mozesz probowac podejsc do tego samochodu, tylko z diagnosta z vagiem, bez niego tzn na oko allroada sie nie kupuje. A gdzie byl i na jakich czesciach robiony ten silnik... w ''rajchu'' i mieszki kompresor wymieniane przy 190tkm? Hmm, nie oszczedzal po rownych drogach...
Cena nie wydaje sie duza, jezeli robil to wlasciciel w ASO... [chyba, ze u zaufanego mechanika X]... Co do tipa tragedii nie ma, zreszta pisze to z usmiechem na twarzy bo kupujac allroada i jego cene serwisowania [eksploatacji] to ten tip se zregenerujesz "kiedys tam, jak kucnie" w cenie kpl. 4 tarcz i klocow

Chip go oslabia jesli juz.
Kod:
Są wszystkie faktury na te wymiany i poprzednie serwisy
Fakture mozna u Volfa wystawic z data z przed 2 tyg. A naprawa mogla byc 3 lata temu przy 250tkm, tez nauczyli sie kombinowac przy pomocy Turasow i Polakow, zeby stracic jak najmniej. Chyba, ze owe wymiany sa z ASO potwierdzone po nr. VIN Z odpowiednimi DATAMI. To ok. Jesli nie to dobry diagnosta + pierwsze zczytac przebieg oryg. z EDC15, bo nie ufnie podchodze bez weryfikacji tych rzeczy.