Zarathustra napisał(a):
jeżeli przeraża Cię koszt naprawy Turbo to odpuść ten silnik i każdy inny w C6 do liftu. W tym silniku szwankował rozrząd i napinacze. Z uwagi na fakt, że rorząd jest od strony grodzi silnika naprawa waha się w przedziale 6 - 8 tys, a naprawa Turbo to tylko 1,5 zł.
Z uwagi na fakt, iż jestem dieslowcem to poleciłbym Ci albo Audi A4 Avant B7 z silnikiem 1.9 TDI, albo Audi A6 C5 z końca produkcji z silnikiem 1.9 TDI AWX/AVF 130 koni (po programie naprawdę miło się odpycha). Co do benzin niech inni się wypowiedzą.
a6 c6 2.4 benzyna nie ma turbiny, co do rozrządu i napinaczy to dzięki za info. Jeżeli przerzuciłbym się na silniki z turbo, który z nich będzie dobrze współpracował z gazem? Jestem zainteresowany autami z mocą nie przekraczającą 200 KM. Diesel w moim przypadku odpada, do pracy mam 7 km i obawiam się, że dojeżdżając codziennie ropniakiem - nie wyjdzie mu to na zdrowie.