Na co zwrócić uwagę?
- Pomiar powłoki lakierniczej (pozycz od kogos tester)
- Spr. poprawnośc nr vin i czy jest naklejka w bagazniku i czy pokrywa się z numerami w ksiazce serwisowej.
- O przebiegu to temat rzeka. Sprawdz ile auto robilo tys. w poszczegolnych latach wg ksiazki i zobacz czy pokrywa sie z obecnym stanem. Ale uwazaj bo robią wały z ksiazkami. Jak chcesz to podeślę Tobie film o tym jak robią to handlarze
- Spr. numery fabryczne i daty produkcji szyb, wzgledem rocznika produkcji pojazdu czy wszystkie się zgadzają
- Spr. Stan ogumienia, jak poizej 4 mm to smietnik
- Pojedz autem na próbe, sprawdz czy nie ściaga po puszczeniu kierownicy
- Jak bedziesz jechał na próbe pojedz po wertepach i sprawdz czy nic nie styuka i nie puka.
- Sprawdz czy klima działą,
- Po odpaleniu auta włacz klimę jak przez chwile jest dziwny zapach to trzeba dac do ozonowania albo chemicznie odgrzybić bo na parowniku syf sie skrapla.
- jak masz mozliwość to podjec z klientem i autem na najblizsza stacje kontroli pojazdó niech spr. auto.
- Stan płynów sprawdz.
- Zerknij czy nie ma wycieków z silnika jak masz mozliwość.
Można tak wymieniac i wymieniać, ale nie wysztko wyłąpiesz we wałsnym zakresie.
Warto tez z ogladac auto z kims kto siedzi w branzy posłucha pracy motoru, nawet głupią metórwką można zmierzyć przekatne i sprawdzić na szybko czy auto jest proste czy czteroslad. Turbo jak sprawdzic? Tobie może być cieżko, ale na szybko jak jest dostep, istnieje mozliwość spr. luzu na wirniku. Jak ktoś zna temat to po dzwieku można stwierdzić co nie co na temat pracy turbiny.
Jak masz watpliwości to zrób tak jak mówie, do najbliszej stacji kontroli pojazdu, sypnac chłopakom na browar albo flachę i niech kompleksowo zobaczą po swojemu czy warto brac auto.
Pozdrawiam
Adam Walenda