jak ktoś normalnie eksploatuje :)). Kiedy wsiadłem do C6 odrazu czuc tam jakość i masz odrazu pewność, że tam nigdy nic nie skrzypnie ani nie zatrzeszczy. Nawet mocne naciskanie w różnych miejscach deski rozdzielczej nie zmusi jej do skrzypnięcia :P.
Pozdrawiam

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 12:52:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
Wiesz co, chodziło mi o to że C5 jest super wykonanym wnętrzem, nic nie skrzypi nie trzeszczy i mam nadzieję nawet pewien jestem że jeszcze kilka lat spokojnie, będzie tam cicho jak od nowości :)
A co do C6 siedziałem w niej i odczułem:
1) mniej miejsca (bo jest)
2) plastiki - mniej przyjemne w dotyku tworzywa
3) nie wygodna deska rozdzielcza (jej obudowanie), wstrętna ramka od nawigacji, dużo szarości
4) nieciekawy odcień plastików, szary i ponury jak w bmw... a szkoda, audi zawsze napawało mnie energią do życia :)

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 16:46:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Czakol napisał(a):
Wiesz co, chodziło mi o to że C5 jest super wykonanym wnętrzem, nic nie skrzypi nie trzeszczy i mam nadzieję nawet pewien jestem że jeszcze kilka lat spokojnie, będzie tam cicho jak od nowości :)
A co do C6 siedziałem w niej i odczułem:
1) mniej miejsca (bo jest)
2) plastiki - mniej przyjemne w dotyku tworzywa
3) nie wygodna deska rozdzielcza (jej obudowanie), wstrętna ramka od nawigacji, dużo szarości
4) nieciekawy odcień plastików, szary i ponury jak w bmw... a szkoda, audi zawsze napawało mnie energią do życia :)


Mi właśnie bardziej przypadło do gustu wnętrze C6, ale musze się z tobą zgodzić, że żeczywiście w C6 miejsca jest mniej szczegulnie z tyłu. Lubie kokpity skierowane w kierowce, a podświetlenie nocą jest poprostu kosmiczne:) noi jeszcze fajny bajerek który umila użtkowanie systemu MMI - pokrętło które cyka jak pokrętło od sejfu :D. Jeśli chodzi o szarość to zawsze masz duży wybór kolorystyki wnętrza. Nie bez powodu wnętrza Audi uważa się za najlepiej wykonane na świecie :).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2008 16:56:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
A to widzisz, nie wiedziałem że można wybrać kolor wnętrza, jednak wydaje mi się że plastiki w C5 są miękkie w porównaniu z C6, które są bliżej golfa niż c5, ale tak dawno to było że nie dam sobie ręki uciąć za to :)

btw. "Nie bez powodu wnętrza Audi uważa się za najlepiej wykonane"
jasne że tak :D

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: