.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 23:01:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 Allroad 2.5TDI 2003/2004] Czy warto
PostNapisane: 19.lip.2010 10:23:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Witam kolegów.
Taki nietypowy post. Zastanawiam się czy skorzystać z okazji kupna 100% PEWNEGO auta z I ręki w Niemczech
Jak w temacie
Allroad 2.5 V6 z końca roku 2003, ciemna zieleń
Przebieg oryginalny 190tys
Auto jak nowe
Zalety:
30 tyś temu wymieniono silnik na nowy po awarii rozrządu
Wymieniono komplet poduch plus kompresor
Są wszystkie faktury na te wymiany i poprzednie serwisy
Full wypas, Recaro , Duża Navi itp (nowy kosztował 90 tys Euro na fakturze)
Wady:
Tiptronic (chyba wada, boję się awarii)
Cena 13Tysi EUR

Kusi bardzo tylko cena spora (z opłatami ok 64tysi).
Co myślicie?
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 10:27:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Przecież TIP jest ok. Z nową motorownią i miechami tylko brać :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 11:28:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
mozesz probowac podejsc do tego samochodu, tylko z diagnosta z vagiem, bez niego tzn na oko allroada sie nie kupuje. A gdzie byl i na jakich czesciach robiony ten silnik... w ''rajchu'' i mieszki kompresor wymieniane przy 190tkm? Hmm, nie oszczedzal po rownych drogach... ;)

Cena nie wydaje sie duza, jezeli robil to wlasciciel w ASO... [chyba, ze u zaufanego mechanika X]... Co do tipa tragedii nie ma, zreszta pisze to z usmiechem na twarzy bo kupujac allroada i jego cene serwisowania [eksploatacji] to ten tip se zregenerujesz "kiedys tam, jak kucnie" w cenie kpl. 4 tarcz i klocow ;) Chip go oslabia jesli juz.

Kod:
Są wszystkie faktury na te wymiany i poprzednie serwisy


Fakture mozna u Volfa wystawic z data z przed 2 tyg. A naprawa mogla byc 3 lata temu przy 250tkm, tez nauczyli sie kombinowac przy pomocy Turasow i Polakow, zeby stracic jak najmniej. Chyba, ze owe wymiany sa z ASO potwierdzone po nr. VIN Z odpowiednimi DATAMI. To ok. Jesli nie to dobry diagnosta + pierwsze zczytac przebieg oryg. z EDC15, bo nie ufnie podchodze bez weryfikacji tych rzeczy.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 14:01:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Faktycznie może za mało szczegółów
Auto zostało kupione a potem wszystko serwisowane włącznie z wymianą silnika i pnaumatyki w jednym i tym samym serwisie/salonie ASO w centrum Niemiec.
Rachunki potwierdzone wpisami do historii VIN/do książki też oraz potwierdzone przez człowieka/mechanika/znajomego z tego serwisu co przy tym aucie robił.

A może to za pięknie wszystko wygląda :-)

Na remont skrzyni Tip to jakie pieniążki zazwyczaj?

Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 18:48:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Darp napisał(a):
Faktycznie może za mało szczegółów
Auto zostało kupione a potem wszystko serwisowane włącznie z wymianą silnika i pnaumatyki w jednym i tym samym serwisie/salonie ASO w centrum Niemiec.
Rachunki potwierdzone wpisami do historii VIN/do książki też oraz potwierdzone przez człowieka/mechanika/znajomego z tego serwisu co przy tym aucie robił.

A może to za pięknie wszystko wygląda :-)

Na remont skrzyni Tip to jakie pieniążki zazwyczaj?

Darp


Remont tipa zalezy od 500 - 2000, lecz za 2,5 masz praktycznie po regeneracji calej. Skoro jest tam znajomy, ktory ''zna'' auto i byl tam, potwierdza to zostalo zrobione, warto sie zainteresowac. Lecz tak czy owak, nie zaluj np. 150€ za diagnostyke jak cos ''wylezie'' masz odbicie do negocjacji jeszcze. Warty ceny 65tpln, przy 200tkm Cie ominą te wymiany juz, ktore sa wpisane w przebieg... wiec do roboty i ogladac. Powodzenia w zakupie.

pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 23:00:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Auto już dokładnie prześwietlone i szczegóły wyglądają inaczej "troszkę".
Auto 2003-2007 tylko ASO. Historia i rachunki.
Potem różnie ASO ale cześć nie ASO, wszystkie rachunki sa. Teraz 220 tysi ma przejechane.
Silnik BAU przy rozrządzie po 120tysi nie wymieniono jednej rolki (standardowa procedura nie obejmuje w ASO, tylko na specjalne życzenie), efekt przy 185 silnik do remontu. Nie wymieniano całego silnika tylko wnętrze, plus kompletna naprawa. Rachunek z wymienionymi częściami.
Komplet pneumatyki był wymieniony (Kompresor, rozdzielacz przewody i miechy) ale zaraz po zakupie na gwarancji przy ok 5000 przebiegu.
Więc jak widać diabeł tkwi w szczegółach.
Auto piękne (wyposażenie full co tylko możliwe, solar dach, Webasto , Recaro itp )ale trzeba mieć dodatkowo 10tysi na wszelki wypadek w zapasie na pneumatykę i skrzynię (jeszcze na tarcze hamulcowe, opony zimowe).
Allroad C5 to była opcja 3
Opcja 1 to A6 C6 kombi
Jutro zadecyduje
Dzięki za dyskusję
Pozdrawiam
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2010 10:19:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
no to rzeczywiscie zmienia postac rzeczy troche. wymiana pneumatyki po 5tkm w BAU, to chyba wypadl z autobana przy 160km/h na (krawężniki, schody, pole) nie wiem stał po powodzi z 5mc, ja mam 240tkm i kompresor odpukac zdrów. Przednie wymienialem po 200tkm, tylne od razu tez, bo kupilem z 2005 bitego... lecz stare leza w garażu.

podsumowywujac, w BAU sa b.wytrzymale mieszki, jak i z konca 2003 < 2004. Wiec albo jakas przygoda... (mozliwe, ze debil kierowca) i cos mi mowi tak intuicja, ze ten allroad nie mial leciutko, wrecz przeszedl sajgon Wink
Lecz nie wykluczam, ze po wymianie pneumatyki ma sie zdrow !! kazde 2,5 V6 diagnostyka... TAK CZY OWAK.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: