allroad 3,0TDi biały, lub kawa z mlekiem (kremik) !!! oczywiście godny, pewny ze srednim wyposażeniem to dwa wiadra pieniedzy wiecej niz A6 standard, a z pneumatyką, w srodku komfort to samo, C6 Allroad juz nie ma takiego ostrego najazdu [kąta] i zjazdu jak C5

. Znajomy zmienil z C5 na C6 i twierdzi ze to nie jest juz ten pancerny C5, jezdzil C6 i C6 Allroad to b.zblizone odczucie... Jesli kupujesz teraz AUDI na 5-6 lat to allroada, chyba ze zmieniasz co rok to A6.
A co do A4 Allroada to chyba śmiech, nie ma regulacji przeswitu, malo miejsca w srodku za cene A6.
2006r. - 165tkm = 2-3,5 tpln, na wymiane "wycierających" sie prowadnic w rozrządzie... problem nie wystepuje od 2008. 3,0TDi. Skrzynki aftomaty dla mnie to kazda kupa

nie toleruje ustrojstwa, ale jezeli chcesz To polecam bardziej zdecdowanie S-Tronic [czyt. DSG], ale one chyba siedza < 2008.
http://www.youtube.com/watch?v=MZVYTSE54ys
"tu chodzi mi wlasnie o tą pancerną konstrukcję legende"...
Rozwaz tez silnik 3,0 T Pb.