sebolec napisał(a):
To ten sam silnik. Turbina jest minimalnie inna, ale reszta osprzętu praktycznie bez zmian. Wersje 180 KM wychodziły chyba tylko na rynek włoski.
Sebastian1983 napisał(a):
150 mozna pociagnac bezpiecznie dla skrzyni do 185
Nie wiem kto Ci takich bzdur naopowiadał. Co ma skrzynia do chipa?
Ogarnij się trochę i poczytaj forum, bo pytasz o rzeczy mielone 100 razy i to nawet w ostatnich tygodniach.
Kolego nie bzdur, ytlko chodzi o to ze podciagajac ten silnik do 200+ kucy, skrzynia sobie nie poradzi z taka moca i przez tylny most wypluje garsc zębatek. I tego sie obawiam. To ma chip do skrzyni.
betrzy napisał(a):
Polecam 1.8T

Jest to zrywna i elastyczna jednostka (moja 150 KM i wystarczy) . Dwa razy mierzylem zuzycie paliwa w miescie : czyli pelny zbiornik ,przejazd 100 km , dolewka na full i wychodzil dokladnie ten sam wynik 9.6 litra .Okazalo sie z komputer pokladowy

zawyza bo pokazywal srednie zuzycie 11.5 litra.
albo na cpn walą przekręty w litrach

---------------
super ze mam tu z kim pogadac, na konkurencyjnym forum poprostu przeniesiono moj post do kosza

... "bo juz o tym bylo"
powiedzcie mi jeszcze, jak to jest z tym napedem 4x4, jezdzilem kia sportage 150kucy, i wiem ze tam tylna oś jest rozlaczana przy 40km/h ..... jak jest w audi ? rozklad mocy zapewne jest 4/96 % i rozlaczany po jakims czasie? i co tam siedzi ? bo na moje oko jest tam Haldex ...
Torsen o ile mi wiadomo to staly naped z podzialem 40 / 60%.
Gdyby robili przekręty w litrach na cpn to wtedy okazalo by sie ze moje auto pali jeszcze mniej niz przypuszczam . Pomysl troche........